Schademelden via Whatsapp Ditzo
#Wouter
#Hella
#Opgericht in 2007
#Wij kraken verzekeringsregels
Ditzo 1.0, 2.0 en 3.0 #Ditzo
Ontwerpen vanaf een wit vel #Wat is er onlogisch en hoe kunnen we verbeteren?
Is in de wacht staan eigenlijk wel logisch? #Schademelden en klantenservice
#Ontwikkeling WhatsApp
#Kleinschalig getest
#WhatsSchaap
#Inrichting InrichtingVannaar BereikbaarheidWerkdagen 9: uur Dagelijks 8:30 – 22:00 uur Reactietijd10 werkdagen!2 uur ToolWeb-whatsappGeïntegreerd CommunicatieTelefonisch / Kort / schriftelijk ProfielCallcenter medewerkers 100% webcare medewerkers Engagement/lol56%79% Maar ook… onduidelijkheid en vragen vanuit compliance/ risk
#Niet in de wacht, maar ‘n WhatsApp
#Klantreacties
#Maar dit ook…
Lisa (webcare mederker): “Whatsapp is hét middel voor direct en persoonlijk klantcontact! Laagdrempelig, snel toegankelijk en ideaal voor deze tijd. Geen ellelange telefoongesprekken of mailconversatie ’s, maar snel tussendoor appen met je verzekeraar. Geweldig voor een tijd waarin iedereen altijd druk is!”
#Resultaten
#Tips # Bepaal moments of truth # Ontwerp vanaf een wit vel # Gewoon doen! En verder > Toetsen bij klanten