Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Advertisements

TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
Educatief videomateriaal in het voortgezet onderwijs
Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Opdracht: ‘Tel uit je winst’
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Geld verdienen met trends
Uw persoonlijke creatieveling:
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
INITIATIECURSUS COMPUTER EN INTERNET VOOR ONTHAALOUDERS.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Houtskoolschets Starterswoningen. Aanleiding Wachtlijsten woningbouw Grondpositie en kosten Aantrekkelijke gemeente blijven Veel woningen te koop, maar.
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 6: Kijken en vergelijken.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Get a Job! (Werktitel) Mark, Rutger, Thamar, Linda.
Marketing College 13 Wat weten we nog?.
8.1 Waarom handel met het buitenland?
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
Online filmpjes maken. (
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Training voorbeeld voor
Minor Internet Marketing
John, Tara, Fanisca, Johan.. Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Alle toepassingen direct toegankelijk op één startscherm naar eigen keuze Eenvoudig Iedereen kan het Dus snel registreren Het kost niets! Het kan echt.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Mediaondernemerschap Workshop 3 (ga als team bij elkaar zitten) Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Een goed product maken is niet genoeg …
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Hoofdstuk 9 M&O + in groepjes Havo3 iPad.
Les 2: Van productie tot verkoop
What will you do to change the
Waarom zou je als reseller/partner
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Beste havo 4..
Online Marketing voor het MBO
ICT gebruik op het Blariacumcollege
Economische kringloop
Bedrijfsidentiteit & werving personeel
Nederland en de rest van de wereld
Les 2: Van productie tot verkoop
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Transcript van de presentatie:

Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman

Overzicht Het bedrijf Het product Prijsstelling Promotie Onderzoeksvragen

2 Eigenaren Jeroen Bouman Elwin Roetman Freelance docenten Partnership Hamaka Het bedrijf

Samenwerken muziekscholenMogelijkheden internet Aanbod internet, bijv: YouTube (Geer en Greetje) Contact met docent Idee

Leren van enthousiaste, gekwalificeerde professionals Leren in je eigen vertrouwde omgeving en op je eigen tempo Opdrachten lever je gemakkelijk in voor de webcam via de website Je docent stuurt je persoonlijke feedback terug Online Muziekschool:

Aanbod

Leslokaal

Prijsstelling

Hele cursus, 20 lessen onderverdeeld in 6 blokken was €349,- is nu €275,- Losse blokken €49,95 per stuk. In totaal betaal je dan voor de hele cursus €299,70 Muziekschool €500 en €700,- LOI €390,- onlinegitaarles.nl €49,- voor 10 lessen, geen feedback van docent YouTube gratis

Onderscheiden Echte muziekschool met enthousiaste gekwalificeerde docenten Hoge kwaliteit Persoonlijke klantvriendelijke benadering

Promotie

Te vroeg

Openingsactie 25 juni

Timing Koppeling met release cd

Review

Zoekwoorden: muziekschool, muziekles Nu gitaarles, online gitaarles Adwords veel trafic duur nu zelfde bereik met organic Google

Gitaar stemmen

Google

Samenwerkinspartners

2500 bedrijven Target tintelingen verkopen Kerstpakketten jaarlijk Weinig marge Betaalde publiciteit Doelgroep

Succesvolle werknemer / zelfstandige Leeftijd: 30jr – 50jrIn loondienst of zelfstandig Inkomen meer dan € ,- Geslacht: m/v Typische kenmerken: geen tijd wel geld Doelgroep

'Webwinkels boeken forse omzetstijging' bron: nu.nl

Wat zijn de criteria die de doelgroep in overweging neemt wanneer ze gitaarles zoeken? Wat is de belangrijkste? Hoe kunnen we deze doelgroep bereiken? Hoe lang zoekt deze doelgroep alvorens iets aan te kopen? Waar zoekt deze doelgroep? Hoe kunnen we deze doelgroep laten kiezen voor de cursus? (conversie) Onderzoeksvragen

Startend bedrijf, beperkt budget Goed uitvoerbaar zijn Nu nog weinig naamsbekendheid Uitgangspunten

Winnaars Blok 1 Gitaar Basis