Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Ondernemen in de praktijk
Wat is een Groene Kerk? Werk maken van duurzaamheid en zorg voor de schepping. Beloven om elk jaar een nieuwe ‘groene’ stap zetten. Ervaringen delen en.
Jong Ondernemen Een manier van leren !.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Welkom. Verwachtingen Hoe groeien WELKOM ! VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Hoe kan het jou veranderen?
De sitemap. Structuur? Ok, maar voor de rest……. S a a i !
Social Media.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 11 - Google I-C1#, datum.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Is dit onderzoek belangrijk? Is dit onderzoek onbelangrijk?
Digitale media Rotterdam, 00 januari 2007 Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding digitale media Rotterdam, 00 januari 2007.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
UVW LinkedIn Presentatie
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Alle toepassingen direct toegankelijk op één startscherm naar eigen keuze Eenvoudig Iedereen kan het Dus snel registreren Het kost niets! Het kan echt.
 A-94 A-94.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Wjk.
Theo Thomas “Waarom gezamenlijk met de markt communiceren?”
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
De coach in het onderwijs Georganiseerd door het ouderplatform HAVOplus.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Informatieavond september WELKOM VERBETEREN VAN ONS ONDERWIJS ICT Digitaal Leerlinggegevens verwerken REKENEN Wereld in Getallen SPELLING Spelling.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Informatieavond september 2016
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Sociale media inzetten
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Acquisitie en PR– les 1.
Menselijke Maat Begrijpelijke Taal
Transcript van de presentatie:

Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij

Welke sociale media kent u?

Wat? Voor wie? Wat past bij jou? Doelgroep?

Serieus onderdeel Dus serieus mee omgaan Spelregels! vandaag

In deze wereld onderneemt u…..

Wat maakt je uniek? Wat is uw verhaal?

Wat zet u op Social Media? Nieuws, actualiteiten Persoonlijk gezicht/contact Producten in de spotlight Tips/recepten Fan – Aanbiedingen Diensten Events Fan – Acties

Nieuws, actualiteiten

Persoonlijk gezicht/contact

Tips/recepten

En nog veel meer Past niet in deze 20 minuten Dus naar de tips van vandaag

1. Direct inhoudelijk reageren

2. Leef u in

3. Bied een oplossing aan 4. Ga over tot persoonlijk contact

5. Verwijder geen klachten

Wat valt op? Berichten plaatsen kan iedereen! Gastvrijheid toepassen is een ander verhaal!

Uitdaging Strategie / plan Dat valt niet mee! Maar het kan wel.

Dit is de wereld waarin u onderneemt. Dus neem het serieus. Wordt Gastvrij op Social Media

Meld je aan! facebook.com/nbovbakkerij Thema bijeenkomsten Website/content: Het belang van een goede website en waar moet een goede website aan voldoen? Social Media: Relevant zijn voor uw klant op Social Media Webshop: Haal het meeste uit uw webshop