De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Social media gebruiken om een baan te vinden
De Pionier Koerier Digitaal persbureau 2.0 Pim Staals.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Introductiepresentatie Regioadviseurs social Media Koninklijke Horeca Nederland 1 Kansen voor de HORECA.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Les 5 Nieuwe Media Lab: Hoe veranderen nieuwe media sport? 1. Actieve sportbeleving: Nieuwe manieren om te meten wat je doet, nieuwe manieren om sport.
Presentatie nieuwe media
Wij gaan op reis met ……… Lot.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Rotary in Nederland LinkedIn Group Wat is het ? Wat kan ik ermee ? Hoe meld ik me aan ?
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Wat ik wil…..
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Social media presentatie
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Regie over eigen leven..
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Zilveren Kruis Presentatieslides 100% tekst mét subtitel Resultaten tevredenheidsonderzoek LTV Leusden 2015 Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Muziek maken doe je Zelf! Samenwerking Tegelse Basisscholen en Harmonie Sempre Avanti.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Introductie Ik ben….. – Marguerite Klinkers – Social Media enthousiasteling – Vind het interessant en belangrijk om ouders voor te lichten op het gebied.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
ClubMonitor. Algemeen Finance & admin. Lidmaatschapsvorm Sponsoring Hockeyvormen Families Communicatie Breedtesport Betaalde krachten Algemeen Andere.
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Sociale Media voor Recruitment in de kinderopvang.
Muzieklandschap Doel van deze module Een schets van het werkveld creëren aan de hand van relevante voorbeelden en veranderingen in de muziekindustrie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Creatief schrijven. Programma -Klassengesprekje: schrijf je weleens? -Inkomopdracht: een gebeurtenis -Creatief verhaal schrijven: tijdcapsule Wat gaan.
Sociale media. Wat zijn sociale media? Social media is een paraplubegrip voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met.
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
Media is er altijd en overal
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Social Media & Sport Deel I
Trivalent Loopbaanevent 21 mei
Media is er altijd en overal
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Sociale media Gemaakt door: latoya van hoogenhuizen Docent:E.louisse
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Solliciteren met Social Media
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Social media voor statenleden/politici
Jongerenonderzoek Fairtrade Gemeente campagne
Transcript van de presentatie:

De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers

Social media = simpel Social media is een verzamelnaam voor alle internet- toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen op een gebruiksvriendelijke en vaak leuke wijze. Het betreft niet alleen informatie in de vorm van tekst (nieuws, artikelen). Ook geluid (podcasts, muziek) en beeld (fotografie, video) worden gedeeld via social media websites. Met andere woorden, social media staat voor 'Media die je laten socialiseren met de omgeving waarin je je bevindt'.

Waar zitten jullie leden? Volgen jullie ze nog?

Wat zijn uitdagingen? Jonge doelgroep betrekken bij de club. Vrijwilligerstaken verdelen. Samenwerken met andere verenigingen. Beleid op de club, laat leden meedenken. Accommodatie openstellen voor anderen. – Hardloopgroepen – Klaverjassen

Overal actief? Maak keuzes op basis van je doelgroep. Wat je doet, doe het goed. Probeer verbanden te leggen tussen social media en je eigen media. Werk oplossingsgericht. Creëer je eigen relevantie, laat zien dat je er bent!

LinkedIn

Hyves

Twitter

Youtube D1 Ilpendam 1-0 Thomas Vennik

Sportcommunities/tools voor verenigingen Semicommercieel Vanuit de sport opgezet. Betaald door gebruikers/organisatie/ advertenties. Focus op oplossingen binnen sportorganisaties. Vb. Club Actief Commercieel Vanuit een merk opgezet. Gratis aangeboden door merk. Focus op productverkoop / branding van het merk. Vb. Amstel Teamlink

Semi-Commercieel

Commercieel

Semi-Commercieel

Commercieel

Semi-Commercieel

Commercieel

Kunnen jullie hier iets mee? Contact: Twitter.com/jannekuipers Op de hoogte blijven? Kijk op