Tevredenheidsenquête. Hoe tevreden zijn onze klanten ?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK PM BELASTINGADVISEURS
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
ESF Krachtlijnen van de komende programmering (Stand van zaken januari 2005)
1 DE COMMUNICATIE Barbara Raemdonck Informatiesessie Kinderbijslag RKW - 13 december 2012 Barbara Raemdonck Informatiesessie Kinderbijslag RKW - 13 december.
Carl Possemiers Studiedag ICT beleid Leuven, 20 juni 2006
GfG ® Ook uw gemoedsrust verdient vakantie! Voyages réservés, voyages assurés !
Uw medewerker in de schijnwerper Regie op de Zaak John van Hoof algemeen directeur Tinguely Netwerk.
KTO Telefonie Oordeel telefonische bereikbaarheid algemeen.
Certes tevredenheidsenquête Resultaten enquêtes 133 enquêtes > Verdeling per makelaar.
Internet en gezondheid.  Wie heeft internet thuis?  Wie heeft een smartphone of tablet?  Wie zoekt medische informatie op het internet?  Wie neemt.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Digitaal Sociaal Huis 21 januari Agenda VanTot 12u13uBroodjes en koffie 13u13u45VERA : Operationele impact perceel 1 13u4514u15CORVE : Stand van.
Dienstencatalogus 24 november Programma Wat is een productencatalogus Alle componenten op een rij – De generieke informatie – De specifieke informatie.
Een toekomst voor de OCMW’s ?! Julien Van Geertsom Voorzitter.
Overzicht Waarom competentiemanagement Competentiemanagement binnen het provinciebestuur Hoe implementeren? Competentiemanagement binnen de verschillende.
FOD VOLKSGEZONDHEID, VEILIGHEID VAN DE VOEDSELKETEN EN LEEFMILIEU 1 Informatie FOD Volksgezondheid Stand van zaken : Finhosta (oktober 2012)
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Hoefware Automatisering paardenhouderijen
POD Maatschappelijke Integratie Tevredenheid klanten + actieplan provinciale ontmoetingen herfst 2010.
omzetting van de richtlijn 2006/123/CE FOD Sociale Zekerheid – Van De Sande J.M. FOD Economie – AD Economisch Potentieel.
Inhoud Inleiding Aanleiding Historiek Het e-dossier Tips andere besturen.
DURVEN MET DIENSTVERLENING DE SPRONG OVER DE GAVERBEEK.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
POD Maatschappelijke Integratie Tevredenheid van onze klanten provinciale ontmoetingen lente 2011.
OPVOLGINGSINSTRUMENT ACTIVERINGEN Werkgroep activering 4 juli 2011.
Medewerkersenquêtes en kwaliteitszorg Netwerk kwaliteit lokale besturen & Netwerk kwaliteit Vlaamse overheid Piet Cosemans Kwaliteitsmanager.
Afdeling Studietoelagen Kwaliteitsnetwerk 31 januari 2005.
Prestatiemeting en coachen van commerciële medewerkers.
1 GfK Retail and TechnologyBelgië6 August 2014 GfK Marktonderzoek Vlaanderen Cindy Van Mulders Business Consultant 10 december 2010 Stand van zaken.
Het medewerkertevredenheidsonderzoek: een aanzet tot dialoog met medewerkers.
E-NABLING E-LEARNING Hoe succesvol is e-learning in het informaticaonderwijs? Bert Zwaneveld.
Slim handhaven in Hoogeveen
Agence fédérale pour la Sécurité de la Chaîne alimentaire Heffingencampagne 2008 Aline DEWORME Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen.
Communicatieplan “2006” de nieuwe reglementering.
Startbijeenkomst benchmarking Publiekszaken
Opleiden in school, mei Opleiden in school Kennismaking met POSS Personeel en Organisatie Support Systeem Hulpmiddel bij de gesprekkencyclus.
Janneke Barelds, MSc Universiteit van Tilburg/Tranzo
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
OCMW S AMEN NAAR B OKRIJK : R ESULTATEN VAN DE TEVREDENHEIDSMETING BIJ L IMBURGSE OCMW- CLIËNTEN.
Werkgroep onderwijs en Leerpunt Ontmoetingsdag 13 februari 2008.
VISITATIERAPPORT WOONGOED ZEEUWS-VLAANDEREN. WAAROM VISITATIE? VISITATIE IS EEN VERANTWOORDINGSINSTRUMENT OVER DE PRESTATIES VAN WONINGCORPORATIES. EEN.
Onthaal en service.
De case Oostkamp.
Externe tevredenheidsenquête 2014 Resultaten en Actievoorstellen.
19 juni 2008 PRESERVERING Van beleid naar praktijk.
De transparante organisatie Lezing voor Alliander 2 februari 2012 Lezing voor Alliander 2 februari 2012.
Van leeftijdsbewust naar duurzaam personeelsbeleid casus Kind en Gezin 12 december 2007.
Afdeling Studietoelagen. Structuur uiteenzetting → Informatie afdeling Studietoelagen → Aanzet tot verandering → Initiatieven ٧ informatieverstrekking.
Klantentevredenheidsenquête 2015 Resultaten en actievoorstellen
Ouder INFO avond JCIE & TJC 30 september 2015 vv ‘t Vliegdorp JCIE.
Het dienstverleningsproject Stad Aalst 15/10/2015 Bart Baele Directeur Externe dienstverlening.
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Naar een duurzaam HRM beleid
11 juli 2001 Presentatie richtlijnen Telefonie Team Klantenservice Opgesteld door: Monique Krootjes Lloyd Lachman Margriet Bijl.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Vraaggerichte dienstverlening Nuth Wat hebben we gedaan: Ambtelijk op MT-niveau intentie uitgesproken: “we gaan voor de beschreven doelstellingen in de.
Op zoek naar hulp voor je kind? Volg 1 Alpha. De nood voor Alpha © Alpha2 Alpha wijst je de weg in de professionele dienstverlening voor kinderen.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Klantentevredenheidsenquête 2016 Resultaten. Enkele feiten en cijfers Jaarlijkse enquête Verstuurd naar: – De OCMW’s – Wetenschappelijke wereld, Steden.
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Klantentevredenheidsenquête 2016 Resultaten
Klantentevredenheidsenquête 2016 Resultaten
Externe tevredenheids-enquête 2017 Resultaten
Stichting De Waaier Presentatie 30 november 2017.
Hulpmiddelen voor uw overheidsopdrachten
Voeg hier het organisatie onderdeel in
Een site voor mijn vereniging.nl
Standaardsitevereniging.nl Maikel Bauer.
Aanmeldingen schooljaar
Procedures Introductie.
Transcript van de presentatie:

Tevredenheidsenquête

Hoe tevreden zijn onze klanten ?

Resultaten -Participatiegraad : -Evolutie : 2005 – 2006 – Niet alles is vergelijkbaar (niet gemeten in 2005 en 2006 of niet herhaald in 2008)

Resultaten

Resultaten - detail Dienstverlening Score /10 bereikbaarheid6,9 Snelheid waarmee op vragen wordt geantwoord6,8 Kwaliteit van ontvangen antwoorden6,8 Coherentie van verkregen informatie6,9 Clart é des proc é dures et directives à suivre6,2 Duidelijkheid van de op te volgen procedures en richtlijnen6,7 Expertise van de medewerkers van de POD MI7,2 Beschikbaarheid van de experts6,4 Snelheid van betalingen7,0 Inspecties7,1 Vriendelijkheid van de medewerkers van de POD MI7,5

Resultaten - detail Resultaten Score /10 Grootstedenbeleid6,8 Armoedebeleid6,3 Sociale economie6,5 ESF5,6 Duurzame ontwikkelinng6,0 Administratieve vereenvoudiging5,4 E-Government6,3 Beleid gelijke kansen6,3 Activering6,3

Resultaten - detail Producten Score /10 Frontdesk6,7 Mogelijkheden van betoelagingen5,6 bevoegdheidsconflicten6,9 Studies6,7 Statistieken6,6

Resultaten - detail E-Government Score /10 PrimaWeb6,3 Instellingspagina s7,0 Elektronische handtekening6,2 e-mazout6,1

Resultaten - detail Communicatie Score /10 website (3 vragen)7,0 Omzendbrieven (3 vragen)6,6 Brochures en publicaties (3 vragen)6,8 e-cho (2 vragen)7,4 Opleidingen en infosessies (3 vragen)6,3 Studiedagen en ontmoetingen (3 vragen)6,8

Resultaten - detail Communicatie Score /10 Snelheid en up to date (5 vragen)6,5 Opportunit é (2 vragen)6,6 Pr é sentatie, layout (2 vragen)6,9 Duidelijkheid en begrijpbaarheid (6 vragen)7,1 Volledigheid van inhoud (4 vragen)6,6

Suggesties FAQs meer up to date Herziening van wet65 Duidelijker omzendbriev en – minder technisch Vereenvoudi ging bewijslast Overzicht relevante vonissen rechtbanken Administratieve vereenvoudiging Meer investeren in cijfers Wij hopen dat u in de toekomst de ingeslagen weg blijft volgen Info vroeger, pro-actief bezorgen Meer overleg met OCMWs inbouwen Vereenvoudi gen van activering Schriftelijk antwoorden op schriftelijke vragen Info over overleg met beleid

Welke acties nu ondernemen ?