Fan beleving Hink Jan Apotheker

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Communicatie door de NVVN: meer digitaal Eenvoudiger, meer informatie, meer toegang, meer verbinding, beter bereikbaar Paula Harte, 27 maart 2014.
Advertisements

Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
We’re social, now what?. Hoe belangrijk is social media/online?
Hans Slender Lectoraat Sportwetenschap
Van push naar pull Door: Guido Derkx - Juni 2012 ‘Het verbinden met doelgroepen door community building’
… Verhoogt jouw kans op het vinden van werk …
DONEREN EN LEGATEREN FONDSENWERVING VAN DE WIEG TOT OVER HET GRAF.
Vonk! Samenwerking als basis voor succesvol cultureel ondernemerschap
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Social Media Audit.
Social media in de Zorg Evert Jan de Voogt.
Topografie Nederland (8 dia’s)
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Online Media Plan LOHC Nieuwe media commissie
Ouderavond 2012 Ouderavond 2012 Welkom Welkom. Doel van de avond Doel van de avond Nader kennis maken met elkaar. Nader kennis maken met elkaar. Reilen.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
I like UNICEF Eefje Arts. Cijfers Facebook Wereldwijd: 1,23 miljard maandelijks actief Nederland: 9 miljoen accounts UNICEF Nederland ruim fans.
Natural mineral water.
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Loyaliteit begint met een warm welkom
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Welkom. Welkom Voorburgse Rugby - Club We staan! Nu gaan we leren lopen, samen met jullie! Organisatie: Bestuur: Bart, Kour, Maurits TC: Fer en Kour.
In opdracht van Overlast in Amsterdam West ‘Het Columbusplein’ Project Ondernemen De Haagse Hogeschool Jeoffrey van Zijp.
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Evaluatie. Aanleiding: In het jaar van Sail Amsterdam en Europees Jaar van het Industrieel Erfgoed de Zaanstreek beter op de kaart zetten; feest der verbinding.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Facebook. Opgericht in 2004 Gebruik van persoonlijke gegevens door bedrijven Zonder toestemming gebruikers Profielpagina Persoonlijke gegevens openbaar.
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Communicatie bij H.V. Hockeer Door Netty Bekkers.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
DE NIEUWE SPORTCONSUMENT? HET NIEUWE SPORT CONSUMEREN! Ontwikkelingen in 'passieve' sportbeleving vanuit het perspectief van een marketeer. Nationaal Hockey.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Patrick Vermaercke 17 maart  Tot 1 oktober 2015 kinesist in WZC Mariahuis - Gavere  Nu centrumleider in LDC Den Oever – Gavere  Sinds 2012 Zorgambassadeur.
Groningse sportevenementen ambitie Sportevenementen.
ClubMonitor. Algemeen Finance & admin. Lidmaatschapsvorm Sponsoring Hockeyvormen Families Communicatie Breedtesport Betaalde krachten Algemeen Andere.
Partijontwikkeling Externe Relaties 9 januari 2016.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Maartje Douma & Chantal van de Wiel Formulemanager Plaza food for all Zuid en Noord Nederland.
Operationeel plan DIMAGINI
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Burgerhout Bruist Editie 2017.
SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Nederland (Provincies, hoofdsteden, wateren en Waddeneilanden)
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Het bestuur van de Vrienden van de GSR:
Onze filosofie: Resultaten kunnen altijd beter
Het Sociale Consumenten Brein
Social Media Online Continuïteit 18/09/2018
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Workshop door Patrick van Gurp
Zitvolleybal Tilburg.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Redactiekwartier 23 augustus 2018
Spel als middel voor……. TEAMBUILDING.
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Naam presentator, functie, afdeling, academie of opleiding
Transcript van de presentatie:

Fan beleving Hink Jan Apotheker

Even voorstellen Hink Jan Apotheker Freelance (video)producent, regisseur, presentator Sinds 1984 betrokken bij Donar Communicatieadviseur & perschef

Fan beleving Donar: Aantal bezoekers gemiddeld3000 Seizoenkaarten1400 Businessclub leden 170 Facebook likes3470 Twitter volgers4750 Site (oktober 2015) gebruikers paginaweergaven 31% nieuwe bezoekers

Fan beleving ‘een avondje Donar’ - Missie, Visie en Kernwaarden - Boeien en verbinden. Wensen en behoeften - Gedrag, Emotie, Kennis - Why, how, what - Daadkracht, inkomsten, continuïteit

Fan beleving Fans / organisatie / sponsoren Helden creëren Entertainment, communicatie, interactie Persoonlijk, betrokkenheid, informatie Commissies, Media / Pers, Transparantie Werven, promotie, extra’s

Fan beleving Communicatiestrategie Commissies Entertainment Sociale Media Video

Vanavond Donar – SPM Shoeters Den Bosch 1 Zwolle 2 Leiden 3 Den Bosch 4 Groningen 5 Leeuwarden 6 Amsterdam 7 Rotterdam 8 Weert Ziggo Sport live RTV Noord stream

#together Hink Jan Apotheker