Beïnvloedingsregel aanwezig?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
Advertisements

Usability analyse.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Onderzoek 1: Enquête Gemaakt door Mike, Dylano, Iheb en Brain.
om deze presentatie uit te voeren
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
Van Experience naar Challenge Economy © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Gevaarlijke stoffen!! risico’s, vergiftiging, soorten, voorkomen, etikettering, gevarendiamant.
You’re own style.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Salesmanagement © Noordhoff Uitgevers. Salesmanagement © Noordhoff Uitgevers.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Economie vastgoed © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
Boorkistje (deel 3) Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
Centerpunt Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
Klik hier om te beginnen
Samenvatting hoofdstuk 2
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Media en de massa.
5.4 Hoe werk je? De overheid is ook een producent. Ze levert vooral diensten. Bijvoorbeeld: Gezondheidszorg & Onderwijs Een groot gedeelte van de kosten.
De voetbalschoenen met hoge enkel kwamen niet vaak meer voor
Opvoeden in het onderwijs © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
3.1 Wat bepaalt je koopgedrag?
Succesvolle bedrijven © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
Nisani CommeChill New Sneakerline. Wie? Wat? Product: Sneakers Valt onder de productgroepen kleding, schoenen Doelgroep: Sportieve mensen en jongeren.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Powerpoint presentatie.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie.
Praktijk voorbeelden. 1 e invalshoek: burgers zijn betrokken/bezorgd/boos/bang over: Leefbaarheid/veiligheid/sociale voorzieningen Beheersing woonlasten.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Workshop Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ?. Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ? Why.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Een project over watergebruik in een mondiaal perspectief voor de bovenbouw BO en de onderbouw VO Een uitgewerkt lessenserie met een praktijkles in de.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Reclame Le Trefle over wc papier Beïnvloedingsregel.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Praktijkgericht financieel management © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Bloempotten en vazen Verschillende soorten & maten deel 2.
Welkom havo 4..
Loesmaye Ismay v.d Wiel. Kurtulus Kaplan. Merve Emik.
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
Consumentengedrag Leren I
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Even lachen.
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Moleculen Mo eculen Les 1 Alle kleuren van de regenboog.
Beïnvloedingsregel aanwezig?
humor in reclame, werkt dat ?
Zelfmoord, praat erover!
Sociale media Door liam van den ende.
Hoe zit het met jou? Eet jij veel suikerrijke producten? Let je erop? Drink je veel frisdrank? Doe je vaak extra suiker op je eten of in je drinken?
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Industrieel product ontwerpen
Beïnvloedingsregel aanwezig?
We gaan vernieuwen! KWT en VO verdwijnen
DOOR: nILS,mAX,jURRE,LUCA M,tim LUCA C
Beveiligingsbewustzijn op een speelse wijze
ONTWERPEN LES: DE WERELD IN 1 DAG!.
§2.2 Werken en leven in het Romeinse rijk
ALS-DAN-plan. Lessenserie: Voeding – mbo 2 Vak: burgerschap 2 Lesuren: Eten is overal ALS-DAN-plan.
Laat de vragen eerst even aan de docent zien!!
Producten : Amazonegebied!
Transcript van de presentatie:

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=Nr-44GQ4_kA Het gaat over dat Adidas een nieuwe ren schoen heeft gemaakt en ze claimen dat het door hun revolutionaire Boost technologie en Primeknit materiaal de meest comfortabelste ren schoen.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  x consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel goed, omdat het 4 van de 6 beïnvloedingsregels heeft. Het enigste nadeel is dat je niks extra’s bij de schoen krijgt (behalve als er een soort actie is). Het doelgroep is vooral renners, maar ook voor mensen die sportief bezig zijn. De laatste tijd is er veel hype op deze schoen, dus veel mensen willen het en bepaalde kleure zijn ook vaak snel uitverkocht. Kanye West heeft deze schoen vooral beroemd gemaakt en daarom is er hype. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 1 van 5

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=gUI56rlNzjs Crep Protect is een spray voor op je schoen. Het beschermt je schoen tegen vuil die erop komt, vooral tegen vloeibaar vuil, zoals: ketchup, water, syroop enz.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  x consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel goed, omdat het de effect van de product goed en snel laat zien. Het heeft maar 3 goede beïnvloedsregels goed, maar het laat de product nog steeds goed zien en je krijgt er wel een wow reactie van. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 2 van 5

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=aLkEodrEh0g Samsung onthult zijn nieuwe smartwatch: de Gear S2. Het is niet je standaard smartwatch, want de Gear S2 heeft een revolutionaire draaibare bezel. Met die bezel kan je door de interface navigeren en hoef je minder op het scherm te swipen.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  x consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel goed, omdat deze reclame goed de uiterlijk en functies laat zien van de Gear S2. Ze grbuiken ook verschillende mensen uit verschillende culturen, zodat mensen hunzelf een beetje terug zien. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 3 van 5

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=oMKMIpDumAI&spfreload=10 Het gaat over Coca Cola. Coca Cola laat hier zien wat er allemaal gebeurt als je coco cola drinkt. Ze laten zien dat het altijd gezellig is en niet alleen.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  x consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt niet goed, omdat het in realiteit niet zo is. Ik wordt niet echt blijer als ik coca cola drink, ik vind mijn ware liefde ook niet en mijn vriendengroep komt ook niet zomaar als ik coca cola drink. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 4 van 5