Onderzoeksmonitor: Bedrijfsmakelaardij

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 2 Verkooptraject
Advertisements

“Hoe kom ik aan klanten?”
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Marktonderzoek Danneels
Bijeenkomst Fairtrade Gemeenten Het benaderen van bedrijven
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Vergroot uw succes door betere aanbiedingen 2ndEye BV Capelle aan den IJssel September 2006.
Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival.
De kracht van MySolution
CLOUD-VITAE VEREENVOUDIG UW SELECTIEPROCES. Over Cloud-Vitae Opgericht in 2013, gevestigd in Papendrecht, innovatief en snelgroeiend. 15 jaar ervaring.
Hoefware Automatisering paardenhouderijen
Hoofdstuk 3 – Gegevens verzamelen
Literatuuronderzoek en veldonderzoek
Janneke Barelds, MSc Universiteit van Tilburg/Tranzo
Kiezen voor Certificering NMKG/ StimulansZ netwerkmiddag 12 oktober 2006 Gerrit Jan Schep.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Acceptatiemanagement conform B-Accept Winand van Drenth
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Verlaat Uden Bouwsystemen
INLEIDING ONDERZOEK MARKETING, MARKTONDERZOEK & COMMUNICATIE
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Marktonderzoek © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv H 10 onderzoek met vragenlijsten.
T Shirts bedrukken T shirts laten bedrukken wordt gedaan omdat het voor veel verschillende doeleinden gebruikt kan worden. Bijvoorbeeld door bedrijven.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
How project: Atelier 3 Laura Van Baelen. Inhoud Over mezelf Over Atelier 3 Brands Debriefing Visie & missie Omgevingsanalyse SMART SWOT Budget.
Top kwaliteit Websites die wij maken Welkom bij Nexxite Internet.
Onderzoeksmonitor Benchmark Leasemaatschappijen 2016 Ilisia Marketingservice kondigt de uitvoering aan van het Benchmark Leasemaatschappijen 2016
Zakelijke Mobiliteit 2017 Onderzoeksportfolio
Het Nationale Keurmerken en Erkenningsregelingen Onderzoek
de publieksmonitor voor Goede Doelen
GEEFGEDRAG BEDRIJVEN 2017 Onderzoeksmonitor
Benchmark prestaties woonsites Hoe kunnen makelaars hen bereiken
Klantbinding middels brandstofkaarten
Benchmark Leasemaatschappijen 2017
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
CONVERGENTIE MONITOR 2017 Onderzoeksmonitor
Succesfactoren voor werk Motivatie, kennis en vaardigheden
Verschil offerte/factuur
Telematica oplossingen in de zakelijke markt
de publieksmonitor voor Goede Doelen
Klantbinding middels brandstofkaarten
Voeg hier een foto van het product in
Een product of dienst verkopen
Les 5: Het marketingplan
travel margie’s margie’s travel
Financiële planning (deel 2)
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Handleiding Interactief Aankoop systeem (IAS)
Bijeenkomst in Gastel 28 mei Bijeenkomst in Gastel 28 mei 2018.
Effectiviteit van een dieetbehandeling
Effectiviteit van een dieetbehandeling
onder ICT eindverantwoordelijken & 300 directeuren in Nederland
Hoofdstuk 4 Kwantitatieve dataverzamelingsmethoden Nel Verhoeven
onder Credit managers en Compliance officers in Nederland
Beloningspraktijk in Nederland editie
Onderzoeksmonitor: Bedrijfsmakelaardij
Benchmark prestaties woonsites Hoe kunnen makelaars hen bereiken
Dienstverlening Krikke Consult
Benchmark Leasemaatschappijen 2018
Zakelijke Mobiliteit 2018 Onderzoeksportfolio
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Onderzoeksmonitor: Bedrijfsmakelaardij Netto 500 telefonische interviews onder bedrijven die in de afgelopen 3 jaar verhuisd zijn en netto 200 telefonische interviews onder vastgoedeigenaren. Netto 500 bedrijven die in afgelopen 3 jaar verhuisd zijn Gekocht Gehuurd Welke dienstverleners zijn ingeschakeld Hoe tevreden zijn zowel gebruikers als eigenaren met diensten ingeschakelde dienstverlener Hoe loyaal zijn ze aan hun dienstverlener Hoe kunnen dienstverleners hen bereiken en overtuigen Verkocht Netto 200 vastgoedeigenaren: in afgelopen 3 jaar panden aangeboden Verhuurd

Bedrijfsmakelaardij 2015-2016: Prestaties dienstverleners gemeten vanuit vraag- en aanbodzijde bedrijfspanden onderzoeksmonitor BEDRIJFSMAKELAARDIJ 2015-2016 Marktverkenning Zakelijke Onroerend Goed Markt (Naams)bekendheid, Imago & NPS Bedrijfsmakelaars & overige dienstverleners Benchmark Zakelijke Onroerend Goed Aanbodsites optioneel: uitbreiden steekproef gebruikte selecties steekproef toevoegen meeloopvragen OVER DE DOELGROEPEN & DE STEEKPROEF KERNDOELGROEPEN ONDERZOEK Dit onderzoek levert de belangrijkste “need to know”marktinformatie voor de volgende doelgroepen: BEDRIJFSMAKELAARS VASTGOEDBEHEERDERS, ASSET MANAGERS, ENERGY ADVISEURS VASTGOEDRESEARCHERS, VASTGOED INFORMATIE VERSTREKKERS PROFESSIONELE VERHUIZERS TAXATEURS ZAKELIJK VASTGOED AANBODSITES ZAKELIJK VASTGOED ADVISEURS DUURZAAM BOUWEN (MVO & VASTGOED) OMVANG STEEKPROEF Het onderzoek wordt telefonisch afgerond onder 500 ondernemingen in Nederland, die in de afgelopen 3 jaar verhuisd zijn. Er worden 200 interviews afgenomen met vastgoedeigenaren, aanbieders van vastgoedobjecten . www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Zakelijke dienstverlening t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 2

Bedrijfsmakelaardij 2015-2016: Prestaties dienstverleners gemeten vanuit vraag- en aanbodzijde bedrijfspanden onderzoeksmonitor BEDRIJFSMAKELAARDIJ 2015-2016 Marktverkenning Zakelijke Onroerend Goed Markt (Naams)bekendheid, Imago & NPS Bedrijfsmakelaars & overige dienstverleners Benchmark Zakelijke Onroerend Goed Aanbodsites optioneel: uitbreiden steekproef gebruikte selecties steekproef toevoegen meeloopvragen OVER HET ONDERZOEK modulaire opbouw Elke module van de Onderzoeksmonitor Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 kan apart besteld worden. standaard maatwerkmogelijkheden De modules van dit onderzoek (zie hiernaast) zijn desgewenst uit te breiden met aantrekkelijke maatwerkmogelijkheden. Dit geeft u de gelegenheid tegen overzienbare kosten te profiteren van het grootschalige onderzoek; breng uw eigen naamsbekendheid en imago in kaart + die van uw directe concurrenten; voeg uw eigen vragen toe aan het onderzoek (meeloopvragen); laat uw eigen doelgroep extra laten vertegenwoordigen in de steekproef (branche en/of grootte bedrijf). omvang steekproef Het onderzoek wordt gehouden onder 500 ondernemingen in Nederland, die in de afgelopen 3 jaar verhuisd zijn. Er worden 200 interviews afgenomen met vastgoedeigenaren, aanbieders van vastgoedobjecten . www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Zakelijke dienstverlening t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 2

Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 Onderzoeksmonitor Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 onderzoeksmonitor BEDRIJFSMAKELAARDIJ 2015-2016 Marktverkenning Zakelijke Onroerend Goed Markt (Naams)bekendheid en Imago Bedrijfsmakelaars Benchmarkstudie Zakelijke Onroerend Goed Aanbodsites OMVANG STEEKPROEF het onderzoek wordt telefonisch uitgevoerd onder netto 700 bedrijven in Nederland MEELOOPVRAGEN Uw eigen onderzoek binnen ons grote onderzoek. U ontvangt een separate rapportage op maat! MODULE 1 ● MARKTVERKENNING ZAKELIJKE ONROEREND GOED MARKT vraagpunten vastgoed eigenaren (verkopers/verhuurders) mate van gebruik van een bedrijfsmakelaar verkoop/verhuur aan een bedrijfsmakelaar over gelaten mate van uitbesteding voordelen van uitbesteden tevredenheid met resultaat uitbesteding verkoop geheel zelf verzorgd gehanteerde beslissingcriteria voordelen van geheel zelf verzorgen van het verkooptraject tevredenheid met resultaat Analyse: Succesratio gehanteerde marketing methodes door dienstverleners hybride verkoopconstructie (zowel zelf als de bedrijfsmakelaar verzorgt het traject) welke onderdelen zijn door de makelaar en welke door de vastgoedeigenaar zelf verzorgd tevredenheid met afzonderlijke resultaten gebruik van overige dienstverleners m.b.t. vastgoed: Welke dienstverleners Welke diensten Tevredenheid met resultaat Aanbeveling/loyaliteit www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Zakelijke dienstverlening t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 4

Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 Onderzoeksmonitor Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 onderzoeksmonitor BEDRIJFSMAKELAARDIJ 2015-2016 Marktverkenning Zakelijke Onroerend Goed Markt (Naams)bekendheid en Imago Bedrijfsmakelaars Benchmarkstudie Zakelijke Onroerend Goed Aanbodsites OMVANG STEEKPROEF het onderzoek wordt gehouden onder 700 bedrijven in Nederland MEELOOPVRAGEN Uw eigen onderzoek binnen ons grote onderzoek. u ontvangt een separate rapportage op maat! MODULE 1 ● MARKTVERKENNING ZAKELIJKE ONROEREND GOED MARKT vraagpunten huurders/kopers mate van gebruik van een bedrijfsmakelaar het zoeken en vinden aan een bedrijfsmakelaar over gelaten mate van uitbesteding voordelen van uitbesteden tevredenheid met resultaat uitbesteding zoeken en vinden geheel zelf verzorgd gehanteerde beslissingcriteria voordelen van geheel zelf verzorgen van het traject tevredenheid met resultaat hybride verkoopconstructie (zowel zelf als de bedrijfsmakelaar verzorgt het traject) welke onderdelen zijn door de makelaar en welke door de huurder zelf verzorgd tevredenheid met afzonderlijke resultaten Gehanteerde keuzecriteria bedrijfsmakelaar (door vastgoedeigenaren alsook huurders) lidmaatschap overkoepelende makelaarsorganisatie lidmaatschap van makelaarsketen Regionale versus landelijke speler naamsbekendheid inhoud dienstenpakket aanbeveling eerdere ervaringen makelaarskosten reputatie www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Zakelijke dienstverlening t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 5

Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 Onderzoeksmonitor Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 onderzoeksmonitor BEDRIJFSMAKELAARDIJ 2015-2016 Marktverkenning Zakelijke Onroerend Goed Markt (Naams)bekendheid en Imago Bedrijfsmakelaars Benchmarkstudie Zakelijke Onroerend Goed Aanbodsites OMVANG STEEKPROEF het onderzoek wordt gehouden onder 700 bedrijven in Nederland MEELOOPVRAGEN Uw eigen onderzoek binnen ons grote onderzoek. u ontvangt een separate rapportage op maat! MODULE 1 ● MARKTVERKENNING ZAKELIJKE ONROEREND GOED MARKT Tevredenheid, loyaliteit en aanbeveling bedrijfsmakelaar/dienstverlener Algemeen onder zowel eigenaren als huurders op basis van aspecten, waaronder de doorlooptijd van het traject de prijsonderhandeling /prijs van afgenomen diensten de totale verkoop/verhuurkosten afwikkeling eventuele zaken die zich na de verkoop hebben voorgedaan (aftersalesservice) promotie Bezichtigingen Nakomen van afspraken met ingeschakelde dienstverlener Keuze in de toekomst (bedrijfsmakelaar / zelf / hybride), keuze inschakeling dienstverlener Mate van loyaliteit (NLS) & mate van aanbeveling (NPS) www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Zakelijke dienstverlening t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 6

Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 Onderzoeksmonitor Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 onderzoeksmonitor BEDRIJFSMAKELAARDIJ 2015-2016 Marktverkenning Zakelijke Onroerend Goed Markt (Naams)bekendheid en Imago Bedrijfsmakelaars Benchmarkstudie Zakelijke Onroerend Goed Aanbodsites OMVANG STEEKPROEF het onderzoek wordt gehouden onder 700 bedrijven in Nederland MEELOOPVRAGEN Uw eigen onderzoek binnen ons grote onderzoek. u ontvangt een separate rapportage op maat! MODULE 2 ● NAAMSBEKENDHEID EN IMAGO BEDRIJFSMAKELAARS & OVERIGE DIENSTVERLENERS Vraagpunten algemeen (onder zowel vastgoedeigenaren als huurders) top-of-mind naamsbekendheid spontane naamsbekendheid geholpen naamsbekendheid marktpenetraties profiel van uw organisatie op basis van spontane associaties overall beoordeling van het imago imago analyse op basis van aspecten zoals: het nakomen van afspraken deskundigheid slagvaardigheid klaarstaan voor de klant proactieve houding flexibele opstelling goedkoop betrouwbaar innovatief concurrentieanalyse (5 concurrenten) op basis van: naamsbekendheid het algemeen imago beoordeling van de imagoaspecten profileringen vergelijkingen met de marktgemiddelden op: algemeen imago imagoaspecten berekening Net Promotor Score (NPS) www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Zakelijke dienstverlening t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 6

Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 Onderzoeksmonitor Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 onderzoeksmonitor BEDRIJFSMAKELAARDIJ 2015-2016 Marktverkenning Zakelijke Onroerend Goed Markt (Naams)bekendheid en Imago Bedrijfsmakelaars Benchmarkstudie Zakelijke Onroerend Goed Aanbodsites OMVANG STEEKPROEF het onderzoek wordt gehouden onder 700 bedrijven in Nederland MEELOOPVRAGEN Uw eigen onderzoek binnen ons grote onderzoek. u ontvangt een separate rapportage op maat! MODULE 3 ● BENCHMARKSTUDIE ZAKELIJKE ONROEREND GOED AANBODSITES bekendheid van aanbodsites top-of-mind spontaan geholpen voorkeur imago van aanbodsites algemeen op basis van aspecten: actualiteit aanbod omvang aanbod diversiteit aanbod zoekfunctie: nauwkeurigheid in het maken van selecties binnen het aanbod hoeveelheid informatie over kenmerken van panden onafhankelijkheid veel mogelijkheden, bijvoorbeeld aanvraag brochure en afspraken, gebruik van Google Earth, buurtinformatie, etc. betrouwbaarheid kwaliteit van beeldmateriaal prijs/kwaliteit Gebruiksvriendelijk Tevredenheid gebruik van aanbodsites www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Zakelijke dienstverlening t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 9

Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 Onderzoeksmonitor Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 MEELOOPVRAGEN MAATWERKMOGELIJKHEDEN: telefonisch onderzoek schriftelijk onderzoek online onderzoek face-to-face interviews groepsdiscussies UITBREIDING ONDERZOEKSVRAGEN EN/OF STEEKPROEF Voer uw eigen onderzoek uit binnen ons grote onderzoek en voeg zelf vragen toe. De inhoud en formulering kunt u geheel zelf bepalen. U kunt er (daarbij) ook voor kiezen de steekproef uit te breiden, of juist selecties eruit te gebruiken, bijvoorbeeld alleen respondenten met bepaalde voorkeuren of uit bepaalde doelgroepen. U mag het geheel zelf bepalen, maar natuurlijk zijn wij u desgewenst graag behulpzaam bij de formulering en selectie. De kosten zijn afhankelijk van het aantal en type vragen dat aan de vragenlijst wordt toegevoegd en van de grootte van de (doel)groep waaraan vragen worden voorgelegd. U kunt ook zelf vragen laten toevoegen aan het kwantitatieve deel van het onderzoek. De resultaten van deze vragen zijn dan alleen voor u beschikbaar. In onderstaande tabel staan de prijzen voor de meeloopvragen vermeld. Prijzen per vraag (excl. BTW) *Toelichting A-type vraag: ja/nee vraag B-type vraag: vraag met 4 tot 8 antwoordmogelijkheden C-type vraag: gecombineerde vraag die een attitude weergeeft (schaalscore) exclusief voor u U ontvangt de resultaten in een aparte rapportage. Vanzelfsprekend wordt deze onderzoeksinformatie door Ilisia alleen aan u en nooit aan andere bedrijven of organisaties ter beschikking gesteld. Informatie Indien u meer informatie wilt over de beschreven onderzoeken dan kunt u contact opnemen met Thanassis Vassiliadis, thanassis@ilisia.nl. Type vraag* 1 vraag 2~3 vragen 4~5 vragen 6 of meer vragen A-type € 680,00 € 590,00 € 499,00 Maatwerk B-type € 794,00 € 703,00 € 613,00 C-type € 908,00 € 817,00 € 726,00 www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Zakelijke dienstverlening t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 11

Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 Onderzoeksmonitor Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 MAATWERKMOGELIJKHEDEN: telefonisch onderzoek schriftelijk onderzoek online onderzoek face-to-face interviews groepsdiscussies MAATWERKMOGELIJKHEDEN Voor al uw onderzoeksvragen waarvoor onze multi-client studies niet direct een sluitend antwoord bieden, leveren wij maatwerkonderzoek. Denk hierbij bijvoorbeeld aan klanttevredenheidonderzoek, naamsbekendheidonderzoek, onderzoek op het gebied van profiel en imago, marktverkenningen, campagnetests etc. Wat betreft de gehanteerde onderzoeksmethodiek biedt Ilisia ondermeer de mogelijkheid tot telefonisch, schriftelijk en online onderzoek, face-to-face interviews en groepsdiscussies. Ook voor internationaal onderzoek kunt u bij Ilisia terecht. Uw informatiebehoefte staat centraal bij het bepalen van de onderzoeksopzet en –methodiek. In een persoonlijk gesprek vertellen wij u graag wat Ilisia voor u kan betekenen. Wij maken dan op basis van een uitgebreide briefing, kosteloos en geheel vrijblijvend, een uitgebreid onderzoeksvoorstel. Informatie Indien u meer informatie wilt over mogelijkheden dan kunt u contact opnemen met Thanassis Vassiliadis, thanassis@ilisia.nl. www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Zakelijke dienstverlening t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 12

Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 Onderzoeksmonitor Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 PLANNING EN PRIJZEN PLANNING: Dataverzameling: vanaf oktober 2015 Rapporten beschikbaar: vanaf december 2015 MEER INFORMATIE EN BESTELLEN Wij vertrouwen erop u een goede indruk te hebben gegeven van dit uitgebreide en herziene marktonderzoek. Wilt u het rapport direct na verschijning in uw bezit krijgen, retourneer dan het ingevulde bestelformulier. Natuurlijk kunt u ook eerst contact met ons opnemen voor meer informatie over dit of andere van onze onderzoeken. Module Prijs (excl. BTW) 1 ● Marktverkenning Zakelijke Onroerend Goed Markt € 4.900 2 ● (Naams)bekendheid en Imago Bedrijfsmakelaars/dienstverleners 3 ● Benchmark Zakelijke Onroerend Goed Aanbodsites € 7.900 Optioneel maatwerk Uitbreiden steekproef Offerte Gebruik selecties steekproef Toevoegen meeloopvragen ADDITIONELE VRAGEN OF INTERVIEWS Bij additionele vragen of additionele interviews sturen wij u een maatwerk offerte. ONDERZOEK OP MAAT? De ‘Onderzoeksmonitor Bedrijfsmakelaardij 2015-2016’ is één van de vele multi-client-onderzoeken van Ilisia. Wij verzorgen ook marktonderzoeken geheel op maat: onze single-cliënt onderzoeken. Waarover u wilt, wederkerend (monitorend) of éénmalig. www.ilisia.nl MEER INFORMATIE: Ilisia Marketingservice | Zakelijke dienstverlening t.a.v. de heer Th. Vassiliadis thanassis@ilisia.nl Tel: +31(0)6 29595029 pagina 13

Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 Onderzoeksmonitor Bedrijfsmakelaardij 2015-2016 Gegevens facturering bedrijfsnaam postadres postcode plaats telefoon contactpersoon functie e-mail btw-nummer kvk-nummer po-nummer Wij bestellen: Prijs*  1 ● Marktverkenning Zakelijke Onroerend Goed Markt € 4.900 2 ● (Naams)bekendheid en Imago Bedrijfsmakelaars 3 ● Benchmarkstudie Zakelijke Onroerend Goed Aanbodsites € 7.900 Wij zijn geïnteresseerd in maatwerk: Uitbreiden steekproef Op offertebasis Gebruik selecties steekproef Toevoegen meeloopvragen * Prijzen zijn exclusief BTW, factuur volgt bij opdrachtbevestiging, betaling binnen 14 dagen akkoordverklaring naam handtekening functie datum U kunt het ingevulde en ondertekende formulier sturen aan: Ilisia Marketingservice | Zakelijke dienstverlening t.a.v. de heer Th. Vassiliadis thanassis@ilisia.nl Tel: +31(0)6 29595029 www.ilisia.nl Indien adequate uitvoering van het onderzoek hier om vraagt, behoudt Conclusr Research zich het recht voor wijzigingen in onderzoeksvragen en of planning door te voeren. Gaat het om ingrijpende veranderingen, dan zullen wij u hierover tijdig informeren. Leverings- en betalingsvoorwaarden: Al onze leveringen geschieden conform de leverings- en betalingsvoorwaarden voor marktonderzoek, vastgelegd door de Markt OnderzoekAssociatie (MOA). Deze kunt u vinden op onze website: www.ilisia.nl/leveringsvoorwaarden