BRN PRESENTS START UP YOUR OWN BUSINESS
Primair werkgebied BRN
WHY HOW WHAT
dienst product
idee maar nog geen plan
USP: iedereen is uniek Love Yourself Wees jezelf broeder. =Jouw bedrijf jij
Sterkte Zwakte Analyse E-Scan
Keith Haringinkleurplaat
En.... Houdt je klant ook van jou?> Weet je dat? Of..moet je het onderzoeken? Field research D e s k r e s e a r c h
Kansen en Bedreigingen demografie sociaal/cultureel technologie/ICT ecologie/MVO politiek/wetten economie
Branche informatie Algemeen: Specifiek: je vakorganisatie Rabobank: Cijfers & trends ABN Amro: Visie op sectoren ING: Kennis over de economie CBS, CPB, SCP, commerciele marktonderzoekbureaus etc.
key resources:kennis & kunde key activities:coachen & trainen key partners: Het WerkBedrijf,7 gemeenten: Nijmegen, Heumen, Berg en Dal, Mook & Middelaar, Wijchen, Beuningen en Druten Het OndernemersPunt Kennisinstellingen (HAN/RU/ITS) Financiers
Tackle de kosten op voorhand slim inkopen (niet t.k.v. kwaliteit) slim verzekeren: broodfonds slimme PR: guerrillamarketing algemene kosten gedegen uitzoeken en vergelijken, denk aan: auto, telefoon, boekhouder etc. etc. slim huren: bedrijfsverzamel / flex slim geld lenen: family, friends & fools (3xf.Dan:crowdfunding,businessangels, bank,Qredits en Bbz.
Tsja, hier was het om te doen slimme verdienmodellen: gratis maar niet voor niets abonnement licentie franchise faciliteren verkoopkanaal faciliteren incasso faciliteren PR traditionele verdienmodel: aanbod en vraag bepalen prijs.
IDEE & EEN PLAN
klaar voor de verkoop:…GO!!! Attention: ik weet dat je bestaat Desire: I want You Action Interest: hmmmmmm interessant Buy now