p1 VisitBrabant.nl
Ruimte en vastgoed Natuur en stad Opleidingen en arbeidsmarkt Gastvrijheid Events en iconen Innovatie Brabant heeft volop potentie.
Strategische pijler #3 Gebruik de krachten die er al zijn, kennis die er al is Presentatie 24 september 2014
p4 Wat willen we bereiken?
p5 Meer bezoekers verleiden om langer te blijven en daarmee meer werkgelegenheid te creëren, door het aanbod op vrijetijdsgebied in Brabant te verzamelen, organiseren en universeel toegankelijk en bruikbaar maken. The why
p6 Door de informatievoorziening aan bezoekers in Brabant beter in te richten, bouwen we de basis voor grote en kleine ondernemers in Brabant om zich te profileren en meer bezoekers te kunnen ontvangen en hierdoor meer werkgelegenheid te kunnen creëren. The how
p7 The what
p8 Shortbreak is beleving!
Je komt niet naar Brabant om Brabant, je komt naar Brabant vanwege het aanbod
Een sterk herkenbare identiteit waarin het ambitieniveau tot uiting komt en die in staat is om te concurreren met (inter)nationale tegenhangers
Gezamenlijke campagnes om de aandacht op Brabant te vestigen, met als doel dat meer mensen naar Brabant komen en langer in Brabant blijven
De innovatieve manier van het begeleiden van de bezoeker voor, tijdens en na het bezoek aan Brabant is bepalend voor het onderscheid
p13 De start is gemaakt
De bezoeker gebruikt de app tijdens het bezoek Waar ben ik? Hoe kom ik er? Wat is de afstand tot X? Gaat het nu regenen? Wat is het weer morgen? Waar schijnt de zon? Wat zijn oases van rust? Is het druk bij de Efteling? Waar is het vandaag minder druk? Waar kan ik gezond eten? Welke opties zijn er in de buurt? Waar vind ik agro-food? Welke pizzarestaurants zijn er? Hoe ver van mij af? Is het druk? Get inspired Ideeën krijgen Beelden zien De mening van locals Tips en ideeën Direct antwoord De beste tips Meeste ratings Meeste sterren Het Brabantse routenet Transportopties Tijdtabellen Boekingsfunctie Informatie Ratings
p16