BRN PRESENTS START UP YOUR OWN BUSINESS Primair werkgebied BRN.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Advertisements

Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
René / #knab Knab, Fit for the Future René / #knab.
Business planning Hoe kijken investeerders naar business plannen
STRATEGISCHE PLANNING
Bedrijfspresentatie Promavise
Sociale wijkteams & wijknetwerken
/ slide 1 Eigen bedrijf of in loondienst? n Overwegingen persoonlijke situatie –Loondienst geeft zekerheid –Partner –Toekomstscenario: hoe ziet mijn leven.
Emeg Lijst 5 Muziek. Music What? Lees de nieuwsbrief op Why? Ga opzoek naar het verdienmodel.
Commercialisatie Fietsen
Stap 1. Waarom een marketingplan?
ABN AMRO GELDSPEL.
De economie van het doen Frank Kalshoven
Ondernemer worden? Hans van den Vlekkert
Jan van den Akker Directeur Zorggroep VDA
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
John Bindels U heeft een vacature voor een nieuwe medewerker of medewerkster. Ik heb de medewerker of medewerkster die u zoekt beschikbaar en kan morgen.
International Business Adviser
The future  vorm 1: een voorspelling doen  Will + hele ww : I will see you soon  Let op: will + not = won't  Shall + hele ww: Shall I help you? 
Beleidsinformatie Jeugd
Visie Missie Analyse fase SWOT analyse Strategische fase Operationele
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op?
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 2 Werken in een Organisatie II Hafida El-Gharbaoui Kamer
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
Marian Koek – 25 november 2015.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
MINI-ONDERNEMING Periode 2 Opstart & gastcollege Product bedenken & algemeen marktonderzoek Concurrentie & USP (unieke verkoop punten) SWOT-Analyse & tussenevaluatie.
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
Inleiding Wij zijn Zuidwester Aankondiging decentralisatie, wat nu? Proces van pionieren en verbinding zoeken Stappenplan transitiebureau Positionering.
Archipel – Eindhoven Dagbesteding nieuwe stijl “Ik blijf gewoon mijn ding doen” De cliënt in regie Janneke Vissers Teamleiding Dagbesteding, projectleider.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
Witlof All u need is wit lof.
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Crowdfunding.
Humanitas afdeling Nijmegen en omstreken
Digitale overheid woensdag 16 november 2016.
LinkedIn – Je carriere start nu!
Werknemersverzekeringen
What will you do to change the
Les 3: Marktonderzoek Keuzevak Marketing.
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
Marktanalyse.
Waarom zou je als reseller/partner
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Les 5: Het marketingplan
Wat te doen in het leven What To Do In Life Be Calm Wees Kalm
Welkom VWO 5..
Vakman ondernemer Business model Canvas
Wat is Plaza Challenge? Oorsprong: Plaza = winkelcentrum
Presentatie dwaande met je bedrijf
Bedrijfseconomie (en die andere 2) komt als vak niet voor in de onderbouw. In deze presentatie willen wij je een idee geven over:
Wat te doen in het leven What To Do In Life Be Calm Wees Kalm
Bedrijfseconomie (en die andere 2) komt als vak niet voor in de onderbouw. In deze presentatie willen wij je een idee geven over:
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Start to Buurtsport David Nassen - directeur ISB
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

BRN PRESENTS START UP YOUR OWN BUSINESS

Primair werkgebied BRN

WHY HOW WHAT

dienst product

idee maar nog geen plan

USP: iedereen is uniek Love Yourself Wees jezelf broeder. =Jouw bedrijf jij

Sterkte Zwakte Analyse E-Scan

Keith Haringinkleurplaat

En.... Houdt je klant ook van jou?> Weet je dat? Of..moet je het onderzoeken? Field research D e s k r e s e a r c h

Kansen en Bedreigingen demografie sociaal/cultureel technologie/ICT ecologie/MVO politiek/wetten economie

Branche informatie Algemeen: Specifiek: je vakorganisatie Rabobank: Cijfers & trends ABN Amro: Visie op sectoren ING: Kennis over de economie CBS, CPB, SCP, commerciele marktonderzoekbureaus etc.

key resources:kennis & kunde key activities:coachen & trainen key partners: Het WerkBedrijf,7 gemeenten: Nijmegen, Heumen, Berg en Dal, Mook & Middelaar, Wijchen, Beuningen en Druten Het OndernemersPunt Kennisinstellingen (HAN/RU/ITS) Financiers

Tackle de kosten op voorhand slim inkopen (niet t.k.v. kwaliteit) slim verzekeren: broodfonds slimme PR: guerrillamarketing algemene kosten gedegen uitzoeken en vergelijken, denk aan: auto, telefoon, boekhouder etc. etc. slim huren: bedrijfsverzamel / flex slim geld lenen: family, friends & fools (3xf.Dan:crowdfunding,businessangels, bank,Qredits en Bbz.

Tsja, hier was het om te doen slimme verdienmodellen: gratis maar niet voor niets abonnement licentie franchise faciliteren verkoopkanaal faciliteren incasso faciliteren PR traditionele verdienmodel: aanbod en vraag bepalen prijs.

IDEE & EEN PLAN

klaar voor de verkoop:…GO!!! Attention: ik weet dat je bestaat Desire: I want You Action Interest: hmmmmmm interessant Buy now