Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

onze nieuwe website.
SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Lezing door Kick de Wolff
De naam van het land Europese landen Plaats hier je naam.
Wikiwijs.
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Datingapplicatie Iphone
GOOGLE & YOUTUBE MADE BY MARC VLENDRÉ Z1D
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
Museum, theater of toch de IJhallen?
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Mark Pattenier Koert Kamp Maurice de Moor Groep 16.
1 1 Phone Challenge Workshop Mbo niveau 3-4. l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Training voorbeeld voor
Minor Internet Marketing
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Andere communicatievormen Facebook  Sociale netwerksite  Delen van informatie met vrienden  Delen van foto’s  Chatten.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
1.Account aanmaken 2.Eerste stappen van je profiel 3.Profielgegevens beheren 4.Vrienden zoeken en toevoegen 5.Pagina's en groepen toevoegen 6.Je startpagina.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Google Oude situatie Dit is wat er is gebeurd.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Surfen op het internet Basisbegrippen
Operationeel plan DIMAGINI
Google Analytics Statistieken over je website
voor ZijActief-afdelingen
Winkelstraat de Heurne
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
Een Regionale mediaorganisatie met een lokaal hart
‘Boost je Business met LinkedIn’
Training facebook voor gevorderden
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Les Pointeurs en facebook
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Klik op een app voor meer informatie: -ZermeloZermelo -Its LearningIts Learning -OneDriveOneDrive -Kahoot!Kahoot! -QuizizzQuizizz -QuizletQuizlet -Aura.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Big Data.
Big Data.
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
ClupApp van HTV Berg & Dal
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
HET CONSUMENTEN ACTIVATIE CANVAS
L’OREAL PPD WERKSET - FACEBOOK ADS.
Sneak Preview voor CV&V Yvonne de Boer
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
EXPERIMENT SHEET A/B TEST
Transcript van de presentatie:

Facebook

Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen / mijlpaal Facebook advertenties – Soorten advertenties – Doelgroepen – Resultaten meten

Cijfers Facebook

Facebook pagina 192 likes 3400 personen bereikt

Voorbeeld likes likes bereik

Voorbeeld check-ins check-ins 5000 likes bereik

Facebook pagina analyse Groei aantal likes Totaal bereik Berichten bereik Analyse per bericht in bereik en interactie

Facebook pagina – tip Nodig je Facebook vrienden uit om de pagina leuk te vinden!

Facebook berichten Foto of video uploaden. Foto album aanmaken over bepaald onderwerp. Foto carrousel met links erin verwerkt.

Voorbeelden

Facebook berichten Aanbieding met kortingscode. Evenement aanmaken om meer aandacht te krijgen voor bijeenkomsten. Mijlpaal om de tijdlijn te vullen met foto’s uit het verleden.

Facebook advertenties Facebook advertenties zijn zowel op PC als mobiel in te stellen.

Advertentie soorten ‘Vind ik Leuk’ advertenties om meer volgers op de Facebook pagina te krijgen.

Advertentie soorten Websiteklikken advertenties met call- 2-action om meer mensen naar de website te krijgen.

Advertentie soorten Post-engagement advertenties zijn de meest bekende en gebruikte advertenties op Facebook. Deze zijn bekend van de ‘boost’ of ‘promoot’ button op de Facebook pagina.

Advertentie soorten App installaties advertenties zorgen voor meer app installaties of meer app gebruik.

Advertentie soorten Facebook Leads advertenties maken het mogelijk zonder goede conversie geoptimaliseerde website toch online leads te genereren.

Doelgroepen Op locatie: Land, woonplaats, postcode gebied. Op demografische gegevens: leeftijd, geslacht, taal, relatiestatus, functietitel, opleiding en gezinssamenstelling. Op interesses: vermaak, muziek, films, hobby’s, sport, eten en drinken, winkelen, technologie etc. etc. Op gedrag: aankoopgedrag, soort telefoon, soort computer. Op connecties: vrienden van een pagina of website.

Unieke doelgroepen Op websitebezoekers en databases: websitebezoekers, e- maildatabases of telefoonnummerlijsten zijn ook doelgroepen. ‘Look a like’: maak nieuwe doelgroepen die lijken op je eigen doelgroep om nog gerichtere advertenties te creëren.

De kracht van Facebook Zichtbaar op alle apparaten Meetbaar meer omzet!

Advertentie resultaten Resultaten in bereik, kosten per klik, doorklik percentages en conversieopbrengst. Op welke apparaten aankopen of leads gegenereerd worden.