Digitale tools: SlideShare

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het programma In voor zorg
Advertisements

Monitoring. Monitoring  Wat ‘zegt’ men over je website?  In blogs, op twitter, op een website, in een andere applicatie  Gebruik software om dat op.
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Social media & Google Ferdy Wolthuizen. Agenda Google 2 Afsluiting 3 3 Social Media 3 1.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Digitale tools: SlideShare
Social Media én 50 Plus? Presentatie kunt u vinden op Frits Veenstra | november 2011.
1 Digital doing INholland databank Bb Intranet mail/chat.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Politiek 2.0 Obamanomics. Obama for America Acquisition Activation Advocacy.
Training voorbeeld voor
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Webleren, webinars, digitale infosessies en andere online tools in de zoektocht naar werk Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Nathalie Aegten, Erendiz.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Internet Legacy woensdag 9 december Internet Legacy Wat wordt bedoeld met Internet Legacy? Informatie over jou op internet Aanmeldingen op sociale.
Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
PRESENT.ME PRESENTATIE ALS VERVANGING VAN DE LEERKRACHT?
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
SEO en SEA Uw website bovenaan in Google! 24 april 2008.
Programma Zet je Mindset op succes Wat is Empower Network 90-dagen plan (globaal) 90-dagen plan (details eerste 2 weken) Ondersteuning Afsluiting.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige | | youtube.com/Qviv01
Operationeel plan DIMAGINI
Maak je website beter vindbaar!
Analyse Analyseren van sociale media
IPadje op iPadje af 22 april iPadje op iPadje af 22 april 2016.
Uw website bovenaan in Google!
‘Boost je Business met LinkedIn’
Social Media & Sport Deel I
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
Social media voor statenleden/politici
Help, ik ben een influencer!
1.2 massamedia en internet
Transcript van de presentatie:

Digitale tools: SlideShare Digitale Communicatie: Pauline Greeve Laura Waets Han Wuyts

SlideShare °2006 Overgenomen door LinkedIn in 2012 voor $ 119 miljoen Grootste digitale netwerk ter wereld voor het delen van presentaties & documenten Portfolio’s, samenvattingen, etc. o.a. PowerPoint, PDF, Keynote, OpenOffice YouTube-video’s & audio (webinar)

SlideShare Doelpubliek: Oorspronkelijk enkel bedoeld voor bedrijven Nu: breder doelpubliek Niet meer alleen voor professionele doeleinden Link met Facebook en LinkedIn

Voordelen Feedback: aantal keer bekeken PRO: identificatie van kijkers Succes op het internet: go viral Search Engine Optimization (SEO): top hits Blogs, Twitter, Facebook Aantal bezoekers op eigen website verhogen

Voordelen Integratie in sociale media tools: “holy triad”

SlideShare PRO Custom branding Document library

Demonstratie