Overleven in de mediacratie, campagnes in de 21e eeuw

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Multimedia Design: Game Design Sam³ en Jan. Inhoud • Game overview • Gameplay • Look & Feel • Setting, story and characters • Levels.
Advertisements

De persoonlijke experimenteerruimte
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
BCZ - CBL Jaarvergadering Assemblée Générale
1 Kader Deel I Positionering Deel III Organisatie -aspecten Deel II Afstemming tss. onderdelen van organisatie, klant & dienstenconcept = interne oriëntatie.
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Nieuwe buren ! Vorige maand hebben we nieuwe buren gekregen. Het zijn hele gewone en leuke mensen. Toevallig heb ik net een nieuwe camera en vonden de.
De impact van nieuwe & social media
Spindoctoring in politiek Den Haag
Marketing Werkgroep 6.
OPDRACHTEN VISUELE COMMUNICATIE 2011/2012 Visuele Communicatie college 1.
1 MISUT introductie. 22 De opdracht Ontwikkel het datawarehouse MISUT, op basis waarvan integrale managementinformatie geleverd wordt uit én óver de domeinen,
Van JBF via Degelijkheid naar Pro-actief Beheer
Comtell B.V. Welkom Inleiding
Slotbijeenkomst Benchmark Publiekszaken
Welkom bij de ons automatisch salaris onderzoek
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 2 - media I-C1#, datum.
Bureau X? The fun way to success 1. Gedeelde beliefs zijn het hart van de organisatie De hele organisatie is opgebouwd om deze beliefs te versterken en.
EMEG lijst: opdracht 10.
Presentatie Reisbranchecampagne Reisagentensymposium 20 april 2009, Hoofddorp.
Competentie. ? wat is dat ? ? ? indicator.
19 april 2012: Drenthe 2028 Kenniscentrum Events.
 Eerst gaan we het hebben over de Harddisk ( door Mike )  Dan gaan we het hebben over de scanner ( door Jeffrey )  Dan gaan we het hebben over de computer.
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Workshop Vrijwilligerswerk Het hoe en wat Door Timbo.
§1 Wat is jodendom; wie is joods? By: Roos, Carlijn, Janna©
(On) bewust in beweging
Fotoalbum New-Mexico – Santa fe door Elena en Jan.
Parlementaire democratie Welk soort parlementaire democratie vind je nu in Nederland het beste?
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
SharePoint AIN sessie over SharePoint 9 juni 2011.
Samenwerking met organisaties: troeven en valkuilen
‘NLP Basiscursus Je ongekende vermogens’
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap Afdeling HRM PRO 2006: stand van zaken.
donderdag 16 april 2015 Thursday, 16 April 2015 Click on picture Klik op beeld Click on picture IN /OUT English Klik op beeld IN/UIT Nederlands Eerst.
1712 – HET VERHAAL Studiedag VLOCO 12 juni 2015 Patrick Bedert Departement WVG.
Interne communicatie (IC) binnen ANB is een aandachtspunt. Er was al een degelijke basis aanwezig. Die wordt nu verder geoptimaliseerd en spoort samen.
The POWER of
Nationale campagnes handhygiëne
Jouw Wereld Televisie Groep 6/7/8 WaDaDa Kids News Network Munya in mij VPRO De Vloer Op Jr. Humanistische omroep Mensjesrechten: Zwart-Wit IKON.
De kracht van campagnes Wietse van Niejenhuis Adviseur marketing 2.
Een historisch-didactisch product  Twee lessen i.v.m. stereotiepe beeldvorming over indianen  Eerste les: herkenning van stereotypen  Tweede les:
Jeugd Burggolf Gendersteyn 2012 welkom. Inhoud Wat gaan we doen komend jaar? Wie helpt ermee? Planning - data Selectie jeugd,competitie Golfkampen Inschrijven.
Stadsmarketing Stand van zaken College van B&W, 14 oktober 2008.
E MPLOYER BRANDING Katrien Put. O VERZICHT Wat is employer branding? Waarom employer branding invoeren? Hoe employer branding invoeren?
Mirjam van Praag De kracht van de stille arbeidsrevolutie 1 februari 2012 SOCIAAL-ECONOMISCHE RAAD.
#denieuwebieb. #deoudebieb Welk boek moet je gelezen hebben?
Waarheid en (zelf)censuur Een vijf-landen-studie van militaire Afghanistan autobiografieën.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Leonard Cohen, dichter en zanger ( )
Keith haring
Communicatie na rampen en terreur. Internationale good practices.
Jeroen Lavrijsen HIVA – KU Leuven
Impact 10 maart.
Communicatie 6e les.
Media en de verkiezingscampagne: een vooruitblik
Stopmotion.
Big Media Group Toonaangevende multimediale uitgeversmaatschappij
Spot in beeld Les 3 – masterclass.
Volksuniversiteit Zwolle
BOUWEN AAN ‘DE TREIN BEWEGING’
Introductie, filmanalyse verhaal en mise-èn- scene
M7 2 Verschuivingen herkennen en tekenen M A R T X I © André Snijers W
WHY MOST POWERPOINT PRESENTATIONS SUCK AND HOW YOU CAN MAKE THEM BETTER Rick Altman.
Bijeenkomst 2 Identity Authenticiteit als docent
Onderscheid maken tussen typen films
Dr. Manja Bomhoff & Mr. dr. Yvonne van der Vlugt
Tarief berekenen LG41 IBS 1.3 – les 2.
Tarief berekenen LG32 IBS 2.3 – les 2.
Transcript van de presentatie:

Overleven in de mediacratie, campagnes in de 21e eeuw Docentendag maatschappijleer 2017

DREAMSCHOOL

PRO DEMOS

WAARDERING EN VERVOLG

Nu de formatie nog..

1997 – 2017: 20 jaar campagnes

1997, campagne 1998

Les 1: de framing van de tweestrijd

2002

Les 2: de impact van beeld

2003

Les 3: the new kid on the block

Les 4: interne communicatie

2006

Les 5: de kracht van het frame

Les 6: heldere positionering

Les 7: beeldregie

2010

Les 8: eenheid, eenheid, eenheid

Les 9: het eerlijke verhaal

 © Hill+Knowlton Strategies 2016

2017? DE TWEESTRIJD BEPAALT

DE TWEESTRIJD BEPAALT 1998 2002 2003 2006 2010  © Hill+Knowlton Strategies 2016

Les 10: Cruijff

Bedankt www.hkstrategies.com