Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

Welkom bij. De NMG VISIE & OPLOSSING: Wij geloven dat de mobile devices de huidige en toekomstige multimediaplatformen zijn en toegang tot zo’n platform.
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Marktonderzoek Danneels
Samen leren samen werken in de cloud
Project VOCATIO Camille Delbecque Communicatie en contact laureaten
VISIE “Techniekmuseum HEIM is een interactief belevings- en ontmoetingscentrum waarin techniek, geschiedenis en wetenschap zijn gekoppeld aan vernieuwende.
De internet-encyclopdie voor kinderen
 QI&feature=related QI&feature=related.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Digitaal Aanmelden met AAWS Een template voor succes
Easy Bis Bestuursdienst Informatie Systeem Van agendapunt tot besluit Met automatische internet publicatie.
De kracht van MySolution
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
ENGAGE 4 RESULTS CAFE 23 JANUARI 2014 MEDIAHUIS. ICT NEEDS BUSINESS ■ BELANGRIJK OM VOELING TE HEBBEN MET BUSINESS ☐ ‘Start with the end in mind’ ■ SUCCESS.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Karen van Oyen Renate Klaassen Sofia Dopper
Hans-Peter Hioolen.
Een dialoog met klanten opbouwen
La Nouvelle Espérance Tussentijdse presentatie van het resultaat.
Redactionele content Lily Knibbeler, 27 maart 2013.
Wat is WordPress en hoe installeer je het?. Wat is WordPress? WordPress is een CMS (Content Management Systeem) net als Joomla; Met een CMS kan een gebruiker.
Commercieel beleid en recht
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
1 BOTTOM UP FEEDBACK - WERKJAAR Infosessie BUE werkjaar Intro BUE-kader Verloop BUE-traject en technische instructies Rol als BUE-begeleider.
Solution 4 Sales Gregory Wullaert & Kevin De Ridder.
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
OutSite en Succesvolle online marketing van A tot Z
NU Burgerschap Harald Veldman en Ingrid Leegsma 10 maart 2015 NU Methoden Congres.
Social media presentatie
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
> dan heeft Plannex een integrale oplossing voor organisaties
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Academische Werkplaats Jeugdgezondheidszorg Noord-Holland Kortlopend project : gemeente Graft de Rijp : Onderzoek naar de kleutercontactmomenten in de.
© Farmore Automation, Oktober 2003www.PlanMySport.com en Oracle Portal, 1 PlanMySport en Oracle Portal Oracle Gebruikersclub Holland Jaarcongres “Portal.
Stelling: Planning & Control (P&C) is iets van financiën !
WELKOM!. Wat is infocyclus? Infocyclus binnen BTC en link met DGD Infocyclus = Algemene inleiding over actuele mondiale vraagstukken en uitdagingen gelinkt.
Tijdsindeling – Start, de inleider – Sensire – Trias Jeugdhulp – Vragen en stellingen – Afronding.
Welkom! Workshop AIT en samenwerking opleidingen voor toekomstige professionals Gontien Wetselaar Marjan Hoogland Margaret van Ruitenbeek.
Communicatie met leden Taakverdeling bestuur Erick van der Schouw Henk Edgar Februari 2016.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Welkom.
Voor talenten in uw klas!
“AOV Advies voorbereidingstool”
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Maak je website beter vindbaar!
RadQuest 2.0 In samenwerking met ASolutions presenteert de
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
INSPIRATIESESSIE.
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Tentoonstellingscatalogus of digital exhibition report?
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Van Opdracht tot Website
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Online Marketing voor het MBO
Case: Nieuwe website Anne Heining (M&C
Stap drie bij projecten
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
De website.
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar … leerbanen per jaar Sub segmentdoelInspelen op: ProspectsLeerbaan inzetten Vandaag misschien niet, maar morgen mogelijk wel… KlantenUitbreiding # leerbanen Continuïteit Trouwe klantenVasthouden ‘Ambassadeurschap’ & maatschappelijke betrokkenheid Onderwijs contactenLeerbaan inzetten Juiste selectie & doorverwijzing

Copernica Database (cloud) ‘Loyalty program’: huidige organisaties Lead generation: prospects via… Contact momenten AL Customer opinion / research CRM huidig actieplan leerbanen

Timing slechts ter voorbeeld…

Korte intro Ton/ team Successtory Leerbaner (dubbel interview leerbaner en begeleider) Testimonial uit onderwijs of gemeente Visie ambassadeur op actieplan Leerbanen Actueel onderwerp: vragenlijst / member-get-member Link naar overzicht Leerbanen gezocht: bijv. aan de hand van voorstellen van een kandidaat met toevoegen van link naar lijst Max. 6 onderwerpen met link naar en/of andere C2Awww.actieplanleerbanen.nl

Planmatige aanpak > jaarplan 80% plannen Bijsturen op basis van learnings / voortschrijdend inzicht Goede marketing automation software: + ontwikkeling sjabloon + aansluiting website Inrichting database > door professionals laten doen: + ‘beperkt’ CRM om contacten & opvolgacties vast te leggen Besluit: e-brieven zelf of door communicatie professional?

Huidige website Actieplanleerbanen.nl Online brochure i.p.v. ingericht op wat doelgroepen zoeken en nodig hebben ‘Middle of the road’ voor verschillende doelgroepen > dus voor niemand optimaal Niet responsive (mobile / tablet/ desktop) Weinig dynamisch Tone of voice ‘niet erg wervend’ / weinig conversatie Contact/ inschrijving niet gekoppeld aan CRM

Doel 2: Elke bezoeker zijn ‘eigen’ content, dialoog & interactie Leerbaners Wat is het (is het iets voor mij?) Hoe werkt het Aanmelden Leerorganisaties ‘prospects’ Wat is het (wat levert het mij op) Hoe werkt het In contact komen met actieplan leerbanen Met een eigentijdse en ‘wervende look & feel ’ Leerorganisaties ‘klant’ Welke kandidaten zijn beschikbaar Onderwijs Welke leerlingen komen in aanmerking … In contact komen met actieplan leerbanen Actueel Blog > incl. artikelen e-brief cyclus

OnderdeelBedrag initieelBedrag jaarlijks 1-malig database inrichten in Copernica (proces + flow + sjabloon e-brief programmeren) € malig ontwerp e-brief sjabloon + sjabloon€ 650 Realisatie e-brief per keer (max. 6 onderwerpen tekst, incl. 2 telefonische interviews, vullen sjabloon, vullen websiteberichten excl. fotografie en verzendkosten op basis van 4 e-brieven per jaar) Tegen gereduceerd tarief: € 850 per stuk (= x 4? per jaar) Copernica software licentie incl. 1 gebruiker per jaar (inkoopprijs DEMA) Copernica elke volgende gebruiker Creatieve oplossing in samenwerking met ander account (delen of sponsoring) (zo niet dan: € 1680 i.p.v. € 2400) € 300 i.p.v. € 600 Inleren werken met Copernica op maat (tot 3 personen, 3 uur op kantoor DEMA) € 400 Helpdesk op basis van ‘strippenkaart’ (afname minimaal 5 uur, afrekening op gerealiseerde tijd min. 10 minuten) € 485 Ontwikkeling en realisatie nieuwe website (CMS: Wordpress incl. plugin voor formulieren) Responsive! € 1500 concept/ projectbegeleiding € 2500 realisatie: content + vullen initieel (incl. seo optimalisatie) € 1250 technisch bouwen PM fotografie (stock) PM (aanpassingen website indien nodig)