[NAAM afdeling] Welke AMBITIE hebben we?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 6 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Advertisements

KIES EEN BASISVORM 1 2 EFFECT INGANG UITREKKEN NAAR LINKS MET VORIGE Z. L. EFFECT INGANG UITREKKEN NAAR LINKS MET VORIGE Z. L 3 EFFECT AFSLUITEN SAMEN.
KICK-OFF PROJECT HVA APPS B.V.
Kennis maken met Opbrengstgericht werken
Kwaliteitsverbetering moet je willen en vooral kunnen
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
voor de zomervakantie tot
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Workshop OGW in de klas..
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Workshop contentstrategie
Tafelspanklem (Deelopdracht draaien)
Beleidsvoering naar groei
Workshop Teamleiders OGW en sturen op OGW.
CCReeuwijk September Onderwerpen Picasa Van Adobe naar Word De laatste Nieuwtjes Spreadsheets - deel 1.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
© de vries business consultancy, 2008
plaats datum naam trainer
De toegangspagina van het SIER spel. Hier kom je via www. siergame
Communicatieve vaardigheden SAMENWERKEN
VREEMD ! Ziehier een kleine wiskundige oefening die u meer dan eens zal verbazen !!!
3 Live or Die Succes- en faalfactoren van Checkpoint? Verbeteringen Verwachtingen P.
Les 5 – Goed doen 2.0.
No show protocol Ja Nee Ja Nee Nee Ja Patiënt komt voor afspraak
Resultaten onderzoek Onderzoek …. Uitgevoerd datum…. Ingevuld door …. teamleden.
Gelukkige Medewerkers presteren beter!
Onze doelen en visie in beeld
WOW: enqueteren bij Jumbo
Gezondheid stimuleren doormiddel van bewegen en voeding
Teksten schrijven. Teksten schrijven Teksten schrijven – Waar gaat het over Onderwerp Titel Lead Tussenkopjes Illustraties Woorden vet/cursief.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Strategisch Plan Dress for Succes Leiden Inclusief jaarplan 2015.
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Project Pedagoog in de wijk Bijeenkomst week 1.8 Kwartaal 1, schooljaar 2014/2015 Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
1 juli 2002 Afdeling Publiekszaken. 1 juli 2002 Thema Dienstverlening aan klanten.
 Actief lid zijn van de KBO Nu en in de toekomst In gesprek met de leden Ellen van Troost van Moveo Training & Advies.
* Lava.
Workshop Van prestatie-index naar (verbeter)plan Ledenbijeenkomst VGN Uitkomsten eerste ZI meting Kwaliteitskader Gehandicaptenzorg 15 december 2010 Aangepaste.
Structuurborden. Visualisatie hulpmiddelen inclusief training en coaching op de werkplek. Om dagelijkse problemen vast te leggen, de voortgang te bewaken.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
PLANNING MAKEN Stap één bij projecten. HOE MAAK JE EEN ANALYSE? Wat is het verschil tussen een planning en een plan?
De next steps Op weg naar regie en 2050
Verspillingen in de processen
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Op naar een STER bestuur…
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
Een vergadering organiseren
[Projectnaam] [Degene die de presentatie verzorgt]
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
Een product of dienst verkopen
Werkplan/onderhoudsplan/beheersplan
maatwerkrapportage Nicolien de Pater
Vergadering Personeelsdienst
Schoolwide Positive Behavior Support (SWPBS)
Doel afdeling: klanttevredenheid 8 Acties en experimentenvoorstellen
Hoe verhogen we de betrokkenheid van alle collega’s?
Rapportage van voortgang of status
Evaluatie [Projectnaam]
Naam van presentator | Naam van bedrijf
Project Charter Business Case Scope Probleem beschrijving
Methodisch handelen Week 5 les 4. Methodisch handelen Week 5 les 4.
Workshop – Opdracht, speelveld en verwachtingen
Business case De prestaties van onze (1)_______________________ op het gebied (2)_______________________ voldoet niet aan (3)_______________________. Dit.
Workshop Leidraad EMB in het Vizier Mia Nijland & Lisa Delmée
EXPERIMENT SHEET A/B TEST
Gescande Oostendse Documenten
[Naam project] [Naam presentator]
Transcript van de presentatie:

[NAAM afdeling] Welke AMBITIE hebben we? Versie 1.0 Datum laatste bewerking: 02-12-2016 Welke AMBITIE hebben we? (wat is ambitie van het team?) Medewerkers/team: Beschrijf bulletgewijs de gewenste resultaten aan einde kwartaal .... Klanten: Beschrijf bulletgewijs de gewenste resultaten aan einde kwartaal .... Middelen: Beschrijf bulletgewijs de gewenste resultaten aan einde kwartaal .... Welke RESULTATEN willen we bereiken? Noteer hier de acties waarmee de resultaten bereikt worden …. ..... ... Noteer hier de acties waarmee de resultaten bereikt worden …. .... Noteer hier de acties waarmee de resultaten bereikt worden …. .... Welke ACTIES pakken we hiervoor op? Noteer hier de kpi’s waarmee je de effecten van de acties aantoont Medewerkertevredenheid ... Klanttevredenheid … ... Hoe MEET je het succes? Hoe gaan we samen STUREN? Hoe ga je hier samen op sturen? Beschrijf dit hier kort...