Eindpresentatie Digital Marketing

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Communicatiestrategie
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Aan de slag met WordPress
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
René van Vianen Adviesbureau Van Montfoort. REFLECTIE OP DE REGIO ’ S RAAK Stand van zaken November 2005 Adviesbureau Van Montfoort.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Wat is WordPress en hoe installeer je het?. Wat is WordPress? WordPress is een CMS (Content Management Systeem) net als Joomla; Met een CMS kan een gebruiker.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Inbound Marketing Plan
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
4. Online strategie Internet scorecard
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Training digitale didactiek
Ingelmunster 5 Groep 5. Ingelmunster DoelstellingenMiddelenBudgetPlanning.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
DMK – week 2.
DMK – week 3 Deel 1.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Briant College Hoofdstuk 3 Omgaan met internet. Briant College InternetVeel informatie Betrouwbaarheid is belangrijk! 16-jarige scholier op scholieren.com.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
E-commerce. Een inleiding in online handelen “ Marrena van Reijssen”
Wordpress websites Zelf uw site bijhouden Partindag Maarten Pors.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Psychiatrisch Centrum Duffel  Maakt deel uit van Emmaüs vzw  Psychiatrisch ziekenhuis: 601 bedden  Psychiatrische verzorgingstehuis:
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Doelen realiseren met media
Doelen realiseren met media
SEO Hoger in Google.
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
2017 – Digital Pixel Marketing
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Van Opdracht tot Website
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Minor Digital Marketing
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Help, ik ben een influencer!
Maak een site en onderscheid
Buigbare zaklamp Tom Oerlemans
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Eindpresentatie Digital Marketing Charlotte van Kekerix & Marc Mattheijsen Eindpresentatie Digital Marketing Charlotte van Kekerix & Marc Mattheijsen

Inhoudsopgave Inleiding Doelgroep Doelstellingen Verdienmodel Strategie + genomen acties Resultaten Reflectie Tot slot

Inleiding Het probleem Het concept

Doelgroep Beoogde doelgroep Persona

Doelstellingen

Doelstellingen

Doelstellingen

Verdienmodel Afrekenmodel  Cost per Click (CPC) Advertentiemodel Eigen infoproduct

Strategie Doelgroep vaststellen + bijpassende naam bedenken Doelstellingen bepalen Social Media inzetten Content creëren Verkeer naar website krijgen Resultaten  KPI Dashboard Verbeterpunten toepassen

Genomen acties Jetpack en Google Analytics geïnstalleerd Facebookpagina aangemaakt Minimaal 2 berichten per week geplaatst FAQ aangemaakt Privacy beleid opgesteld en geplaatst 1 kortingsactie uitgevoerd Andere plugins geïnstalleerd : Google Maps, Contact form, Mailchimp en Yoast

Resultaten KPI Dashboard

Het project is over het algemeen goed verlopen Reflectie Het project is over het algemeen goed verlopen Toch aantal struikelblokken: - Originele naam bedenken Van Jetpack  Google Analytics Eerder beginnen met SEO

Bedankt, Gentleman Amsterdam