Beïnvloedingsregel aanwezig?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
3.1 Bij het maken van vragen moet je letten op:
Advertisements

Montage van een spieverbinding
Usability analyse.
Voorlichting voor winkeliers en (sport)verenigingen
De ervaringsdeskundige in de Neuro-revalidatie
Van Experience naar Challenge Economy © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Hoe kan het jou veranderen?
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Salesmanagement © Noordhoff Uitgevers. Salesmanagement © Noordhoff Uitgevers.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Economie vastgoed © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
Tafelspanklem (Deelopdracht draaien)
De gasboiler van meneer Janssen
Plantenhanger (deelopdracht constructiewerk)
De Pennenhouder Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
Social Media.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Get a Job! (Werktitel) Mark, Rutger, Thamar, Linda.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
8.4 Hoe help je een ontwikkelingsland?
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Opvoeden in het onderwijs © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
3.1 Wat bepaalt je koopgedrag?
De uitstortgootsteen van de familie De Graaff
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Succesvolle bedrijven © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Duodrink Christien Veelenturf. Duodrink  Bidon met twee drinktuiten  Onbreekbaar  Vaatwasserbestendig  Twee dranken tegelijk.
Doelgroeponderzoek Ouders die hun kinderen naar school of naar de sportvereniging brengen met de auto 1 op de 3 kinderen wordt met de auto naar school.
Opdracht 4 Video invoegen Gebruik deze presentatie om de opdracht te maken en zet hier je naam:.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Stichting School & Veiligheid ondersteunt scholen bij het bevorderen van een sociaal veilig klimaat.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie.
Praktijk voorbeelden. 1 e invalshoek: burgers zijn betrokken/bezorgd/boos/bang over: Leefbaarheid/veiligheid/sociale voorzieningen Beheersing woonlasten.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Workshop Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ?. Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ? Why.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Reclame Le Trefle over wc papier Beïnvloedingsregel.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Kijk naar de afbeelding en vul in: ik denk, dat de afbeelding betekent:
Praktijkgericht financieel management © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Ontdekkingen in de zomer
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
1 Kijk naar de afbeelding en vul in: 2
Doelgroepen: STER & LINDA
7.3 De product-som-methode Drie manieren om in factoren te ontbinden
We zoeken rust… Iedereen op z’n eigen manier
Workshop ‘netwerken, samenwerken, delen en verbinden in de praktijk’
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Beïnvloedingsregel aanwezig?
humor in reclame, werkt dat ?
7.2 Buiten haakjes brengen Zo veel mogelijk factoren
Beïnvloedingsregel aanwezig?
OPP Hoe kun je taal geven aan gedragsinterventies?
Beveiligingsbewustzijn op een speelse wijze
Productnaam.
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  0 consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel, Je ziet dat met het product wat KPN aanbied, je contact met iemand kan zoeken in een ver land. En hierdoor je band kan versterken zonder fysiek contact © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 1 van 5

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=_Nu6rIj6Ekg   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  0 consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie De conclusie hiervan is dat de humor hiervan zo sterk is en er ook nog echte feiten zijn zoals de typfouten die dagelijks gebeuren. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 2 van 5

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=yIutgtzwhAc   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  0 consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit De conclusie is dat mannen drank veel aantrekkelijker vinden dan vrouwen. En dat werkt in deze reclame erg goed. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 3 van 5

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=7150-Yb7Qg8   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  0 consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel, door de reclame erg grof te maken komt het wel harder aan bij de doelgroep. Zo laat je op een asociale manier zien hoe het er echt van toe gaat in het OV. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 4 van 5