Voorstellen Vastgoedkantoor

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Automatic Delivery Rewards Basisprincipes. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards of ADR is een programma waarvoor Distributeurs en Klanten.
Advertisements

Certes tevredenheidsenquête Resultaten enquêtes 133 enquêtes > Verdeling per makelaar.
Marketing introductie
Molen Ceres Mogelijke ontwikkeling terrein rond molen Ceres.
Kamer van Koophandel Haaglanden
KWALITEIT  ENKELE BEDENKINGEN  
/ slide 1 Eigen bedrijf of in loondienst? n Overwegingen persoonlijke situatie –Loondienst geeft zekerheid –Partner –Toekomstscenario: hoe ziet mijn leven.
voor de zomervakantie tot
4 P´s en 3 R-en MK01.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Ruimte voor Ruimte Noord-Holland LTO NOORD ADVIES EN LTO VASTGOED WERKEN SAMEN AAN EEN NIEUW PRODUCT.
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
Hogeschool-Universiteit Brussel De Regulering Van De Prijs Van Aardgas En Elektriciteit Guido Pepermans VLEKHO - H.U.Brussel.
KRITISCHE SUCCESFACTOREN VAN EEN ROM 3 oktober 2012 Paul Vismans.
Meertrapsmailing: verschillende vormen 1)De teaser: –1e mailing (is de voorloper/teaser) –2e mailing (hoofdmailing) 2)De reminder: –1e mailing (hoofdmailing)
Stad Gent TitelABC Sub-Titel Serie Deelgemeenten en Buurten
EVALUATIERAPPORT DERDEBETALERSYSTEEM KRUIBEKE Mei 2006 – april 2007.
Hoofdstuk 8 Btw-reglementering.
Hoofdstuk 2.
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
3.4 Hoe woon je? Als je gaat verhuizen kun je een huis kopen of huren.
Marketing College 8 Hoe zat het ook al weer?. Deze week Herhaling stof tot nu toe Aanvullen “Test je kennis” Vragen Antwoorden “Test je kennis”
MARKETINGMIX.
“What the food?” Voorop in de Vergroening Even voorstellen.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op?
Projectmanagement Hoofdstuk 5 Maken van een Plan van aanpak Roel Grit.
 Drie soorten opgaven: ◦ vanuit de prijs exclusief btw ◦ vanuit een btw-bedrag ◦ vanuit de prijs inclusief btw.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Servicecentrum Drechtsteden Resultaatgerichte dienstverlener voor de regio!
SamenMeeNaarDeA2? Goes, 28 sept Situatie 2 Goes, 28 sept 2015.
Economie van de vrije tijd Maar hoe wordt het geld verdeeld?
Komt een jonge klant aan de balie….. Bijeenkomst Economie docenten Malmberg Uitgeverijen Emile Kouwenhoven SNS REAAL.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
ZONDAGOPENSTELLING WINKELS GEMEENTE DE BILT BEHOUD VAN DIVERSITEIT, LEEFBAARHEID & VEILIGHEID.
HET MEERJARENPLAN. Het MJP: Een onafscheidelijk duo 2 Het meerjarenplan 2. Financieel deel1. Inhoudelijk deel De beleidsnotaDe financiële nota.
Presentatie ‘BSOB op orde’ bijeenkomsten gemeenteraden en bestuur najaar 2013.
CPO-beleid Hoorn raadsbesluit 2007 –vaststelling CPO beleid –2 locaties – 5 groepen –stimuleringsbijdragen uitgangspunten: –bestemd voor lage- en middeninkomens.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
7 t.e.m. 18 juni 2017 Coolhemstraat Kalfort (Puurs) op 4 tafels
Verhuisadviseur / Wooncoach Senioren
Voorstellen Vastgoedkantoor
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Lancering van Marklinq Dr. Karel Jan Alsem 10 september 2013
Wetenschappelijke poster
België.
Van Dordt, voor Dordt.
Probeer dit beter te krijgen
Hometastic Marktgebied en vestiging Demografisch profiel Promotie
Menukaart Buitengebied (Regio Foodvalley)
[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.
Hometastic Marktgebied en vestiging Demografisch profiel Promotie
Een product of dienst verkopen
What will you do to change the
Dit is onze bedrijfsnaam
WELKOM bij de workshop van team Economie & Ondernemen (E&O)
Dwaande met je bedrijf Ondernemersvaardigheden
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Goudsmit: wissels Geldwissel Oudste –nog actieve bank- ter wereld: 15e eeuw Oudste –nog actieve bank- ter wereld: 15e eeuw. De Banca.
Overlegvergadering Woonbelang-BOC
Presentatie aan gemeente op zaterdag
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
op eigen dak Eigen introductie. Bedoeling van de avond.
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Externe effecten Verzonken kosten Berovingsprobleem.
Een BedrijvenInvesteringsZone (BIZ) in Schiedam Centrum?
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Fit voor de zorg Als organisatie toekomstbestendig zijn door (nog) slimmer en efficiënter te werken. Precies daarover gaat het programma Fit voor de zorg.
Visie (lange termijn) Beleid Bewoners
Hoofdstuk 1 Idee: Droom of illusie?
Fit voor de zorg Toekomstbestendig door slimmer en efficiënter te werken Waardevolle kennis en ideeën van jou als zorgprofessional Als organisatie toekomstbestendig.
Transcript van de presentatie:

Voorstellen Vastgoedkantoor Hometastic Hogeschool Gent 1 Hometastic De Vastgoedmarkt is populairder dan ooit, wat niet betekend dat een nieuw kantoor opstarten een slecht idee is. De opstart van het kantoor, gebeurt door 2 makelaars, de zaakvoerder en een makelaar-projectontwikkelaar. Uitbreiding is steeds mogelijk en zal ook aan de orde zijn binnen de 2 jaar. Kernwaarden zijn bij Hometastic: de betrouwbaarheid, kwalitatieve diensten leveren en professionaliteit. 5 Conclusie Hometastic is een nieuwe speler binnen de vastgoedmarkt, maar door een grondige marktanalyse, een uitgewerkt financieel plan en door de kennis van de makelaars, is het de bedoeling dat Hometastic een van de hoofdspelers wordt binnen zijn regio. Hometastic heeft een ideale ligging, vlakbij E17 en N16. Er zijn 2 makelaars in dienst met de nodige ervaring en het marktgebied is groot maar niet te groot waardoor Hometastic kan inspelen op de wensen van de Klant. Betrouwbaar Kwaliteitsvol Professioneel 2 Regio Hometastic is gevestigd in Temse met als Marktgebied 20 Km rondom het Kantoor. Het totaal aantal inwoners is 29.194 met een bevolkingsdichtheid van 728 inwoners/km2. Het woongebied bedraagt iets meer dan 20%, 11% van het grondgebied is groenzone en amper 2% recreatiegebied. Wat betreft de keuze van het marktgebied heeft Hometastic ervoor geopteerd om de omringende gemeenten Kruibeke, Waasmunster, Hamme, Bornem, Puurs, Sint-Amands en de stad Sint-Niklaas te includeren. 4 Commissie Een makelaar kost geld, maar een makelaar kost niets wanneer hij niets doet. De extra kosten die bij de verkoop/verhuur komen zijn vooraf vastgelegd. Binnen het marktgebied wordt 3,63% gehanteerd, De commissie die gevraagd zal worden bij afhandeling van een geslaagde verkoop van een onroerend goed is 3,33% inclusief BTW. Dit is een marktconforme prijs voor de diensten die dan bewezen zijn. 20 km TEMSE 3 Concurenten Concurrentie is een feit binnen het marktgebied, er zijn 42 vastgoedkantoren gevestigd in en rondom Temse. Niet elk Kantoor is even groot, analyses toonden aan welke kantoren voor Hometastic belangrijk zijn. Makelaars Stijn Calus Maxime Delbaere Amy De Cock Hannelore De Naeyer Dylan Descheemaecker Kyara Hennaux Soufiane Lakhbizi