Klantbinding middels brandstofkaarten

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 2 Verkooptraject
Advertisements

Mogen wij ons aan u voorstellen? 2014 Versie 21Administratie Partners B.V.
HANDLEIDING ONLINE BESTELLEN. Ga naar en klik op catalogus.
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Welkom bij…. EFFICIËNCY IN PERSONEELSMOBILITEIT. Wie is Synusflex ? •Nieuw instrument op het gebied van personeelsmobiliteit. •Efficiency staat centraal.
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Bijeenkomst Fairtrade Gemeenten Het benaderen van bedrijven
Automatic Delivery Rewards Tutorial. Wat is ADR? Automatic Delivery Rewards (ADR) is voor u de gemakkelijkste manier om uw favoriete producten te ontvangen.
Bussink Kerstbrochure 2009
Vergroot uw succes door betere aanbiedingen 2ndEye BV Capelle aan den IJssel September 2006.
Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival.
CLOUD-VITAE VEREENVOUDIG UW SELECTIEPROCES. Over Cloud-Vitae Opgericht in 2013, gevestigd in Papendrecht, innovatief en snelgroeiend. 15 jaar ervaring.
Literatuuronderzoek en veldonderzoek
Werkwijze bestelling Ga naar de foto’s door te klikken op galerij.
Verlaat Uden Bouwsystemen
INLEIDING ONDERZOEK MARKETING, MARKTONDERZOEK & COMMUNICATIE
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Instructie systeem: organisatiedeel Klik op button ‘aanmelden organisatie' op
1© GfK | De Nederlandse Investeringsmonitor | November 2015 De Nederlandse Investeringsmonitor © GfK | November 2015.
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Ouderportaal. Ouderbetrokkenheid – Het ouderportaal als middel en niet als doel.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Projectbureau Herbestemming Kerken Begeleidingsaanbod voor steden en gemeenten voor haalbaarheidsonderzoeken rond de toekomst van parochiekerken Samenwerkingsverband.
Basistarieven Hulp in de Huishouding 1 en 2 Basistarieven Hulp in de Huishouding 1 en 2 Presentatie 3 april 2013.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
TOELICHTINGEN BIJ STAP 1 Toelichting Projectnaam van het sectorplan Geef het project een logische naam van maximaal 50 tekens inclusief spaties. Toegestaan.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Top kwaliteit Websites die wij maken Welkom bij Nexxite Internet.
Onderzoeksmonitor Benchmark Leasemaatschappijen 2016 Ilisia Marketingservice kondigt de uitvoering aan van het Benchmark Leasemaatschappijen 2016
Zakelijke Mobiliteit 2017 Onderzoeksportfolio
Het Nationale Keurmerken en Erkenningsregelingen Onderzoek
Mogen wij ons aan u voorstellen?
de publieksmonitor voor Goede Doelen
GEEFGEDRAG BEDRIJVEN 2017 Onderzoeksmonitor
Instructie Shakespeak Powerpoint
Benchmark prestaties woonsites Hoe kunnen makelaars hen bereiken
Benchmark Leasemaatschappijen 2017
Onderzoeksmonitor: Bedrijfsmakelaardij
CONVERGENTIE MONITOR 2017 Onderzoeksmonitor
“Aanbestedingsvormen in perspectief”
De profielvak-cspe’s 2017, , 2023 en later
Verschil offerte/factuur
Northwind traders Wie wij zijn Ondertitel brochure of bedrijfsslogan
Telematica oplossingen in de zakelijke markt
Praktische informatie Oversampling WoON 2018
de publieksmonitor voor Goede Doelen
Strijken stuw Linne.
Bardo Golfdag dinsdag 26 september 2017 Inschrijfformulier
Klantbinding middels brandstofkaarten
Hoe Kan je met vrienden en familie chatten in Gmail
Een product of dienst verkopen
Titel van evenement Inleiding van evenement Subtitel van evenement
Financiële planning (deel 2)
(Niet) Allemaal digitaal
Effectiviteit van een dieetbehandeling
Handleiding Interactief Aankoop systeem (IAS)
BaTe Financiële Dienstverlening B.V.
Effectiviteit van een dieetbehandeling
Effectiviteit van een dieetbehandeling
onder ICT eindverantwoordelijken & 300 directeuren in Nederland
Effectiviteit van een dieetbehandeling
onder Credit managers en Compliance officers in Nederland
Beloningspraktijk in Nederland editie
Onderzoeksmonitor: Bedrijfsmakelaardij
Benchmark prestaties woonsites Hoe kunnen makelaars hen bereiken
Benchmark Leasemaatschappijen 2018
Zakelijke Mobiliteit 2018 Onderzoeksportfolio
[powerpoint openen, openen]
Minimaal €221,- per maand minder
Transcript van de presentatie:

Klantbinding middels brandstofkaarten Onderzoeksportfolio Zakelijke Mobiliteit 2017: Klantbinding middels brandstofkaarten www.ilisia.nl Ilisia Marketingservice i.s.m Conclusr Datacollections kondigt de uitvoering aan van het marktonderzoek Brandstofkaarten markt 2017 Mobiliteit MVO & Duurzaamheid Beveiliging & ICT Makelaardij Charitatief

Monitor: Klantbinding middels brandstofkaarten Telefonisch onderzoek onder netto 1.000 beslissers en 800 Zelfstandige Zonder Personeel (ZZP) MODULE 1 ● KLANTBINDING BERIJDERS PERSONEN- EN BESTELWAGENS MIDDELS BRANDSTOFKAARTEN Onderzoeksrapport Klantbinding berijders personen- en bestelwagens middels brandstofkaarten Klantbinding truck chauffeurs middels brandstofkaarten PRIJS: prijs module 1: € 3.900 PLANNING: dataverzameling: april 2017 oplevering rapportage: juni 2017 Deze module brengt de ontwikkeling in de inzet van brandstofkaarten binnen het lease en kooppark voor personenauto’s en bestelwagens in kaart. Gemeten vanuit zowel de contractantzijde (ZZP en bedrijvenmarkt) alsmede vanuit de zijde van de leaserijder en de berijder van een koopauto, bestelwagen. De volgende onderwerpen zullen ondermeer aan de orde komen: Marktontwikkelingen merkafhankelijke versus merkonafhankelijke brandstofkaarten Onderscheid naar een leasepark versus een kooppark. Marktaandelen merkafhankelijke en merkonafhankelijke brandstofkaarten Conversie van cash-, creditcard en bankpasbetalingen naar betalingen middels brandstofkaart Merkloyaliteit: leidt een merkonafhankelijke en/of merkafhankelijke brandstofkaart tot voorkeuren voor specifieke brandstof merken en welke merken betreft het hier. Wat zijn de redenen van voorkeuren voor tanken bij verschillende brandstoflabels Ontwikkelingen inzet brandstofkaarten naar lease- en kooppark personen- en bestelwagens. Wat zijn de producten die momenteel met de brandstofkaart betaald kunnen worden. Wat zijn de gewenste producten die idealiter met een brandstofkaart afgerekend zouden moeten kunnen worden waaronder naast brandstof: carwash, parkeergeld, smeerolie, koelvloeistof, ruitenwisservloeistof, food producten etc. www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Mobiliteit t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 2

Monitor: Klantbinding middels brandstofkaarten Telefonisch onderzoek onder netto 1.000 beslissers en 400 truck chauffeurs MODULE 2 ● KLANTBINDING TRUCK CHAUFFEURS MIDDELS BRANDSTOFKAARTEN Onderzoeksrapport Klantbinding berijders personen- en bestelwagens middels brandstofkaarten Klantbinding truck chauffeurs middels brandstofkaarten PRIJS: prijs module 2: € 6.900 PLANNING: dataverzameling: juni 2017 oplevering rapportage: juli 2017 Deze module brengt de ontwikkeling in de inzet van brandstofkaarten binnen het lease en kooppark voor trucks in kaart. Gemeten vanuit zowel de contractantzijde (eigen berijders en bedrijvenmarkt) alsmede vanuit de zijde van de berijder van de truck. De volgende onderwerpen zullen ondermeer aan de orde komen: Marktontwikkelingen merkafhankelijke versus merkonafhankelijke brandstofkaarten Onderscheid naar een leasepark versus een kooppark. Marktaandelen merkafhankelijke en merkonafhankelijke brandstofkaarten Conversie van cash-, creditcard en bankpasbetalingen naar betalingen middels brandstofkaart Merkloyaliteit: leidt een merkonafhankelijke en / of merkafhankelijke brandstofkaart tot voorkeuren voor specifieke brandstof merken en welke merken betreft het hier. Wat zijn de redenen van voorkeuren voor tanken bij verschillende brandstoflabels Ontwikkelingen inzet brandstofkaarten naar lease- en kooppark trucks. Wat zijn de producten die momenteel met de brandstofkaart betaald kunnen worden. Wat zijn de gewenste producten die idealiter met een brandstofkaart afgerekend zouden moeten kunnen worden waaronder naast brandstof: carwash, parkeer- & tolgeld, smeerolie, koelvloeistof, ruitenwisservloeistof, foodproducten etc. www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Mobiliteit t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 3

Klantbinding middels brandstofkaart Monitor Klantbinding middels brandstofkaart MEELOOPVRAGEN MAATWERKMOGELIJKHEDEN: telefonisch onderzoek schriftelijk onderzoek online onderzoek face-to-face interviews groepsdiscussies U kunt ook zelf vragen laten toevoegen aan het onderzoek. De resultaten van deze vragen zijn dan exclusief voor u beschikbaar. In onderstaande tabel staan de prijzen voor de meeloopvragen vermeld. Prijzen per vraag (excl. BTW) *Toelichting A-type vraag: ja/nee vraag B-type vraag: vraag met 4 tot 8 antwoordmogelijkheden C-type vraag: gecombineerde vraag die een attitude weergeeft (schaalscore) Informatie Indien u meer informatie wilt over de beschreven onderzoeken dan kunt u contact opnemen met Thanassis Vassiliadis, thanassis@ilisia.nl. Type vraag* 1 vraag 2~3 vragen 4~5 vragen 6 of meer vragen A-type € 680,00 € 590,00 € 499,00 Maatwerk B-type € 794,00 € 703,00 € 613,00 C-type € 908,00 € 817,00 € 726,00 www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Mobiliteit t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 4

Klantbinding middels brandstofkaarten Monitor Klantbinding middels brandstofkaarten MAATWERKMOGELIJKHEDEN: telefonisch onderzoek schriftelijk onderzoek online onderzoek face-to-face interviews groepsdiscussies MAATWERKMOGELIJKHEDEN Voor al uw onderzoeksvragen waarvoor onze multiclient studies niet direct een sluitend antwoord bieden, leveren wij maatwerkonderzoek. Denk hierbij bijvoorbeeld aan klanttevredenheidsonderzoek, naamsbekendheidonderzoek, onderzoek op het gebied van profiel en imago, marktverkenningen, campagnetests etc. Wat betreft de gehanteerde onderzoeksmethodiek biedt Ilisia ondermeer de mogelijkheid tot telefonisch, schriftelijk en online onderzoek, face-to-face interviews en groepsdiscussies. Ook voor internationaal onderzoek kunt u bij Ilisia terecht. Uw informatiebehoefte staat centraal bij het bepalen van de onderzoeksopzet en –methodiek. In een persoonlijk gesprek vertellen wij u graag wat Ilisia voor u kan betekenen. Wij maken dan op basis van een uitgebreide briefing, kosteloos en geheel vrijblijvend, een uitgebreid onderzoeksvoorstel. Informatie Indien u meer informatie wilt over mogelijkheden dan kunt u contact opnemen met Thanassis Vassiliadis, thanassis@ilisia.nl. www.ilisia.nl MEER INFORMATIE Ilisia Marketingservice| Mobiliteit t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl pagina 5

Bestelformulier Klantbinding middels brandstofkaarten Wij bestellen: Prijs*  Module 1 ● Klantbinding berijders personen- en bestelwagens middels brandstofkaarten € 3.900 Module 2 ● Klantbinding truck chauffeurs middels brandstofkaarten € 6.900 Wij zijn geïnteresseerd in maatwerk: Additionele vragen / additionele interviews maatwerk / offerte Gegevens facturering bedrijfsnaam postadres postcode plaats telefoon contactpersoon functie e-mail btw-nummer kvk-nummer po-nummer U kunt het ingevulde en ondertekende formulier sturen aan: Ilisia Marketingservice| Mobiliteit t: 06 29595029 c: Thanassis Vassiliadis E: thanassis@ilisia.nl * Prijzen zijn exclusief BTW, factuur volgt bij opdrachtbevestiging, betaling binnen 14 dagen akkoordverklaring naam handtekening functie datum Indien adequate uitvoering van het onderzoek hier om vraagt, behoudt Ilisia zich het recht voor wijzigingen in onderzoeksvragen en of planning door te voeren. Gaat het om ingrijpende veranderingen, dan zullen wij u hierover tijdig informeren. Leverings- en betalingsvoorwaarden: Al onze leveringen geschieden conform de leverings- en betalingsvoorwaarden voor marktonderzoek, vastgelegd door de Markt OnderzoekAssociatie (MOA). Deze kunt u vinden op onze website: www..ilisianl/leveringsvoorwaarden www.ilisia.nl