Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
Advertisements

HASSELT FAIRTRADEGEMEENTE Campagne “Ik ben verkocht” September 2007.
Al meer dan 30 jaar uw partner en leverancier voor al uw entertainment product. Algemeen Wie is STER?
Van duurzaam energie-initiatief naar Met Elkaar Voor Mekaar
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Convenant • Convenant ontwikkelinssamenwerking : RIS en gemeente – VAIS en VVSG • Jaarlijks maximum budget met stedenbandzonder stedenband.
Robert Holl, voorzitter dorpsraad
Veilig en gezond aan ’t werk, dat raakt iedereen. Goed voor jou en voor de zaak. Samen sterk voor preventie Campagne Een gezonde werkplek Naam.
ACTIVITEITENPLAN Wat gaan we doen?.
Risdilbeek.be Dilbeek FairTradeGemeente. risdilbeek.be Miljoenen boeren in de wereld leven in armoede. Er is een dubbele verklaring voor deze armoede:
WMO Praat mee!.
Welkom op de jaarvergadering van 4 februari 2014
Dorpstuintjes in Heusden?. Wat?  Volkstuin = Samentuin = Dorpstuin  Een ruimte waar burgers op 1 locatie een groentetuin op een ecologische wijze bewerken.
Bijeenkomst Fairtrade Gemeenten Het benaderen van bedrijven
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Inleiding G!DS Z-O-U-T en CultuurUtrecht. Wat is G!DS?  Sociale en culturele kaart van de bibliotheken  Informatie op het sociale en culturele vlak.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
BROEDERLIJK DELEN KOFFIESTOP Vrijdag 18 maart 2011.
HOOFDSTUK 15: DE ACTIVITEITEN VAN DE VIERDE PIJLER DE VIERDE PIJLER VAN DE VLAAMSE ONTWIKKELINGSSAMENWERKING:
Europees Jaar In de EU : leven 85 miljoen mensen in armoede;
Welkom MAS
Smiley Stand van zaken. timing Campagne naar sector Advertentie in diverse vakbladen.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
Z-O-U-T Cultuurpunten en CultuurUtrecht. Cultuurpunten.
Animatie uit de boeken Film wordt geladen… klik op de film om te starten.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
Werkgroep wervend toernooi Concept en Plan van Aanpak 1.
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
voICe: geeft de patiënt zijn stem terug!
Bestaande woningbouw ‘SER-Energieakkoord bied perspectief aan lokale initiatieven’. Workshop 2.
Inhoud Brainstorm Concept Storyboard Digitale Enquette.
Kennismakingsavond ( uur) Christa Folmer Mentor 3V2, docent geschiedenis Marcel Lensink Afdelingsleider.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.
Fairtrade Week Week met aandacht voor fairtrade 7 t/m 15 mei Huis aan huis folder.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Heinkenszand – 22 februari 2011 Jump Koch – min. OCW.
Lokaal Woon en Leefbaarheids Plan. Lokaal Woon- en Leefbaarheids Plan  Waarom  Resultaten bijeenkomsten  Hoe nu verder.
Rotary in vogelvlucht Bart Muller PDG 1610 voorzitter Rotary Foundation D 1610 vrijdag 4 maart 2016.
Fairtrade Eerlijke handel. Wat is Fairtrade? Geschiedenis Hoe werkt Fairtrade? Criteria Belangrijke thema’s Fairtrade vandaag in de wereld Verkoopkanalen.
Multidisciplinair Basisaanbod Aanvullend / bijzonder aanbod ANW / acute zorg Curriculum POH (2008: Zorggroepen) Vraag gestuurd vanuit Stichting Lijn1 Actualiteit.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016.
Zeeland: een unieke Sportprovincie !? Datum: 22 september 2012.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Nieuwe kansen voor groei van de handbalsport Slagkracht verhogen op: individueel niveau clubniveau landelijk niveau.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Campagne taalvaardigheid
Van Dordt, voor Dordt.
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Accountmanager bedrijven
Programma 13:30 – 14:00 Inloop 14:00 – 14:20 Henk Zandvliet: terugblik 2016 & blik :20 – 15:30 Jochum Veerman: criteria en verdiepingsplan Scenario’s.
Fairtrade Gemeente Drechterland
Bijwoordelijke bepaling
Schouwing en collectieve dialoog 21 april 2016
Uitnodiging regioavond
Werk maken van werk voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt
DEMO MIJN BIBLIOTHEEK 21 SEPTEMBER 2015
Werk maken van werk voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt
Jongerenonderzoek Fairtrade Gemeente campagne
Redactiekwartier 23 augustus 2018
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Noord 19 april 2018
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Zuid 12 april 2018
Weer in de lift.
Uitnodiging bewonersoverleg
Transcript van de presentatie:

Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]

Een man…

2007 start in Nederland

Doel Fairtrade Gemeenten Meer promotie voor fairtrade Vergroten verkoop fairtrade Betrekken gehele samenleving Bijdrage aan:

Stappenplan 1.Individu start campagne in gemeente 2.Werken aan zes campagnecriteria 3.Titel Fairtrade Gemeente bij halen criteria 4.Behoud titel

Campagne criteria 1.Lokale werkgroep 2.Lokale overheid steunt fairtrade 3.Winkels en horeca verkopen fairtrade 4.Organisaties/bedrijven gebruiken fairtrade 5.Media-aandacht en evenement 6.Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Fairtrade Gemeenten

Fairtrade titels

Hulpmiddelen voor campagne Promotiemateriaal (films, flyers etc) Werkruimte lokale werkgroepen Campagne voorbeelden Actualiteiten (nieuws, nieuwsbrieven) Website

Nederland: - Facebook: Fairtrade Gemeenten - LinkedIn: Fairtrade Gemeenten - Internationaal: Mee praten

Mail het campagnesecretariaat: Vragen?