Gebruikersondersteuning JOIN
Stem van de gebruiker Record managers/key users Recordbeheerders/archief team Mailadres: 1 aanspreekpunt JOINbeheer@utwente.nl Tweewekelijks overleg Incidentenlijst voor call-registratie
Speciale punten: Embeddedness 1075 gebruikers Pro-activiteit dmv key-users/record managers Nu JOIN geupdated is, kunnen we gaan werken aan perfectionering en inzet op meerdere doelen Samenwerking Functioneel en Technisch LISA (BiSL) Veiligheid : gevoelige informatie
Verbeterpunten en tools: Communicatiepunt naar gebruikers in applicatie zelf Change/incident management tool Wijzigingenbeheer-IT aansturing – gebruikersondersteuning Contractmanagement : SLA met Decos Autorisatiebeheer: wordt aan gewerkt Standaardisatie Taal van de gebruiker spreken
Gebruikerstevredenheid, hoe weet je dat? Piep-systeem? Evaluatie, Key-user overleg Bewust van te ontwikkelen punten Altijd verbetering mogelijk! Constant punt van aandacht Tot hoever ga je ? Standaardisatie – on demand Beheerbaarheid en beheersbaarheid
Gebruikersondersteuning Hoe ver gaan we?