Crossmedia in een marketing fullservice bureau

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Advertisements

25 maart 2010 Van Harte Welkom. Welkom
The online research facilitator Online Klantenpanels Resultaat en loyaliteit Realtime feedback Klanttevredenheid Medewerkerstevredenheid Trend watching.
Communicatie Actieplan Jeugd Werkgelegenheid
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
College wk 2 ‘onderzoek’ V1 Kernproject. 1.Belang van onderzoek 2.Onderzoeksmethoden 3.Aanpak & output 4.Over de Debriefing Vandaag:
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Strategische vernieuwing door propositieontwikkeling
A Brave New Workforce | 19 juli ExpertPlaza “ Freelancing per minuut” ExpertPlaza.nl Tacit knowledge in (netwerk) organisaties Case: ABVAKABO.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Cross Media.
Projectbeschrijving MNU Presentatie Hogeschool van Amsterdam Carel Hofland 1 februari 2011.
MEDMEC THEMA: Virtual Democracy. Elske Revelman de Vries Mail: Aanwezig: wo/do.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Nieuw relatiemanagement / scrm
Implementatie van Netwerk Outsourcing in Vodafone NL
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
Hoe geef je organisatie ontwikkeling echt vorm?
1 Selfservice binnen een grote organisatie Leerpunten / terugblik Harold van der Hoeven Projectleider TPG Post
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
Op weg naar een generiek model voor een regionale volksgezondheidsrapportage Marja J.H. van Bon-Martens CEPHIR seminar Regionale Volksgezondheid Toekomst.
anno 1995 realisatie concept Marketing Creative strategie websites animaties Direct Online brand activation.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
Pressure Line voert nationale en internationale projecten uit op het gebied van ontwerp, communicatie, promotie en educatie.
Pressure Line is een bureau voor visuele en creatieve communicatie. Onze specialisatie is grafisch ontwerp, maar ook voor opdrachten op het gebied van.
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
BEDRIJVENSAFARI Woensdag 11 November ARA Het bedrijf Ongeveer 35 jaar geleden opgericht 70 communicatiespecialisten 3 afdelingen - ARA M/V -> Arbeidsmarkcommunicatie.
HP PSG NL Marketing planning FY11
Kwalitatieve Leadgeneratie
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Online marketing Expert (in een week)
Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
IAM  V1 Kernproject Week 7. IAM - HvA Programm Case team Anneton 2 einddeliverables De begroting.
De Kringwinkel Marketing Communicatie Pers Partnerschappen.
Ingelmunster 5 Groep 5. Ingelmunster DoelstellingenMiddelenBudgetPlanning.
Internationale stadsmarketing Briefing stakeholdermanagement 25/11/2013.
DMK – week 2.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4
Social work Week 2.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
26 augustus Dialoogmarketing. Kader. Ontwikkelingen. Kansen voor uitgevers. Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Managen analyseren 6 adviseren creëren organiseren begeleiden In kaart brengen Organisaties communicatieve r maken Iets doen ontstaan Mensen.
Businesscase vanuit een ander perspectief Herman Uffen MSc. Koplopers Archief 2020.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Inbound marketing en bloggen
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
van specialist naar generalist L&D-professional wordt Business Partner
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
By Dionne, Nadia en Danielle
Minor Digital Marketing
Kanaalstrategie ANWB retail
Transcript van de presentatie:

Crossmedia in een marketing fullservice bureau

Jolanda Beerse Top Productions

Initialisatie en concretisering marketing projecten grote, kleine organisaties nationaal, internationaal

Ons vakgebied B2B: direct/indirect – (turnkey) concepten In opdracht of eigen evenementen Charitatieve evenementen, inclusief sponsorwerving Gebruikersvereniging/branchevereniging MVO: www.topdag.org

Onze ambassadeurs:

Onze maatschappelijke bijdrage: ouderenzorg

Wat doen we? Content strategie Content ontwikkeling Thema bepaling Evenement ontwerp Uitrol project Klant experience Marketingadvies

Communicatie Multichannel aanpak Crossmediale aanpak, via DirectSmile Creatieve concepten/design Websites, emails, DM, Social media Innovaties/technologie: o.a. voting, streaming, Beacons

Waarom crossmedia? Kosten-efficient Overzichtelijk en inzichtelijk Flexibeler Meetbaar qua respons Meer rendement

Crossmedia Data verwerking Crossmediale campagnes Marketing automation Interne vaardigheden DirectSmile Compatible Evenement rapportage Analyse – verrijking Snellere conversierate

Photograph by Josh Meister Green Egg-effect

Referentie crossmediale campagne Actie voor en i.s.m. Canon Nederland NV Voor gesegmenteerde doelgroepen in Grafische markt Bestaande en potentiële klanten “Practice what you preach”

Kwalitatieve doelstellingen In beeld blijven bij nieuwe en bestaande klanten als strategische partner Leadgeneratie en conversie door content marketing kennis delen Klanten warm maken voor een aankomend evenement Database verrijking

Kwantitatieve doelstellingen 150 afspraken 33% conversie 50 deals 300 bezoekers verwelkomen op een in-house event

Gepersonaliseerde e-mails Gepersonaliseerde hard-copy kaarten Mogelijkheid tot responderen per post of online Via persoonlijke URL (pURL) of static page

Event

Behaalde resultaten Crossmedia campagne Doel: 150 afspraken Resultaat: 209 afspraken n.a.v. Insight Rapport campagne (52% van deze afspraken heeft ook het event bezocht) Event Doel: 300 bezoekers Resultaat: 367 bezoekers (24% NEW BUSINESS) ROI: >1000%

Waarom crossmedia (focus extern)? Kosten-efficient Overzichtelijk en inzichtelijk Flexibeler Meetbaar qua respons Meer rendement

Waarom crossmedia (focus intern)? Kosten-efficient Beter klantadvies/betere sturing Overzichtelijk en inzichtelijk Meetbaar qua respons Meer rendement Meer klanttevredenheid

Vragen: Jolanda Beerse W: www. topproductions. nl E: j Vragen: Jolanda Beerse W: www.topproductions.nl E: j.beerse@topproductions.nl