INSPIRATIESESSIE.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media Strategy Model
Advertisements

The customer centric software company
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Samenwerking met MOSS 2007! Chris Hoppenbrouwers.
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.
Projectbeschrijving MNU Presentatie Hogeschool van Amsterdam Carel Hofland 1 februari 2011.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
FINACE :: THINK, BUILD, OPERATE. Recruiting Center Werving en Selectie – Recruitment - Sourcing.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Meer bekendheid via je Website
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Het community platform bestaat net als een winkelstraat of (vak)beurs uit belevingsvolle en inspirerende bedrijfspresentaties.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
OutSite en Succesvolle online marketing van A tot Z
Blauwdruk MULTI CHANNEL Architectuur
Online marketing Expert (in een week)
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
Commercieel beleid en recht
4. Online strategie Internet scorecard
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Training voorbeeld voor
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
DMK – week 2.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Mediamonitoring Oplossingen. Duizenden klanten in meer dan 100 Landen.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Special. Startpagina Profiel.
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw.
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Geofoxx en WebGIS Publisher: door: Erwin Stamsnijder.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
LET’s get Social.
KNVI Congres Introductie BI.
Analyse Analyseren van sociale media
2017 – Digital Pixel Marketing
Tentoonstellingscatalogus of digital exhibition report?
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Online Marketing voor het MBO
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Customer service & Relatiemanagement
Marketing in sociale media
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

INSPIRATIESESSIE

BRANDSYNC INTERACTION CENTER DIENSTEN - PRODUCTEN - ONTWIKKELING BRANDSYNC INTERACTION CENTER BRANDBASE Brandconnect Customer profiling BRAND CHANNELS Brandsite Brandshop Brandmail Brandbox in-store Brandcontact Campaignpage Brandsocial Brandmagazine Brandprint BRANDBOARD Analyse Reporting Segmentation Sentiment Loyalty CONSULTANCY & SERVICES Website optimalisatie Social media optimalisatie SEO/SEO optimalisatie Customer data

DIENSTEN Online tooling Activatiemarketing Retentiemarketing E-mailmarketing Social Media marketing Inspiratie & consultancy INTRO TOEVOEGEN

DIENSTEN ONLINE TOOLING Webbouw Portals, shops en sites Websupport BrandShop BrandMember Workflow

DIENSTEN WORKFLOW

DIENSTEN ACTIVATIEMARKETING Webkrassen.nl Conversie-vergrotend Data collectie Interactie met klant Meer omzet genereren Actiematig inzetbaar

DIENSTEN RETENTIEMARKETING Actiepagina’s Versturen mail Landingspagina Pagina deelnemers Terugkoppeling E-fulfilment

DIENSTEN E-MAILMARKETING BrandMail.nl Storytelling Klantrelatie onderhouden Klantactivatie Mobiel geschikt

SOCIAL MEDIA MARKETING DIENSTEN SOCIAL MEDIA MARKETING Analyse huidige situatie Advies Contentkalender opzet Content creatie Mobiel geschikt

SOCIAL MEDIA MARKETING DIENSTEN SOCIAL MEDIA MARKETING Brand Awareness Brand Activation SEO versterking Doelgericht Monitoring

INSPIRATIE & CONSULTANCY DIENSTEN INSPIRATIE & CONSULTANCY Blogs & presentaties Inspiratiesessies Consultancy

PRODUCTEN Marketing dashboard Social/BrandBoard Social Media abonnementen SEO/SEA abonnementen Web & Social Quickscan

PRODUCTEN MARKETING DASHBOARD Online activiteiten inzichtelijk Verzamelplaats Realtime data Data optimalisatie Monitoring

PRODUCTEN SOCIAL/BRANDBOARD Interactie Motivatie Informatie Community

SOCIAL MEDIA ABONNEMENTEN PRODUCTEN SOCIAL MEDIA ABONNEMENTEN Online branding Social management Social consultancy

PRODUCTEN SEO/SEA ABONNEMENTEN Vindbaarheid Adverteren Advies Management

PRODUCTEN QUICKSCAN WEB & SOCIAL Check huidige situatie Door vertaald naar optimalisatie plan

PRODUCTEN OPTIMALISATIEPLAN

ONTWIKKELING

ONTWIKKELING WEBCHATS Optimalisatie klantenservice Conversie website vergroten Onzekerheid bezoeker wegnemen Onmisbaar in de toekomst

ONTWIKKELING BRANDBOT Opvang vragen bezoekers Eerste mogelijkheid verdiepende service Integratie op website Bots zijn de toekomst