Pad: Combi
Het proces 4 leerdoelen Sprint 1: Professioneel vakmanschap Sprint 2: Communicatief vermogen Sprint 3: Samenwerken Sprint 4: Leervermogen
Sprint 1 Het professioneel vakmanschap van Bob Hes Het goed bijhouden van het logboek. Om overzicht te krijgen wat er is gebeurd/ wat er gedaan moet worden/ feedback. Dit werd mede door: - Notulen van Bob - logboek in Excel (idee van Iwan)
Bewijs: Notulen/Klad Excel
Sprint 2 Het communicatief vermogen van Bob Hes Communicatief vermogen: Communiceren met Teamgenoten over uitleg van opdrachten die zij individueel hebben gemaakt zodat ik meer algemene kennis krijg over het product en het technische gedeelte. Dit is handig voor de PAD Techno/Combi Werd deels uitgevoerd. Maar het communicatief vermogen werd meer ontwikkelt in sprint 3-4 Ik wist wel goed wat elk teamlid deed door Trello maar moest meer vragen naar uitleg.
Bewijs: Eerst weten waar elk teamlid mee bezig is: Dus trello is bij ons team altijd goed georganiseerd. Er werd uitleg gezet bij taken in trello. En via opmerkingen was er hulp. In sprint 3-4 gingen we als team in gereserveerde lokalen zitten om beter te communiceren in plaats van een druk lokaal.
Sprint 3 Het samenwerken van Bob Hes In sprint 1-2 deden we wel aan taakverdeling maar dat ging niet via het hele team maar individueel. Individueel deden mensen hun namen bij kaartjes op trello. Ik vroeg bij de eerstvolgende sprint planning dat we als team ook even tijd nemen na het pokeren van de kaartjes op trello om taken goed te verdelen. Dit werd aandachtig gedaan en de taken waren eerlijk verdeeld.
Bewijs: Het team zat met elkaar en deed aandachtig de namen bij het kaartje die het teamlid wou/moest doen Het werd een actiepunt in ons trello bord.
Meer bewijs: Bob Hes schreef de retrospective van SPRINT 2. Er is aangegeven dat het taakverdeling fout ging tijdens deze sprint.
Sprint 4 Het leervermogen van Bob Hes Valt soort van samen met het communicatief vermogen. Ik heb meer actie ondernomen om meer kennis te verkrijgen over het technische gedeelte van het product. Hierdoor verkrijg ik meer leervermogen over het product en de technische gedeelte.
Bewijs: Acties ondernomen? Op opleveringen heb ik mij voorbereid om bij tests door bewoners van Amsta goed uit te voeren. Ook kon ik uitleggen hoe het product werkte aan Amsta begeleiders Door middel van een volledig werkende git werd er vaak ge update wat er verandert was. En kon ik snel kijken wat en waar iets aangepast was. Zo kon ik altijd up to date blijven samen met het team.