Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media Strategy Model
Advertisements

Social Media marketing
Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
Estro Educatie / 13 januari 2012 / 1 Talking about my generation.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Hulp in de aanpak bij CyberPesten.
SOCIAL MEDIA EN DE BESTUURDER 2 oktober Wildeman #VvG2012
Arteveldehogeschool Office management
“UW MERKNAAM DOOR ANDERE OGEN"
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Social Media Audit.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Marco Leeuwerink Politie Hollands Midden Openbaar of gesloten?
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
-140 tekens berichten sturen -Je deelt deze berichten met je volgers -Deze berichten heten een ‘Tweet’ -Volgers zijn twitteraars die zich hebben aangemeld.
Social Media.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
Wouter Mennen & Paul van Ulft
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Twitter wat is het? wat kun je er mee doen? clubmiddag 18 november © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
I like UNICEF Eefje Arts. Cijfers Facebook Wereldwijd: 1,23 miljard maandelijks actief Nederland: 9 miljoen accounts UNICEF Nederland ruim fans.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Bovenkamer on tour Presentatie BOJOG september 2014.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Een paar vraagjes Ben je jonger dan 12 of ouder dan 97? Is dit je telefoon…..? Is dit je TV….? Is dit je computer..?
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Training voorbeeld voor
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
CBS als kennispartner Digitale dagen Welkom bij de laatste digitale dag 2.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Sociale Hygiëne Les 1.
1BaSWb-Eline Beernaert.  “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Erfgoed connectie Utrecht Verjonging vrijwilligers.
Sessie 4: Opdrachten krijgen met 1. Wat gaan we doen? #lift Aan de slag met Twitter Oefening Geavanceeerd gebruik Twitter succesvol toepassen Toelichting.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
‘Boost je Business met LinkedIn’
Onderzoek in Apps.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Social media voor statenleden/politici
Transcript van de presentatie:

Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten

Wie ben ik? Tanja Langmuur

@DeMartiniMix

Twitter feiten bron:frankwatching maart 2014 Wereldwijd 923 miljoen Nederland: 5 miljoen 1,3 miljoen maandelijks actief tweeten. Gebruik is stabiel (jongeren haken af). 25% zakelijk 54% vrouw, veel vrouwelijke tieners actief In NL veel tieners, tweets vs ouders Veel via mobiel getwitterd

Ieder bedrijf twitteren? Nee!! Maak wel een overwogen keuze Geen slapende account

WHY? Vastgoed: Gebouwd Reden Functie

Doelgroep bepalen Wie is je doelgroep? Avatar

Zit je doelgroep op twitter? Strategie bepalen – Twitter inrichten – Content maken, zoeken – Wanneer berichten plaatsen – Wat ga je zeggen – Doelgroep zoeken, volgers krijgen – Interactie!!

Heembouw, winnaar industrial social media award

Hilton corporate account, snel reageren op merk gerelateerde vragen en

@hiltonsuggests Tweet: Waar kan ik op zaterdagavond heen in Manchester? HELP!!!" Antwoord van een Hilton medewerker: Kan ik je helpen? Zoek je een club, cocktailbar, restaurant of een Bios? Met hoeveel mensen ben je?#manchester.

Interactie!

Niet alleen zenden

Focus!