Praktijk(on)geval van live international teaching
Overzicht Context: In/oprichten Postgraduate International Educating Classes (PIEC) College: Capacity Building Examens valideren in het buitenland UNESCO ASPNet
NIET technisch
In/oprichten Postgraduate International Educating Classes (PIEC) 2008 UNESCO 4 pillars of education Development Studies (van 30 naar 60 ECTS) Education For All Studenten - hier - overal (b.v. geen visum / geen geld / familie, enz.) wel EFA
Live lectures Capacity Building: - 20 studenten in de collegezaal 8 in het buitenland Landen: Zuid Korea + 9 uur (met kind thuis) Indonesië + 7 uur Cameroon + 1 uur Nigeria + 1 uur
Werkcollege: ethische vraagtukken - camera - speakers - buitenlandse studenten: inloggen (klas / thuis) Interactief: Case studies (zelfde thema:-- hoe gaat het toe in je land) (mensenrechten / euthanasie / enz.) ---- excuse me ---- reacties vragen per land ---- FORUM: meteen reacties posten
Activiteit Model: A (eens) B (niet eens) C (twijfel)
Ongevallen Geluid valt weg Storing Niet te verstaan Niet kunnen inloggen Student die weg moest (toilet / tijdsverschil/..;)
Examens valideren in het buitenland live (mondeling) - hoek / inrichting Schriftelijk: via Min. Ond. = GEEN online cursus = beter voor diploma
UNESCO ASPnet Aanvragen (UNESCO Vlaanderen: Marc Vervenne = voorzitter) Good practice -networks/aspnet/ -networks/aspnet/ Kan modules inrichten bij UNESCO / IIEP / OESO (Yves Leterme) in Parijs Meerwaarde van het diploma