Welkom! Wat gaan we doen? Voorstellen (Karin Bliemer muziekdocente) OV (Babsie van Aalderen) TSO (Boukje Grundmeijer) Naar de groepen!
Hoe ver zijn we?
Basisgroepen Instructiegroepen op niveau Leerpleinen 4 x Ateliers Studiedagen 16 en 19 september: 1.evaluatie 1 e periode 2.uitgebreide aandacht voor zorgleerlingen 3.roosters en afstemming 4.scholing technisch lezen
De leerpleinen Op het leerplein zijn er voldoende werkplekken voor individueel werk, voor duo’s of groepjes, er is een leeshoek, een opzoekhoek en er is een stilteplek Op alle leerpleinen staan voldoende laptops/pc’s Kinderen spelen/werken altijd onder begeleiding van een leerkracht
Op het leerplein gelden heldere, voor iedereen duidelijke, afspraken Kinderen werken aan verwerkingsopdrachten Alle activiteiten van de kinderen op het leerplein staan op een taakweekkaart (TWK)
Op het leerplein is er ruimte voor ontdekkend en onderzoekend leren en er zijn hoeken ingericht gerelateerd aan het thema Op het leerplein is voldoende ruimte en materiaal voor creatieve opdrachten Op het leerplein wordt gewerkt aan Acadin (vanaf volgende week)
Rollen van de leerkracht Basisgroepleerkracht/Mentor Instructieleerkracht Begeleider leerplein De mentor van uw kind is uw directe aanspreekpunt op school en is eindverantwoordelijk voor uw kind.
Riet Ingrid Tasja Karin Sophie Cluster 1-2 Lumi
Cluster 3-4
Luuk Ineke Thea Simone Sem Gijs Sientje Eva Jasmijn Cluster 5-6
Adrie Jorn Lonneke Thijs JanJan Carline Cluster 7-8
Fase 2 oktober ’16 - feb ‘17 Verfijnen roosters en inslijpen nieuwe routines Inrichting leerpleinen Opknapbeurt gebouw volgens meerjaren- planning
Werkplan Implementatie nieuwe methode technisch lezen ‘Station Zuid’ Scholing ontdekkend en onderzoekend leren Coaching voorafgaand, tijdens en na het uitvoeren van de lessen door Wetenschapsknooppunt Radboud Universiteit (WKRU) Thematisch werken
workshops
Klankbordgroep Data klankbordgroep ouders (een vaste groep): Graag aanmelden via:
even meekijken……