Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
TWITTEREN = KWETTEREN DOOR EDITH HELWEGEN & HEIDY AMORY.
Advertisements

Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Hoe ga je om met LinkedIn?
SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Duizenden mensen in de zorg zetten zich in 26 JUNI CHANGE DAY NEDERLAND Iedere dag staan er duizenden mensen in de zorg klaar om anderen te helpen. Zij.
Social media gebruiken om een baan te vinden
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Lezing door Kick de Wolff
Tips voor de blogger in spé.
Wat kan Linkedin doen voor jou? Peter Lakeman HvA Mens en Technologie.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Een werkstuk maken.
Het nieuwe solliciteren:
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Instructie weblog. Start van je eigen weblog 1) Ga naar weblog.aocfriesland.nl 2) Je krijgt het volgende scherm te zien. 3) Ga naar inloggen, zowel links.
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
Online marketing Expert (in een week)
Wat zijn helpfuncties? Deze vraag beantwoord je samen met je groepje. Je moet deze vraag in één zin beantwoorden.
Workshop sociale media Wat is sociale media? Docenten: Albert Gelderman Hans van Hest Koos Bronts Daphne de Bruijn.
Altijd online!.
WOW: enqueteren bij Jumbo
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
UVW LinkedIn Presentatie
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
1.Account aanmaken 2.Eerste stappen van je profiel 3.Profielgegevens beheren 4.Vrienden zoeken en toevoegen 5.Pagina's en groepen toevoegen 6.Je startpagina.
Cliënt en media wijsheid Les 4 MZ Blok 4 Ouderen en mediawijsheid.
Workshop Baukelien van Minnen. LinkedIn  LinkedIn – 5,9 mio profielen in Nederland op een beroepsbevolking van 6,1 mio (mbo+)  78% van de mensen op.
Training voor beginners. Agenda Waarvoor LinkedIn gebruiken? Hoe maak je een aansprekend profiel? Digitaal netwerken: hoe doe je dat? De interactie aangaan.
Informatie over Vanzelfsprekend voor een deelnemer en/of naastbetrokkene bij een zorgboerderij.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Maak je website beter vindbaar!
Digitale tools: SlideShare
Introductie social media
‘Boost je Business met LinkedIn’
Welkom bij GO MEI 2016.
LinkedIn – Je carriere start nu!
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale media Gemaakt door: latoya van hoogenhuizen Docent:E.louisse
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Left-out? or LinkedIn or Left-out?.
Hoe presenteer ik mezelf online?
Big Data.
Big Data.
Omgaan met vertrouwelijke informatie, waar we ons in ieder geval aan houden Wees kritisch als je gegevens van leden opslaat en streef naar het minimum.
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Samenwerken voor publieke waterinformatie
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
De Do’s en Dont’s van een PowerPoint presentatie door: Jan Vanhecke
Social media voor statenleden/politici
Handleiding Prodas-app
Zichtbaarheid Creëren
Sneak Preview voor CV&V Yvonne de Boer
Omgaan met vertrouwelijke informatie, waar we ons in ieder geval aan houden Wees kritisch als je gegevens van leden opslaat en streef naar het minimum.
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890 Take a breath Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890

Waarom ‘take a breath’? EN 779:2012 wordt binnenkort vervangen door de ISO 16890-3 Bewustwording over PM1, gevolgen voor gezondheid bij breed publiek = start Eerst algemeen, dan specifieker, uiteindelijk naar ISO norm 16890 Doelgroep ook onze klanten, eindgebruikers, prospects, etc.

Tools/middelen Social media Social media – start 2 september 2 x per week nieuw bericht Delen!

UITGELICHT: LinkedIn Voordelen LinkedIn: ZAKELIJK; echte profielen Op basis van kernwoorden kun je mensen vinden die bijv. leads zouden kunnen zijn UITGEBREIDE STATISTIEKEN, wie volgt jou, wie heeft je bericht gelezen, etc.

Do’s & Don’ts Do: Kies een professionele zakelijke portretfoto en trek voor de foto ‘sollicitatiekleding’ aan. Don't: Vermijd vakantiefoto's in ski-outfit of met een biertje in je hand, foto’s met een drukke achtergrond of portretten met je eigen kind. Pas je ‘headline’ aan, dus niet alleen ‘Camfil BV’ en je functie, maar bijv. ‘de expert in schone lucht oplossingen’ of ‘clean air solutions’ of ‘passie voor schone lucht’ of iets wat bij je past en waarmee Camfil gevonden kan worden. Personaliseer je connectieverzoeken. Vertel hem/haar met welke reden jij wil linken. Houd je profiel professioneel. Deel dus alleen zakelijke en professionele informatie. Zet notificaties uit zodra je jouw profiel flink gaat updaten. Dit kan namelijk als storend worden ervaren. Verstuur een leuk welkomstbericht als iemand je toevoegt. Help je netwerk regelmatig en houd het bij. Maak jouw connecties voor iedereen in je netwerk zichtbaar  dus niet openbaar! Zet je telefoonnummer drie keer op je profiel als je gebeld wil worden. Bij de contactgegevens, in je samenvatting en bij je persoonlijke gegevens onderaan. 

Websites ondersteuning Website – camfil.nl En dedicated campagnesite (NL) -> proef SEO En uiteindelijk leidraad NIEUWE CAMFIL SITE

E-mailings Emailmarketing  Camail nr 5, donderdag 8 sept. Statistieken, doorkliks, persoonlijke email

Outlook emailhandtekening Binnenkort:

Poster ‘takeabreath’

Wordt vervolgd… Binnenkort meer!