Schademelden via Whatsapp Ditzo. #Wouter #Hella.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK PM BELASTINGADVISEURS
Advertisements

Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Een echte vriend is iemand die vooruit stapt wanneer de rest
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Communicatief gedrag + / -
Ik ben VERMIST sinds 16 maart 2007 OPSPORING VERZOCHT.
René van Vianen Adviesbureau Van Montfoort. REFLECTIE OP DE REGIO ’ S RAAK Stand van zaken November 2005 Adviesbureau Van Montfoort.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
strategie als een proces
Portfolio
Meer bewegen via internet 28 juni 2011 – OU Open Kennisavond Denise Peels Stijn Friederichs.
Velon werkgroependag 2007 leren van leerlingen Wat betekent Opleiden in de school: voor de leerling?
Functioneel Ontwerp.
De toekomst van de patiëntenbeweging 9 april 2011 Margo Trappenburg.
Enterprise Document Management Fase
Bibliotheek Helmond-Peel Uit& Thuis in Bibliotheek Helmond-Peel Maria Vermeer.
Zijn uw patiënten tevreden over uw bereikbaarheid?
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
De transparante organisatie Lezing voor Alliander 2 februari 2012 Lezing voor Alliander 2 februari 2012.
“SODEXO SUPPORTS ME” KENNEN EN UITLEGGEN
De DP 'Rotonde' discussie. Rode draad uit de gesprekken van deze ochtend.
6 September 2012 Lotto Arena - Antwerpen. Wat zijn je verwachtingen vooraf? Wat is je ervaring geweest? ONDERZOEKSVRAGEN.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Liefde Randi V.d.A. Hoe begint het ? ●Eerst vindt je hem/haar knap. ●Dan kom je in contant (praten met elkaar). ●Dan leer je hem/haar kennen. ●En als.
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
Goederenverwerking H25 Relaties Manager Handel.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Innovaties opschalen, het kan Op dit moment > 3 miljoen apps beschikbaar, waarvan 5% in categorieën Health en Medical Bron:
Heren, het makkelijkste is het om van de ouderen te pikken.
Iedereen gebruikt social media.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Transparantie op de nota Utrecht 4 maart Transparantieop de nota De klant (verzekerde) moet weten wat er door de zorgverlener gedeclareerd wordt.
Project verbetering klantenservice
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Een enkele werkplek voor al je apps Vanaf elk device met een browser.
Wie zijn wij? Opgericht door betrokkenen als feitelijke vereniging januari 2008 Doel: steun aan Kinderkankerfonds UZGent 8/9/10: VZW + start eigen project.
Woordjes leren.
SFEERIMPRESSIE TRAININGEN Wij geloven dat het echt anders kan! Wij, Mariel Koopmans en Jan Wijnand Hoek, oprichters van TrainingenLean.nl, werken dagelijks.
DE UT EN JOIN LISA Business Information Management & Recordmanagement Petra de JongeDecos- 1.
Werkplaats Communicatie Optimaal communiceren: Hoe doe je dat ? Uitwerking aspect “communicatie rondom burgerinitiatieven” Presentatie werkplaats communicatie.
Bibliotheek GGz Breburg Jaarverslag 2013 en jaarplan 2014 Van nu tot dan, van oud naar nieuw.
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
Grammatica leren. Inleiding Ook de grammatica kun je leren. De grammatica zijn eigenlijk de spelregels van de taal. Regel kun je leren en toepassen. Hieronder.
Wij staan altijd voor u klaar!. ONS TEAM  Bart  Dalila  Hassan  Haseeb  Lyla  Sikander.
De digitale klok.
Mobiliteitsbevordering vanuit medewerkerswens. Stelling Het is goed als medewerkers 10 jaar of langer in dezelfde functie blijven.
Procesverbetering in de Zorg
Welkom in groep 7! Informatieavond 5 september 2017.
Samen sterk in verandering
Social Media.
Organisatieontwikkeling
Regionale raadsinformatiebijeenkomsten Veilig Thuis en Crisis Interventie Team Oud-Beijerland, 15 februari 2017 Dordrecht, 22 februari 2017.
[Naam] [Plaats] [Datum]
Aanpak bedrijventerreinen Overbetuwe
Digitale zichtbaarheid dmv Chat, WhatsApp en Facebook Messenger
Case: Nieuwe website Anne Heining (M&C
Wij willen als gemeente/organisatie X onze klanten centraal stellen
Handleiding NODR Schade App
Via SUCSEZ verzekerd Naam adviseur/ spreker
Webcare Amber en Emma Webcare is het verlenen van service via Social media. Je gebruikt hierbij Social Media om vragen van klanten te beantwoorden maar.
NS ONLINE SERVICE DE KLANT CENTRAAL EN 24/7 BEREIKBAAR
Appverbod Mediabegrip week
Wft vakbekwaamheidsbouwwerk
DFX Laren stappen.
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Vernieuw je HR-cyclus.
EEN REKENSPEL ONTWERPEN
Transcript van de presentatie:

Schademelden via Whatsapp Ditzo

#Wouter

#Hella

#Opgericht in 2007

#Wij kraken verzekeringsregels

Ditzo 1.0, 2.0 en 3.0 #Ditzo

Ontwerpen vanaf een wit vel #Wat is er onlogisch en hoe kunnen we verbeteren?

Is in de wacht staan eigenlijk wel logisch? #Schademelden en klantenservice

#Ontwikkeling WhatsApp

#Kleinschalig getest

#WhatsSchaap

#Inrichting InrichtingVannaar BereikbaarheidWerkdagen 9: uur Dagelijks 8:30 – 22:00 uur Reactietijd10 werkdagen!2 uur ToolWeb-whatsappGeïntegreerd CommunicatieTelefonisch / Kort / schriftelijk ProfielCallcenter medewerkers 100% webcare medewerkers Engagement/lol56%79% Maar ook… onduidelijkheid en vragen vanuit compliance/ risk

#Niet in de wacht, maar ‘n WhatsApp

#Klantreacties

#Maar dit ook…

Lisa (webcare mederker): “Whatsapp is hét middel voor direct en persoonlijk klantcontact! Laagdrempelig, snel toegankelijk en ideaal voor deze tijd. Geen ellelange telefoongesprekken of mailconversatie ’s, maar snel tussendoor appen met je verzekeraar. Geweldig voor een tijd waarin iedereen altijd druk is!”

#Resultaten

#Tips # Bepaal moments of truth # Ontwerp vanaf een wit vel # Gewoon doen! En verder > Toetsen bij klanten