TRAVEL BY EXCELLENCE 4 niche touroperators met visie, vakkennis en vertrouwen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Advertisements

Telemarketing De 8e Flessenhals 2 Afspraken 10 Telefoongesprekken.
DE GROOT LASTECHNIEK Een ijzersterke samenwerking CONTACT:
Branche in Zicht Kantoorpresentatie September 2013.
Onze kernwaarden.
En…geniet je een beetje van je reis?
Hoofdstuk 5 Verkooptraject
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
GfG ® Ook uw gemoedsrust verdient vakantie! Voyages réservés, voyages assurés !
Uw medewerker in de schijnwerper Regie op de Zaak John van Hoof algemeen directeur Tinguely Netwerk.
Welkom bij de 4e workshop over:
Marktonderzoek Danneels
1 Welkom bij Transitie Roermond. Transition Towns zijn lokale gemeenschappen (steden, wijken, dorpen, buurten) die zelf aan de slag gaan om hun leven.
Certes tevredenheidsenquête Resultaten enquêtes 133 enquêtes > Verdeling per makelaar.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
KWALITEIT  ENKELE BEDENKINGEN  
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Een startersgids voor innovatie
Business Marketing Sabine Vermuyten
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
De kracht van GAC Business Solutions
De kracht van HBSoftware
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
7 inzichten van Nieuw Leiderschap
Welkom bij de 4e workshop over:
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Introductie van Duurzaamheid in HBO onderwijs Visie vanuit bedrijfsleven Drs. J.A. van der Schroeff Directeur Kennis en Kwaliteit Grontmij NV BZW werkgroep.
En begrijpen we elkaar dan? Hoe benaderen we elkaar ? Ellen Witteveen 6 november 2010 ‘Roeien met de riemen die je hebt’
Zonnekeur Installateur Solar days 2014, Wageningen Gerard van Amerongen Stichting DEPK 1.
Business Marketing Management
The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
WELKOM Het land- en tuinbouw seminar voor Nederland en Oost Europa georganiseerd door de Nederlandse Kamer van Koophandel in Slowakije Professionele Sponsor.
Onthaal en service.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Andreas Jansen maart 2010 Aan dit commerciële verhaal wordt gewerkt!
Hard/t voor IS Het PI: Een actor in ontwikkeling 13 oktober 2008 Delft Sara Kinsbergen.
Dwaande met je bedrijf Ondernemersvaardigheden
Hoofdstuk 1 Management accounting: informatie die waarde creëert.
MVO- maatschappelijk verantwoord ondernemen
Slide 1 Visie op GLB Luc Rogge 24 maart slide 2 Eerste reactie evenwichtige tekst compleet  nood aan 5-tal krachtlijnen om draagvlak te creëren.
Social media presentatie
Flexibel, vriendelijk en bereikbaar Travel Trend zomernieuws 2011!
Bos Incasso & LAVG ALV Vereniging SZS 11 november 2010 Hans Meijers.
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
Chris Anderon By Chris Anderson. Inhoud Introductie De industriële revolutie De nieuwe industriële revolutie 3D printers Niche markt Maker Community Van.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Solliciteren: wat wil ik?
I skateboarden Hou vol. De aanhouder wint.
Luisteren en feedback Hoofdstuk 15 VP15 Begeleidingskunde
Welkom In het nationaal gevangenismuseum. op eigen kracht.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Storesafari. Bekijk het filmpje OFF- EN ONLINE 2
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Op zoek naar hulp voor je kind? Volg 1 Alpha. De nood voor Alpha © Alpha2 Alpha wijst je de weg in de professionele dienstverlening voor kinderen.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Emozioni Dé specialist met passie voor Italië. Emozioni - een passie voor Italië De enige Belgische tour operator, gespecialiseerd in één land De passie.
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
travel margie’s margie’s travel
Margie’s Travel Laat Margie uw volgende wintervakantie plannen!
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Rapportage van voortgang of status
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

TRAVEL BY EXCELLENCE 4 niche touroperators met visie, vakkennis en vertrouwen

Travel By Excellence Actief samenwerkingsverband tussen 4 niche TO’s Krachten bundelen voor productinfo en ondersteuning 4 bedrijven: Imagine Travel, Wings ‘n Wheels, Sudamerica Tours en Africa By Excellence Eén kanaal: erkende reisagenten

Travel By Excellence Belangrijkste niche aanbieder in België Kwaliteit, maatwerk, kennis De wereld onder één Travel By Excellence dak A la carte als vak

Travel By Excellence Niche = maatwerk voor specifieke, vaak kleine doelgroepen Belangrijk: wensen, budget, mogelijkheden Reisagent bereidt voor, Travel By Excellence produceert Grondig gesprek, screening, verwachtingen en budget

Travel By Excellence A la carte = zoveel mogelijk informatie Informatie = vragen stellen “Waarom wil u deze reis maken?” “Wat wil u zeker zien en beleven?” “Welk budget hebt u in gedachten?”

Travel By Excellence Case 1: vage reiswensen, beperkt budget Reisagent = filter Travel By Excellence = productspecialisten Budget en verwachtingen checken op realisme

Travel By Excellence Case 2: klant kiest bestemming die reisagent niet kent Bel Travel By Excellence specialisten Telefoongesprek met de klant Partnership = vertrouwen

Travel By Excellence Case 3: klant heeft alles al uitgestippeld In detail reisplanning doornemen Durf klanten wijzen op foute inschattingen Stel voor specialisten in te schakelen

Travel By Excellence 4 touroperators, 4 unieke bedrijven 4x niche, kwaliteit, vakkennis De unieke troeven per bedrijf

Afrika By Excellence Brochure = belevingsgids en gespreksopener Website = detailinformatie en prijzen Altijd maatwerkoplossing mogelijk Eerlijk, snel, correct

Imagine Travel Doorgedreven kennis van alle aangeboden bestemmingen Unieke concepten voor verschillende doelgroepen Product Managers = contactpersoon reisagent Kennis, service, meedenken

Sudamerica Tours Specialist Zuid-Amerika, medewerkers met kennis en passie Brochure = korte samenvattingen, website geeft in 3 clicks details & actuele prijzen Travel Trophy: nieuw concept van studiereizen! Ervaring, betrouwbaar, Zuid-Amerika passie

Wings ‘n Wheels Specialist USA, Canada, Alaska & Hawaï > 100 motorhome companies in 26 landen Persoonlijke login => PDF offerte Klantvriendelijk, professioneel, vakkennis

Travel By Excellence TBE kiest voor de reisagent Klant => reisagent => TBE maatwerk Samenwerking! 4 touroperators, 4x dezelfde visie