Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Advertisements

Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Concept Presentatie Rozanne Verhoeven Patrick Noordermeer
Social Media.
College 4, jaar 2, Zomer 2010 Projectles Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Social media presentatie
Online marketing Expert (in een week)
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Loyaliteit begint met een warm welkom
Training voorbeeld voor
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Iedereen gebruikt social media.
Minor Internet Marketing
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Eindpresentatie Digital Marketing
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Eindpresentatie Klusmaatje Sophie Breeman Marc Dreu Lennard Lanting Jasper Mors.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Created by BM|DESIGN|ER Discover your story CONCEPT default.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Inbound marketing en bloggen
Operationeel plan DIMAGINI
Maak je website beter vindbaar!
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Les 3 Affiliate Marketing
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Social Media & Sport Deel I
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
What will you do to change the
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Strategy map Online missie Bedrijf: Dans Instuif
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Minor Digital Marketing
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Het internet als reclamemedium
Marketing in sociale media
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Speciale Catering Wens

Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie

Canvas

Oud Top 3 problemsTop 3 solutionsValue propositionsUnfair AdventageCustomer segments 1 Potentiële klanten weten het bedrijf moeilijk offline of online te vinden. 2 Het niet zelf kunnen organiseren van eten en drinken op een event door gebrek aan tijd/ kennis over bijzondere doelgroepen. 3Verwachting van de service/kwaliteit valt tegen 1 De doelgroep helpen om zelf de organisatie te kunnen vinden d.m.v. cursussen 2 Webinar/ Online community (weblog) met tips and tricks (leuke artikelen, instructievideo’s) 3 Duidelijk informeren over de producten (temperatuur, ingrediënten, verpakking, bereidingswijze) Jouw persoonlijke sous chef voor special food wishes Enige aanbieder in dit segment 1 Startend zelfstandig ondernemer 2 Nederlandse 3 Heeft basis IT- kennis 4 Gebruikt Internet en telefoon 5 Actief op sociale media Cost structure Key MetricsChannelsRevenue streams Web hosting Aantal Facebook likes Facebook Advertenties Speciale Cateringwens

Nieuw Top 3 problemsTop 3 solutionsValue propositionsUnfair AdventageCustomer segments 1 Potentiele offlineklanten kunnen ons niet vinden 2 Het niet zelf kunnen organiseren van eten en drinken op een event door gebrek aan tijd/ kennis over bijzondere doelgroepen. 3 Andere verwachting van het concept 1 De doelgroep helpen om zelf de organisatie te kunnen vinden d.m.v. cursussen 2 Online community 3 Duidelijk informeren over de dienst die wij aanbieden Jouw persoonlijke sous chef voor speciale catering wensen Enige aanbieder in dit segment 1 Startend zelfstandig ondernemer 2 Nederlandse 3 Heeft basis IT- kennis 4 Gebruikt voornamelijk telefoon voor internet 5 Actief op sociale media Cost structure Key MetricsChannelsRevenue streams Web hosting Aantal Facebook likes Aantal unieke bezoekers op de website Facebook Instagram Google Adwords Affiliate marketing Speciale Cateringwens

Doelgroep

Customer journey

Usabilty advies  Facebook link weghalen  Visueel  Header verbeteren

Google adwords

FAQ  Geven jullie ook workshops?  Is de informatie die ik op jullie site vind wel betrouwbaar?  Hoe kan ik contact met jullie opnemen?  Hebben jullie ook tips om af te vallen?  Hoeveel nieuwe recepten uploaden jullie per week?  Hoe schrijf ik mij in voor jullie nieuwsbrief?

Internet score card  Per week 1 nieuw artikel uploaden op website  Per week 10 likes op facebook  Minimaal lid van 5 facebookgroepen  Minimaal 30 bezoekers per week op de website

Boekpresentatie  Marketing expert in een week

Reflectie  Waar zijn we trots op?  Wat zouden we de volgende keer anders doen?

Eind