Bits & Bytes Magazine Media 2017.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Schoolboeken de klas uit? Een korte inleiding…… Michiel Maas, programmamanager VO 23 januari 2008.
Advertisements

Begrijpend lezen Bespreek met uw buurman of buurvrouw
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
CONGO Het land, de mensen en de uitdaging voor Broederlijk Delen
E-boeken in de bib Eindelijk !? Hoe e-boeken in de werking van een openbare bibliotheek brengen en wat mag dat kosten?
Welkom bij de World Vision Quiz.
 Speelveld wordt sneller en complexer  Demografische trends: regionale krimp, ontgroening, vergrijzing en verkleuring  (Overheids) financiën onder druk.
Pech tijdens de vakantie, wat nu? FiDiZ 8 juni 2011.
Kennismaking.
KOBO CONFIDENTIAL PAGE 1 KOBO – een introductie. HET VERHAAL VAN KOBO Kobo is een van de snelst groeiende bedrijven op het gebied van eReading wereldwijd.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Stephan van Velthoven Mei 2007 Thuis Binnen Bereik: de doorstart bevestigen en overtuigen.
Voetbal International1 Nationale uitgeefdag 2011 Dick Holstein directeur/uitgever
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Financiële sturing van het sociale domein in Eindhoven
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
S T R A T E G I E Contentvoorstel Zet de conclusies van je onderzoek kort en krachtig in het midden van je papier (usp’s, met welke redenen/motieven en.
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Trends in de media Speelgoed <50 jaar
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Bereik mediabeslissers met de producten en diensten van Handboek Nederlandse Pers Mei 2006.
Wob ten Hoeve Bob Spijkstra.
Total Practice Solutions Information Management LexisNexis Media Coverage Analyser 26 November 2009 Marco van Gennip Business Development Manager T: +31.
HET MAGAZINE De link met de lezer
- De Uitdaging – Sturen op cijfers en trends
Blok 2.
1 1 Phone Challenge Workshop Mbo niveau 3-4. l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
1 Conjunctuurverwachting Europa Juni Bron: GfK, EU-Commissie > +5 Indicator > +20 Indicator 0 aan +20 Indicator 0 aan -20 Indicator < -20 EU-totaal:
© GfK 2014 | Boekenbranche meting 30 | September RAPPORTAGE BOEKENBRANCHE METING 30 2 e thema meting van 2014, naar digitaal lezen Oktober.
2 th 1 Ontwikkeling § 2-3.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
(Voor)lezen is leuk!.
E-Bookplatform van de Bibliotheek Training e-book ambassadeurs BtB regiodagen.
Economische betekenis van de wielersport in Nederland Mark Torsius Erik Tolboom Pieter Verhoogt.
Mediamonitoring Oplossingen. Duizenden klanten in meer dan 100 Landen.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Digitalisering van kranten en magazines Tjitske de Jong.
Computertechniek Hogeschool van Utrecht / Institute for Computer, Communication and Media Technology 1  de track structuur van een MIDI file interpreteren.
Leeswijzer bij de bijlagen In deze bijlagen bij het NVZ-strategiedocument Zorg voor 2020 zijn de belangrijkste grafieken en brondocumenten voor u geselecteerd.
Presentatie gemeenteraad Boekel 18 november 2014.
Digitaal literair lezen – doen we het al? Een eerste inventarisatie van het digitale literaire leesgedrag onder de Nederlandse bevolking Niels Bakker,
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
Distributie- kengetallen: Informatie voor ‘n fabrikant omtrent product en verkooppunten; 1)Numerieke distributie ND 2)Gewogen distributie GD 3)Selectie-indicator.
Digitale media voor jonge kinderen Gertruud Beemster & Denise Bontje.
97% van de wereldbevolking weet dat illegaal downloaden NIET geoorloofd is. Er is een grote bereidheid tot betalen voor muziek. Streaming is de redding.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Magazines. Bron: NUV/GPT betaalde publiekstijdschriften telt Nederland. Ons land heeft daarmee een rijk en gesegmenteerd aanbod van titels
Monitoring Beluisteren van sociale media. Dagelijks verschijnen er ruim 5 miljard berichten in alle media. Dat kost je 250 miljoen uur per dag om door.
Maatschappelijke waarde en vrijwilligers
In dienst van het westen -over eerlijke en oneerlijke bananen-
Mediagedrag van Millennials
Scholingsvouchers voor werkzoekenden
Bits & Bytes Magazine Media.
Onderzoeksuitslagen en hoe nu verder
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Tijdschriftenpakket M2 zomer/herfst 2016
Tijdschriftenpakket V5 winter 2016
Tijdschriftenpakket V4 najaar 2016
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Palliatieve zorg bij ouderen met ernstig nierfalen
Sociale Media.
Nederlands Tekstbegrip Onderwerp, deelonderwerp en hoofdgedachte
Uitsplitsing cijfer beoordeling eigen kookkunsten & inschatting kookkunsten gemiddelde Nederlander.
GfK Supermarktkengetallen
Economische kringloop
Je kan met de stukken zetten
Sociale media verslaving?
Transcript van de presentatie:

Bits & Bytes Magazine Media 2017

1200 betaalde magazines telt Nederland. Ons land heeft daarmee een rijk en gesegmenteerd aanbod van titels. Bron: Magazine Media Associatie

80% leest magazines. Dat zijn ruim 11,4 miljoen mensen. van de Nederlandse bevolking leest magazines. Dat zijn ruim 11,4 miljoen mensen. Bron: NOM Print Monitor 2017-I

472 miljoen exemplaren van magazines jaarlijks gedrukt. Bron: op basis van totaal volume verspreide oplage Q1-Q4 2016 en populatie 13+ NOM Print Monitor 2017-I

18 magazine nummers kopen we per Nederlander per jaar. Bron: op basis van totaal volume betaalde oplage Q1-Q4 2016 en populatie 13+ NOM Print Monitor 2017-I

35% van alle Nederlanders bekijkt magazine content digitaal. Bron: NOM Print Monitor 2017-I

minuten is de gemiddelde tijd die mensen wekelijks besteden aan het lezen van magazine media (print en digitaal). 88 Bron: GfK Trends in Digitale Media, december 2016

53% leest digitaal andere magazines dan op papier. van de digitale magazine lezers leest digitaal andere magazines dan op papier. Bron: GfK Trends in Digitale media december 2016

van alle Nederlanders komt wel eens in aanraking met magazines op social media. 37% Bron: GfK Trends in Digitale Media, december 2016

13% een magazine app. van alle Nederlanders gebruikt Bron: GfK Trends in Digitale Media, december 2016

± 9 mln magazine merken in totaal op social media. likes/followers hebben magazine merken in totaal op social media. Bron: MMA Social Media Monitor, Q4 2016

Meer informatie: info@mma.nl of www.mma.nl