Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid 0 consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel, Je ziet dat met het product wat KPN aanbied, je contact met iemand kan zoeken in een ver land. En hierdoor je band kan versterken zonder fysiek contact © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 1 van 5
Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=_Nu6rIj6Ekg Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid 0 consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie De conclusie hiervan is dat de humor hiervan zo sterk is en er ook nog echte feiten zijn zoals de typfouten die dagelijks gebeuren. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 2 van 5
Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=yIutgtzwhAc Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid 0 consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit De conclusie is dat mannen drank veel aantrekkelijker vinden dan vrouwen. En dat werkt in deze reclame erg goed. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 3 van 5
Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=7150-Yb7Qg8 Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid 0 consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel, door de reclame erg grof te maken komt het wel harder aan bij de doelgroep. Zo laat je op een asociale manier zien hoe het er echt van toe gaat in het OV. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 4 van 5