Pad: Combi.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
PAL Peer assisted learning Peer support in het onderwijs
Advertisements

Van uitleggen leer je het meest
TECHNIEK! HET DRAAIBOEK 28 oktober: Vandaag kregen we de opdracht uitgelegd. Ook moesten we met het idee komen voor de robot. Hier hebben we met z’n.
Art work stijl van de art –Eerste versie art –Tweede versie art –Derde versie art –Vierde versie art.
Paragraaf 4.4 De vrouwenbeweging.
Hall Of Fame Gemaakt door Demy van Bergen Alexander Steenis
Redactioneel schrijven Les 1
Ik hou van Holland spel!.
Projectmanagement Week 5 8 maart 2010
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Jaar 1 les 7 Het creatieve proces
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Huiswerk voor vandaag Boek: hoofdstuk 2 creatief denken rode gedeelte: oefen je 5 basisvaardigheden voor creatief denken, maak uit elke categorie 1 opdracht.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Wiki: Medmec04 les 4(week 6)Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 6 (lesweek 7) Engagement The game called life
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
EVALUATIE & PLANNING Ondersteuning kwaliteitshandboek IBO/KDV
Proces en Product.
Reflectie gesprek Vandaag als voorbereiding op Nieuw examineren.
Gebruikerstest. Kenmerken proefpersonen 1 kind van 5 jaar uit groep 1 1 kind van 7 jaar uit groep 3 1 kind van 8 jaar uit groep 4 1 kind van 9 jaar uit.
inleiding Thijs Waanders Rens Velthuis Stan de Leeuw Roy broshuis
PGO! In PGO ligt het accent op het zelf doen, je gaat actief aan de slag met vragen uit een beroep, je bestudeert praktijksituaties en leerstof die daar.
Bring Your Own Device Conferentie: De draad kwijt Papendal Door: Bram Visscher.
Hoooo zo leuk. En dan nu komt de ……… GALLO - ROMEINS MUSEUM Dat was een museum in tongeren we gingen er met de trein naartoe. En dan moesten we kiezen.
ZELF SLEUTELEN! JOB CRAFTING OPDRACHT.
Samenwerking die vleugels geeft Ellen Reehorst eduScrumnederland.nl
Adviesrapport Renée van IJperen Jasper Lammens Ferinio Asandikromo
Zelfstandig werken Robbin Wentink. Het afgelopen half jaar Vooronderzoek. Literatuurstudie. Praktijkonderzoek. Uiteindelijke product.
Medmec04 Engagement.
Projectmatig Werken. Te behandelen Kernonderwerpen ๏ Planning ๏ Taakverdeling ๏ Omgang.
Exploratieve Mixshare.
Onze doelen en visie in beeld
SCRUM Agile ontwikkelen
 Taakverdeling.  Plan van aan pak.  Poster.  Reclame folder.  Factuur.  Wat goed ging en wat fout?
Hoe gebruik ik -d & -t? Leren en oefenen Maar eerst…….
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Projectmatig Werken. Te behandelen Kernonderwerpen ๏ Planning ๏ Taakverdeling ๏ (Belbin rollen) ๏ Omgang ๏ extra, Risico’s.
 Taakverdeling.  Plan van aan pak.  Poster.  Reclame folder.  Factuur.  Wat goed ging en wat fout?
 1. Het begrip (beroeps)competenties 1. Het begrip (beroeps)competenties  2. Werkend leren 2. Werkend leren  3. Stageplaatsen als leeromgeving 3. Stageplaatsen.
Flip de Proef Hoofdstuk 4 maar dan anders…. Wat is dat? Hoofdstuk 4 gaat over handig tellen. Dat gaan we proberen 's op een andere manier te doen. Ik.
Prl. programma stand van zaken afspraken bezoek o meting coaching praktijkplan.
Mark Manders. Oriënteren & Categoriseren Consensus Verdelen begrippen Werkgroepen maken Uitleg opdracht Vandaag.
Vergadertechnieken. Uit welke vaste onderdelen bestaat een vergadering? Vooraf weet iedereen wanneer en waar de vergadering plaatsvindt.Vooraf weet iedereen.
DE INVLOED VAN EEN ONDERZOEKSTRAJECT (OP DE WERKPLEK) OP DE ONDERZOEKENDE HOUDING VAN LERAREN IN OPLEIDING Twan van de Wetering - Docent Engels - Lid Kenniskring.
Kleding wassen, drogen en strijken Ranjana de Vries Dinsdag 5 januari 2016.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
PLANNING MAKEN Stap één bij projecten. HOE MAAK JE EEN ANALYSE? Wat is het verschil tussen een planning en een plan?
ZESC – Situationeel leiderschap
Het brancheboek.
Plan van Aanpak Werken in stappen.
Het nieuwe afstuderen hbo-ict
Scooterbox -Opdrachtgever: M.Landmeter -Vak: o3
Hoe leg je meer focus op resultaat?
Mini-onderneming.
Algemene uitleg en opdracht 10
Keuzedeel internationalisering
De Kwaliteit Verbetercyclus
  Tijd Inhoud UNIT 6 SPORTS Werkvorm Media / Materiaal Inleiding
Elvie Pepper 29 maart 2019.
Taak 5 Tessa Mosselman.
Evalueren om te leren vs. evalueren van het leren
Ik ben een full stack consultant! TestNet najaarsevenement
Is testen een project op zich?
Sprint retrospective & Sprint planning
Les 8: Samenwerkingsvaardigheden 2
Welkom bij de tutorial Copy to all
waar / niet waar ALLES WAT IK DOE MOET IN 1 KEER GOED GAAN
Raden, regels en redeneren Groep 7 en 8
Transcript van de presentatie:

Pad: Combi

Het proces 4 leerdoelen Sprint 1: Professioneel vakmanschap Sprint 2: Communicatief vermogen Sprint 3: Samenwerken Sprint 4: Leervermogen

Sprint 1 Het professioneel vakmanschap van Bob Hes Het goed bijhouden van het logboek. Om overzicht te krijgen wat er is gebeurd/ wat er gedaan moet worden/ feedback. Dit werd mede door: - Notulen van Bob - logboek in Excel (idee van Iwan)

Bewijs: Notulen/Klad Excel

Sprint 2 Het communicatief vermogen van Bob Hes Communicatief vermogen: Communiceren met Teamgenoten over uitleg van opdrachten die zij individueel hebben gemaakt zodat ik meer algemene kennis krijg over het product en het technische gedeelte. Dit is handig voor de PAD Techno/Combi Werd deels uitgevoerd. Maar het communicatief vermogen werd meer ontwikkelt in sprint 3-4 Ik wist wel goed wat elk teamlid deed door Trello maar moest meer vragen naar uitleg.

Bewijs: Eerst weten waar elk teamlid mee bezig is: Dus trello is bij ons team altijd goed georganiseerd. Er werd uitleg gezet bij taken in trello. En via opmerkingen was er hulp. In sprint 3-4 gingen we als team in gereserveerde lokalen zitten om beter te communiceren in plaats van een druk lokaal.

Sprint 3 Het samenwerken van Bob Hes In sprint 1-2 deden we wel aan taakverdeling maar dat ging niet via het hele team maar individueel. Individueel deden mensen hun namen bij kaartjes op trello. Ik vroeg bij de eerstvolgende sprint planning dat we als team ook even tijd nemen na het pokeren van de kaartjes op trello om taken goed te verdelen. Dit werd aandachtig gedaan en de taken waren eerlijk verdeeld.

Bewijs: Het team zat met elkaar en deed aandachtig de namen bij het kaartje die het teamlid wou/moest doen Het werd een actiepunt in ons trello bord.

Meer bewijs: Bob Hes schreef de retrospective van SPRINT 2. Er is aangegeven dat het taakverdeling fout ging tijdens deze sprint.

Sprint 4 Het leervermogen van Bob Hes Valt soort van samen met het communicatief vermogen. Ik heb meer actie ondernomen om meer kennis te verkrijgen over het technische gedeelte van het product. Hierdoor verkrijg ik meer leervermogen over het product en de technische gedeelte.

Bewijs: Acties ondernomen? Op opleveringen heb ik mij voorbereid om bij tests door bewoners van Amsta goed uit te voeren. Ook kon ik uitleggen hoe het product werkte aan Amsta begeleiders Door middel van een volledig werkende git werd er vaak ge update wat er verandert was. En kon ik snel kijken wat en waar iets aangepast was. Zo kon ik altijd up to date blijven samen met het team.