Kodu Visueel programmeren.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Aantal spelers. : keeper. Datum. : Teamfunctie
Advertisements

Loading... START.  Overleef door op de weg te blijven: probeer naar het donkergroene vak te gaan met je muis.  Als je het groene vak hebt gehaald dan.
Kodu Visueel programmeren.
Workshop Train de Trainer
Je persoonlijke leven Gemeenteleven Leven in de wereld.
Hoofdstuk 19 Het redoublet
Het geven van een workshop
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Hoeveel weet jij over auto’s?? Klik Hier om te starten. Klik hier voor af te sluiten. DRUK EERST OP ‘F5’ VOOR VOLEDIG SCHERM!!
Idee Generatie Wit Papier, Warcraft 3, Thrall, Hoofdpijn, denken, rare les, Karel aan het ijsberen, Schrijven, Opdracht, Schaken, Stappen, Oplichten, Vooruit.
Welp op het ATC Ontwikkeling en implementatie van ict-wiskundeonderwijs.
Reflectie.
Workshop Kijk op Talent! Bert Goos Online Talent Manager.
Malawi Edukans project Loop met door de presentatie.
EMEG lijst. Gaming: GunBound. Door Karlijn Dado. Vraag: speel een game mee en haal een level.
Ik hou van Holland.
Het coachen van voetballen
Inhoud Methodiek Aanwijzingen
Onderwerp: Lopen met de bal
Stoomcursus Muiswerk Compleet
Welkom bij de NATUURKUNDE TEST
V2.5 NdF-h4 1 NdF-h1 1 1e9 1 Hoofdstuk 4 Speelvolgorde in een SA-contract Hoofdstuk 4 Speelvolgorde in een SA-contract.
Presentatie Nick Visser, Steve Zonneveld, Jeffrey Beckers, Desirée van den Berk & Christel Wortman.
Handbal voor F & E-jeugd
Muiswerk Compleet Stoomcursus
Keuzemodule Groen Ondernemen Coen van Wetering
Rekendag 19 januari 2016.
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
Pemwjk3. Programma tafeltjesronde over ruimte en materiaal Bespreek de inzichten die naar aanleiding van de tafeltjesronde over ruimte en materialen hebt.
Embedded systemen Programmeren op de Arduino Les 7 kleuren festijn.
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
Ik ben coach van een C4 ploeg, wat nu?.  Sander Bijvank ◦ Stoffer en Blik ◦ Slowbootion (Coach) ◦ Zwaar 2008 ◦ En Blik ◦ Zwaar 2011 (Coach)  Roderik.
Agenda Bijeenkomst 1: Kennismaking Met elkaar Verwachtingen Werkwijze pluscoaching /plus maatje Oplossingsgericht werken introductie “ Houdingsaspecten.
1 ste jaars E - pupillen Training 7. Aanvallen Thema 1 Aanvallen- positiespel in de opbouw - uitspelen 1 tegen 1 situatie Warming Up (20 minuten) Cock.
Wat is creatief denken? Ken je dit spel goed?. Wat is creatief denken? Op een gegeven moment lukt het niet meer om te winnen.
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
De basis Les 3 Uitkomen tegen SA-contracten DEEL 1 LES 3 versie
Kodu Kodu #KCOER16. Wie ben ik? Twitter #Vinverstraet Waarom begonnen? Openluchtschool Sint-Ludgardis Brasschaat.
Mondzorg - persoonsgericht
de tennis reglementen kwis
Workshop Vals spelen mag! ©Simone Ondersteunt!.
OVERZICHT HOOFDSTUK 9 TEGENSPEL
TERMINOLOGIE N W O Z LINKS VAN DE LEIDER WORDT UITGEKOMEN.
A B C Training : 8 Teamfunctie : Verdedigen Doelstelling technisch
Sleutels, codes en aanwijzingen
A B C Datum : Teamfunctie : Verdedigen
# Training : 6 Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
# Datum : Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
HANDLEIDING leerkrachten en leerlingen
Versla de reus 1 Samuel 17:45-50 "David zei: “Jij vertrouwt op je wapens. Maar ik vertrouw op de machtige Heer, de God die het leger van Israël helpt.
LEER BRIDGE MET BERRY WESTRA DEEL 1
Puntentelling Teams Geschat
Creatief Denken maar eerst:.
Het 24 spel.
Serious Business Simuleren om te stimuleren
Creatief Denken maar eerst:.
Sleutels, codes en aanwijzingen
Hoofdstuk 25 De beste kans
Het redoublet versie V 1.
Examentraining.
OEFENSTOF 3V3 U7 KFC Lentezon OEFENSTOF 3V3 U7 KFC Lentezon
Zaalhockey HC Noordwijk
HANDLEIDING leerkrachten en leerlingen
Hoe kan ik het rendement van mijn leerprestaties verhogen?
SLIMMER DAMMEN Door [Naam] Voorkant: ruimte voor titels, foto’s etc.
DE ZOEKTOCHT NAAR EEN FIT
Implementatie Nedap ONS
EEN SPEL MAKEN MET SCRATCH
Ondernemersfair Westerveld 2019 zien, doen én beleven
Transcript van de presentatie:

Kodu Visueel programmeren

Verloop workshop Kennismaking (5min) Eigen praktijkervaring(5min) Kodu algemene opties (5min) Uitleg basisknoppen (10min) Start bouw voorbeeldspel (100 min) Terrein bouwen Experimenteren met terreinbouw Basis spel/programma Oefeningen basis spel Uitbreiding spel/programma Oefeningen uitgebreid spel Bouw zelf je spel en stel vragen (? min) Rondlopen en elkaars spel spelen en bekijken (? min)

Basisprogramma oefeningen Meer appels in spel brengen Verhoog ook de totaal score om te winnen Maak groene appels die punten verliezen Verzin zelf een variatie en experimenteer

Uitgebreid programmeren oefeningen Test de andere wapens uit. Maak de octopus ook maakbaar en lanceer hem vanuit de vliegende schotel. Creëer een andere/extra tegenstander zoals de octopus die kan schieten. Probeer te experimenteren met horen/zien afstand van de octopus om je te zoeken. Creëer een helper die mee de octopussen helpt verjagen. Experimenteer met verschillende camerapunten. Er zitten nog fouten in het spel. Wat kan er nog mis lopen?

Extra’s Volgende level. Volgende bladzijde. Creëer zelf je eigen spel. Verken andere spelen in kodu. Verander de andere werelden in kodu en leer eruit.