Op de volgende pagina’s vindt u een beschrijving per klant

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het programma In voor zorg
Advertisements

Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Accountancy -2% in 2013  Minder vraag naar advies  Minder administratie en samenstelling (automatisering)  Tarieven onder druk  Meer transparantie.
Ondernemen in de praktijk
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Van, voor én door het onderwijs.
Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
Pieters Marketing Advies 1 Brand Positioning Statement Pieters Marketing Advies Henk Pieters Amersfoort, september 2009.
WORKSHOP GESLAAGD IN HET VAK: ROC MONDRIAAN – DE HAAGSE HOGESCHOOL 3 OKTOBER 2013 ONDERNEMERSCHAP EN ONDERWIJS.
De kracht van MySolution
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Ondernemen na je studie!
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
Praktijkvoorbeeld Horizontale disseminatie en mainstreaming Theo van de Veerdonk Projectleider Young Professionals Gemeente Den Bosch.
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
© de vries business consultancy, 2008
Introductie OHSAS
PARTNERORGANISATIES. VOORBEREIDING Via bestaande partnerorganisaties nieuwe zoeken Via bestaande partnerorganisaties nieuwe zoeken In gesprek gaan In.
Business Marketing Management
Korte introductie tot het principe
Hallo ik ben Henk Wassen Een ervaren Kwaliteit en Arbo-functionaris.
Moreel Beraad in het Sociaal Domein
Het traineeship van de Ter Steege Groep. Het traineeship van de Ter Steege Groep.
Dé enige Cloudoplossing voor Vast, Mobiel en Microsoft Lync
Naar een flexibele structuur van processen en rollen
JAARVERSLAG STICHTING INTER ACT JAAR VOORWOORD “ veranderingen” dat typeerde het jaar Veranderingen door wisseling van bestuurleden als ook.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
HET MERK DEN HAAG SESSIE CITYBRANDING MEET&SHARE 10 NOVEMBER.
Stage presentatie Dierenambulance Groningen Jeremy Corcoran 2015/2016
Huisvesting Maaswijk. Inleiding Huisvestingsbeleid gemeente – hoe werkt het? Blik op Spijkenisse …en m.n. op de Maaswijk Beleid van de VCPO.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Over organisatieverandering via programmamanagement versus lean management Thea van den Berg Suzan Vos Rijkswaterstaat.
Prestatie afspraken met Union1 Prestatie afspraken Gemeente Oud-Beijerland en Union Commissie Ruimte + Commissie Samenleving 3 december 2008.
Werk maken van Diversiteit in Rotterdam Woonstad Rotterdam.
De Future Proof Corporatie Hoe worden corporaties toekomstbestendig?
Managen analyseren 6 adviseren creëren organiseren begeleiden In kaart brengen Organisaties communicatieve r maken Iets doen ontstaan Mensen.
Abrona eigen wijz(e) workshop Cliëntenraadpleging Abrona/Vilans.
‘Opleiden, trainen en oefenen ter voorbereiden op rampen en crises’ OTO bijeenkomst Ir. Pieter A.C.L. Janssen 29 januari 2009.
Transitiepaden AFL Van school  Naar kenniscentrum AFL Van werken binnen teams in opleidingen  Naar samenwerken binnen en tussen domeinen en met de 5.
Meesters in Management! verzorgt het inhuren van een interim management professional welke vooral actief is met het vervullen van opdrachten binnen de.
Decentralisaties Werk, Wmo en Jeugd - Gevolgen situatie in Den Haag - Beleidskader Sociale Agenda ABR.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
Dienstverlening & Producten: een nieuw profiel op het VMBO ondernemend duurzaam innovatief.
Inbound marketing en bloggen
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Training: Inloggen en Zoeken
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
‘Acquisitie-inzet lokaal en regionaal ’ Thema-avond gemeenteraad, d. d
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Organisatieontwikkeling
Diversiteit & Inclusie
23 maart 2017 profilering.
Webinar CO2-Prestatieladder - 3 oktober 2017
Grip op stress, tijd en Welkom, mijn naam is Annemiek Tigchelaar en ik ben de eigenaar van Werkdrukverlager. Wij helpen je met grip op je stress,
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Het 7-stappenplan Er bestaan verschillende modellen en stappenplannen om morele dilemma’s te analyseren en tot een beslissing te komen. Wij gebruiken “het.
Degene die de presentatie verzorgt
De Rechtspersoon voor Doordecentralisatie
Workshop: Account management
Webinar CO2-Prestatieladder - 21 november 2017
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Implementatietraject Doorontwikkelen BRON vo
Menukaart Gespreksleidraad
HOE KOMT EEN IDEE IN JE HOOFD?
Rijk van Nijmegen Bondgenotenbijeenkomst
Programma Werksessie wachtlijsten in de contractering Introductie
Transcript van de presentatie:

Op de volgende pagina’s vindt u een beschrijving per klant Zij gingen u voor ZICHT OP RESULTAAT Op de volgende pagina’s vindt u een beschrijving per klant

Klanten

Sales- en accountmanagement - leadgeneratie 2009 - heden www.ludenstraining.nl Sales- en accountmanagement - leadgeneratie 2009 - heden Ludens Talentontwikkeling adviseert en begeleidt organisaties bij de ontwikkeling en uitvoering van MD-programma's en traineeships voor Young Professionals. Vanuit het fundament van een salesplan en een consultative selling sales-methode zijn aansprekende resultaten behaald. Een mooie nieuwe klantenkring. Vertienvoudiging van de omzet. Een nieuwe locatie en inmiddels 4 nieuwe collega's. www.spiritadvocaten.nl Sales- en marketingplan 2015 - 2016 Spirit is een ‘bevlogen’ advocatenkantoor in Amersfoort. Wat zich richt op ondernemingen in zwaar weer. In 2015 ontstaan na splitsing met ander advocatenkantoor. Richting en focus in sales, op basis van een eigen identiteit. Startpunt vormde een WHY-sessie met het hele kantoor.

Sales- en accountmanagement - leadgeneratie 2009 - 2016 www.ludenstraining.nl Sales- en accountmanagement - leadgeneratie 2009 - 2016 Ludens Talentontwikkeling adviseert en begeleidt organisaties bij de ontwikkeling en uitvoering van MD-programma's en traineeships voor Young Professionals. Vanuit het fundament van een salesplan en een consultative selling sales-methode zijn aansprekende resultaten behaald. Een mooie nieuwe klantenkring. Vertienvoudiging van de omzet. Een nieuwe locatie en inmiddels 4 nieuwe collega's.

Sales- en accountmanagement 2014 – feb 2015 www.koetshuisdendolder.nl Sales- en accountmanagement 2014 – feb 2015 Het Koetshuis is de thuisbasis van Ludens Talentontwikkeling sinds 1 januari 2014. Het Koetshuis, op landgoed Ewijckshoeve, een prachtige locatie in de bossen bij Lage Vuursche, is een trainings- en vergaderlocatie voor eigen klanten en externe klanten van Ludens. Voornaamste taak bestaat uit het bouwen aan een nieuwe externe klantenkring voor vergaderingen en trainingen. Bijbehorende aandachtsgebieden zijn website, adwords campagne, teksten, vermelding op platformen, benaderen van potentiele klanten, schrijven van offertes, en meer.

Sales- en accountmanagement - leadgeneratie 2010 - 2015 www.kwkbv.nl Sales- en accountmanagement - leadgeneratie 2010 - 2015 KWK Huisvesting & Vastgoed adviseert en begeleidt organisaties bij al hun huisvesting- en vastgoedgerelateerde vraagstukken: Focus lag de afgelopen jaren op het bouwen van een nieuwe klantenkring binnen de markt Veiligheidsregio’s. Inmiddels voor 16 van de 25 werkzaam. Nieuwe speerpunten betreffen de branches primair en voortgezet onderwijs en zakelijke dienstverlening. KWK groeit gestaag, met inmiddels 4 nieuwe collega’s.

Salesmanagement – new business - leadgeneratie 2012 - 2013 www.kapok.nl Salesmanagement – new business - leadgeneratie 2012 - 2013 Kapok is een acteursbureau dat bedrijfsmatige theaterinterventies bij verandertrajecten verzorgt en daarvoor trainingsacteurs inzet, begeleidt en opleid. Er lag een drietal concrete vraagstukken: de markt voor bedrijfstheater nieuw leven inblazen, het nieuwe boek ‘theaterinterventies’ helpen verkopen en sales beter organiseren. Vanuit het fundament van een salesplan zijn er concrete stappen gezet en veel initiatieven genomen. Waaronder het organiseren van ‘theateravonden’ voor prospects, promo filmpje nieuwe boek, deelname aan een beurs, bezoeken van congressen, new business – new book afspraken, introductie crm, initieren aanpassingen website. De samenwerking heeft een jaar geduurd.

Accountmanagement - leadgeneratie 2009 - 2014 www.unimove.nl Accountmanagement - leadgeneratie 2009 - 2014 UniMove is een verhuisorganisatie die kantoor- en internationale verhuizingen (expats) verzorgt. Tot augustus 2013 zelf verantwoordelijk voor het bouwen aan een nieuwe klantenkring, daarna heb ik hier een collega voor ingezet, die na 2014 rechtstreeks de werkzaamheden heeft voortgezet. In de loop der jaren hebben alle inspanningen middelgrote tot kleinere accounts opgeleverd. Met als meest aansprekende resultaat een contract voor meerdere jaren met KLM.

Consultancy - sparringpartner 2010 - 2016 www.a1studio.nl Consultancy - sparringpartner 2010 - 2016 A1 Studio adviseert en begeleidt organisaties met het verbeteren van hun klantcontacten met behulp van beeldmateriaal. Denk aan webvideo’s, bedrijfspresentaties, documentaires en video-nieuwsbrieven. Voor A1 Studio en in dit geval specifiek Dick van den Berg, eigenaar, fungeer ik als sparringpartner en salesconsultant voor een diversiteit aan sales-vraagstukken. Van een klantevent voor het 10-jarig bestaan, tot wijze benaderen accounts, wijze opstellen offertes, het organiseren van sales, het gebruik van een salesfunnel en ondersteuning bij afspraken.

Accountmanagement - leadgeneratie 2010 - 2011 www.toonenbouwprojecten.nl www.deheikantmiddelaar.nl Accountmanagement - leadgeneratie 2010 - 2011 Toonen Bouwprojecten adviseert, begeleidt en bemiddelt projecten. Van stedebouwkundig plan tot bebouwde omgeving en van bouwtechniek tot vastgoed. Salesondersteuning in het teken van de verkoop van het woningbouwproject ‘De Heikant’in Middelaar, Noord Limburg. Een project met 7 starterswoningen, twee 2onder1-kap woningen en 4 vrije kavels. Beginpunt vormde een gedegen plan van aanpak met ‘marktanalyse, doelgroepenanalyse, marktbenadering, gebruik van middelen en wijze van communicatie. Een aantal starterswoningen is verkocht maar de economische omstandigheden stonden verdere verkopen niet toe.

Overige klanten 2012 - Advocatuur Consultancy – Sparringpartner – Website - Propositie – Leadgeneratie 2013 – heden Talentontwikkeling Consultancy – Sparringpartner – Website - Adwords campagne 2014 Organisatie-ontwikkeling Consultancy 2013 – 2014 Marktonderzoek Consultancy – Sparringpartner – Propositie-ontwikkeling 2013 – 2014 Administratiekantoor Salesplan - Consultancy – Sparringpartner – Website – Teksten