2017 – Digital Pixel Marketing

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Analyse klantgerichte websites
Advertisements

Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Jong Ondernemen Een manier van leren !.
Wat is interactieve marketing?
Welkom Katja Goertz, commercieel adviseur Ascom Nederland.
INTERNET EN UW DAGELIJKSE BEDRIJFSVOERING Wim de Rave De BedrijfsAdviseur.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Narrowcasting.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Presentatie nieuwe media
Wat is Customer Relationship Management?
Hoofdstuk 5: Sportsponsoring en actiecommunicatie
Een dialoog met klanten opbouwen
Wat vooraf ging… Regionale stimuleringsregeling Samenwerking met milieu educatie centra Communicatiemiddelen –NME-krant –Persberichten.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Fase 2 Tijdelijke presentatie bouwen
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Branche analyse Boekhandels 2014
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
DJA-activiteit Generatie Wat zochten we? nieuwe doelgroep jong-academische uitstraling verbindend binnen DJA zinvol buiten DJA.
Door: Rajen Gadjradj Ivan Straver Floor Vierboom
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Commercieel beleid en recht
4. Online strategie Internet scorecard
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
1 OMI Digitaal publiceren in bredere context.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
DMK – week 2.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak.
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 7 Stakeholderanalyse, wenselijkheid en haalbaarheid en vooruitblik elevatorpitch.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Virtual attraction Gastvrij met beacons en narrowcasting.
Eindpresentatie Digital Marketing
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
Contentstrategie voor het web
Inhoud Train the Trainer Wat is ERP? MS Dynamics NAV.
Sociale media inzetten
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Partners: Fonds Ga voor Geluk, Fortune, Loko
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Acquisitie en PR– les 1.
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Uw bedrijf en de groei.
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
OPENINGSCASE: De flexibele supply-chain van DaimlerChrysler
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
SterrenrestaurantNeuf Mille Gent
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

2017 – Digital Pixel Marketing Uw partner als het gaat om professionele narrowcasting Web based

DIGITAL PIXEL MARKETING Narrowcasting | digital signage Communiceer door middel van een scherm in uw onderneming Verhoog uw imago Verhoog de uitstraling Hoge attentiewaarde Gericht op uw doelgroep Wat, waar, wanneer DIGITAL PIXEL MARKETING

DIGITAL PIXEL MARKETING Inzet narrowcasting Aanbiedingen presenteren Algemene informatie Openingstijden Activiteiten Digitale menuborden Verhoog impuls aankopen Verhoog up- en cross selling Deel live nieuws en weer Social media Video’s DIGITAL PIXEL MARKETING

75% valt digital signage op Verhoogt de klantbeleving met wel 80% Verhoogt de omzet tot wel 15% Toename bewustzijn van de klant en personeel Reduceert gevoelsmatig wachttijden met wel 40% DIGITAL PIXEL MARKETING

Mogelijkheden uw kantine Start uw eigen community Live uitslagen Live nieuws Live weerbericht Activiteiten kalander Menuborden Sponsoren Koppelingen met uw website Koppeling met social media Leverancier van A tot Z Software Content Hardware Ondersteuning

DIGITAL PIXEL MARKETING Waarom Digital Pixel Marketing Betrouwbaar Alles is bespreekbaar Jong en dynamisch bedrijf De klant staat 100% centraal 24/7 ondersteuning Ondersteuning bij het creëren van content DIGITAL PIXEL MARKETING

Info@digitalpixelmarketing.nl www.digitalpixelmarketing.nl +31 (0)6 44 06 89 94 Kapelstraat 19, Chaam