Social Media & Sport Deel I

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Advertisements

Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Senioriteit als pluspunt bij sollicitaties
Verenigingsdag 2013, 28 augustus
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Inbound Marketing Plan
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
Iedereen gebruikt social media.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Ben jij je eigen databaas? Aangeboden door
Internet Legacy woensdag 9 december Internet Legacy Wat wordt bedoeld met Internet Legacy? Informatie over jou op internet Aanmeldingen op sociale.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Sociale media bij HR & jobs
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Social media Van: Niene, Juliette, Bram, Niels en Mathijs.
Social media en pubers…. ff kennismaken Michiel Trompetter Nationaal MediaCoach Docent voortgezet onderwijs Vader van 4 kinderen (7, 11, 15 en 20 jaar).
Ben jij je eigen databaas?
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Social Media.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Analyse Analyseren van sociale media
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
What will you do to change the
Sociale media.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Sociale Media.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Sociale Media Naam: Sara Camara School: Grotius College Klas: J1A
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Hoe bereiken we jongeren?
Lessen in social media Voorbeeld 1
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Goede morgen allemaal.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
Social media voor statenleden/politici
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Sociale media Beeldgebruik
Filter bubble Mediabegrip week 6-7
Power up your fundraising
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Social Media & Sport Deel I Social Media effectief inzetten voor jouw vereniging en/of toernooien Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie

Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie Wie ben ik? Kevin de Haan 24 jaar Johan Cruijff University Events & Marketing bij de NBF Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie

Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie Wat gaan we doen? Introductie Doelen benoemen Theorie Elkaar analyseren Concreet plan opstellen Wees actief, help elkaar en stel vragen Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie

Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie Social Media Welke Social Media kanalen zijn er? Welke gebruiken jullie? Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie

Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie Facebook Voor wie? Kenmerken? Wat, wanneer en hoe vaak posten? Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie

Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie Instagram Voor wie? Kenmerken? Wat, wanneer en hoe vaak posten? Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie

Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie Twitter Voor wie? Kenmerken? Wat, wanneer en hoe vaak posten? Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie

Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie Snapchat Voor wie? Kenmerken? Wat, wanneer en hoe vaak posten? Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie

Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie YouTube Voor wie? Kenmerken? Wat, wanneer en hoe vaak posten? Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie

Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie Overige kanalen Google Plus LinkedIn Whatsapp Pinterest Skype Blogs Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie

Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie Elkaar helpen Bekijk de kanalen van een andere hier aanwezige vereniging Schrijf alle tips en pluspunten op aan de hand van het formulier Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie

Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie Plan opstellen Wie en wat wil ik bereiken? Welke kanalen ga ik gebruiken? Wie gaan de kanalen beheren? Wat ga ik posten? Hoe vaak ga ik posten? Wanneer ga ik posten? Maak ik gebruik van betaalde promotie? Wanneer en hoe ga ik evalueren? Kevin de Haan Nederlandse Bowling Federatie