Het verschil tussen werkomschrijving en bestek?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Simultaan Tafelrondje
Advertisements

Bijeenkomst 3 Hoe bouw je een les op en hoe houd je hierbij rekening met het leren van leerlingen?
Les 7 Deze les duurt 90 minuten
Hoe ga je te werk bij aardrijkskunde?
Hoe teken je een klimaatgrafiek?
Portfolio
Cito eindtoets 2012 Van dinsdag 7 februari t/m donderdag 9 februari.
De tafel van:.
Module 1 – Dag 1 Hallo.
Experts werkvorm + begrippentest
Differentiatie in het geschiedenisonderwijs
OFC28 mediawijsheid les 4.
Het leren in BS 2 gebaseerd op de leertheorie: het behaviorisme
De basis van ADSL: het constructivisme
@ allesvoorengels.nl. 1. Pak een lijntjesblaadje van mijn bureau 2. Zet de tafels uit elkaar 3. Leg dit op je tafel: - 2 zwarte / blauwe pennen - Leesboek.
Gecijferdheid 2 (Meten 1 – ME144X) week 5
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2
Gecijferdheid 2 (Meten 1 – ME144X) week 5
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
Wat is een goede onderzoeksvraag?
LAATSTE LES! 13 JANUARI WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? Lesdoelen Leesvaardigheid Feedback geven Verrassingsles!
Training Les 2, De basisprincipes.  Doelen doorlopen  Terugblik vorige week  Huiswerk  Sorteermethode disciplines  Theorie  Aan de slag  Evaluatiefase.
Stencil omzet kosten winst H3 18 MEI Wat gaan we vandaag doen?  - HW controle  - Wat heb je tot nu toe gedaan?  - Huiswerk klassikaal nakijken.
Hoe zet je leerlingen aan het werk?
Thema Roos van Leary in de klas
Rob Goossens De Werkomschrijving.
Rob Goossens Het Werkplan.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
Filmpje: e.com/watch?v=nEx pvLXap1U.
Het maken van een toets. Inleiding Voordat je aan de toets gaat beginnen doe je er verstandig aan om aan de volgende tips te denken: 1.Goed lezen Goed.
? (Periode-) taak ?.
Beeldspraak: de vergelijking
Tweede bijeenkomst Jaar januari 2017.
Onderhouden met Werktuigen en machines
Rob Goossens Het Werkplan.
Onderhouden met Werktuigen en machines
Onderhouden bestratingen
Les 1: Rekenen zonder rekenmachine Les 2: Oriëntatie
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Toets instructie allesvoorengels.nl.
Instructie geven en uitvoeren
Onderhouden met Werktuigen en machines
Beste Havo 4..
Rob Goossens Wat weten we nog?.
23/07/2018 Direct 6. Doelgroepgericht schrijven (I) Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 2.
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Thema 4 : wat voor een type ben jij?
Studie vaardigheden Thema 8 : Ups & downs.
Voeren en verzorgen Blok 2, Paard en ezel.
Toets instructie allesvoorengels.nl.
Wat gaan we doen vandaag?
Toets instructie allesvoorengels.nl.
beslist geen rocket science
Gedragskaart Specifiek gedrag Consequenties Gedrag rood Gedrag oranje
Gesprekstechnieken Les 1.
Les 6: Breuken en procenten 4
Startopdracht! Ga direct voor jezelf aan de slag met de volgende twee opgaven: Los op: x2 - 4x = 5 Los op: x(x + 3) + 2 = 0.
Vandaag De Alpen: wat, waar, waarom daar?
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Wat de leerling doet Wat de docent doet
Is ons taalvermogen genetisch bepaald?
Cijferloos lesgeven bij talen
Rob Goossens Wat weten we nu?.
Doel van oefening - het klinkt als en lijkt op
Waarden & normen.
Transcript van de presentatie:

Het verschil tussen werkomschrijving en bestek? Rob Goossens Het verschil tussen werkomschrijving en bestek?

Programma Oriëntatie: Huiswerk van 27 juni controleren. Rob Goossens Programma 3 juni 2016 10.50u- 11.50u Oriëntatie: Huiswerk van 27 juni controleren. Aan de slag: via de werkvorm “invullen en aanvullen” Evaluatie: Via de werkvorm “antwoorden en discussiëren” Transfer: koppeling naar toets op 17 juni

Rob Goossens Huiswerk controleren Wat zijn de belangrijkste kenmerken van een bestek? Denk aan omschrijvingen zoals: taalgebruik, controleren, communicatie, juridisch, wanneer kom je ermee in aanraking

Rob Goossens Doel(en) van deze les Aan het einde van deze les kun je de verschillen tussen werkomschrijving en bestek aangeven.

Rob Goossens Aan de slag: We vormen 5 groepen van 2 personen en zorgen ervoor dat tafels en stoelen zo staan dat je naast elkaar zit. (1 minuut) Met deze groep voer je de opdracht uit. (max. 20 minuten) Als je klaar bent laat je de antwoorden liggen! Als iedereen klaar is geeft de docent de antwoorden en dat controleer je. De foute antwoorden leg je onder de kolom waarin jullie het antwoord gelegd hadden. Met de deze foute antwoorden gaan we in discussie. Discussiëren betekend vooral luisteren naar elkaar! (evaluatie)

Tip! Maak foto van de opdracht van vandaag! Rob Goossens Transfer In de toets van 17 juni wordt gevraagd naar de verschillen tussen werkomschrijving en bestek. Vergelijkbaar met deze oefening! Tip! Maak foto van de opdracht van vandaag!