Social Interaction Thuisbezorgd.nl App Bart Witting, Hidaya Boujamaa en Merel Stammes.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social return in crisistijd
Advertisements

Nederland participatieland?
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
managementrapportages leerplicht
Interface en Interaction Design Koffie-automaat
DE MENGBAARHEID VAN DE BUURT Leefbaarheid in woonbuurten.
Verbinden van Onderwijs en Onderzoek Inleiding in de methode
De fysiotherapeutische behandeling bij patiënten met een CVA, opgenomen in de Nederlandse ziekenhuizen; Een beschrijvende studie van de huidige zorg.
Coachen Nieuwe vlag...Oude lading? Oude wijn in nieuwe zakken?
“Doen we het wel goed?” Na het papier, nu de praktijk.
Een Zeer Zwakke School, is het te vermijden?
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Performance management Retailmanagement hoofdstuk 7, paragraaf beoordeeld worden.
Jongeren Preventie Team
© Kiwa Programma Regelgeving en verplichtingen Ontwikkelingen normen en certificatie regelingen Pauze Keuren/certificeren van de bio ethanol zelf.
MST als alternatief voor de plaatsing van veel jongeren met ernstige gedragsstoornissen in een gesloten inrichting in (Zuid) Nederland Wim van Geffen 15.
Uw patiënten zijn uw beste leermeesters! Maar hoe vaak krijgt u in de praktijk echt concrete en directe feedback?
Niek Bessems SUNSET FESTIVAL. Inhoudsopgave presentatie 1.Over het festival 2.Verwacht & Ervaren 3.SWOT analyse.
Presentatie op datum - De wereld van … Wat is jouw onderwerp?
Branche analyse Boekhandels 2014
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
Excellente Scholen Drentse excellentietraject Dorien zEVENBERGEN Inspectie van het onderwijs.
Beoordelen leermiddelen
19 november 2009 Sterkte & Belastingen Waterkeringen Rol ENW bij SBW SBW dag voor ENW.
College 3 Consumentengedrag Nieuwe conservatieven
Digitale Communicatie Christophe Van Humbeeck 27/11/2008 Visualization of agreement and discussion processes during computer-supported collaborative learning.
Goederen en inkoop H6 Leveranciers Ondernemer detailhandel.
Goederenverwerking H25 Relaties Manager Handel.
Implementeren met haken en ogen
Presentatie audit SDV Inhoud handleiding audit. Presentatie audit SDV Vorm: De opleiding maakt een portfolio waarin zij laat zien dat ze voldoet aan de.
2.0 Sanne Aerts, Lars Vorstenbosch & Wendy Vos.
Wat? De nightshophop is een app (voor iphone en/of Android) waar jongeren een route langs verschillende nachtwinkels moeten volgennachtwinkels Per nachtwinkel.
ORGANISATIE BPV PARTICULIER BEVEILIGER NIVEAU 2. BEGINSITUATIE MIJN ACHTERGROND INWERKPERIODE STRUCTUUR VAN DE BPV MOTIVATIE VAN DE LEERLINGEN KWALITEIT.
HOORCOLLEGE 5 ONDERZOEKSVAAR DIGHEDEN 3 Instituut voor Sociale Opleidingen.
STIMULEREND KIEZEN Een blik op de wereld van de industrie INLEIDING.
Basisondersteuning IB-netwerk 12 november Basisondersteuning Zie ook: -in-de-basisondersteuning/
RESULTATEN VAN DE BEHOEFTENANALYSE E VALUATIE DOOR J OACHIM M AACK Internet - (g)een rechteloze ruimte. Opvoeden en leren dankzij een App voor gegevensbescherming.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
De ontwikkeling van de D-RECT Opleidingsklimaten meetbaar maken Klarke Boor.
Cursus Curriculumontwerp burgerschap mbo Marjolein Haandrikman 7 november 2012.
Informatievoorziening waterveiligheid Erik Kraaij Hoogwaterbeschermingsprogramma Jan Strijker Informatiehuis Water.
Pilootproject chronische zorg sel amberes 24/3/2016 Voorstel stuurgroep LMN-Antwerpen Berchem.
Slim en veilig online winkelen [Naam Presentator].
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Presentatie Bart Hagenaars, Tim Nieuwdorp Mark van Ostaijen, Bram van Schilt.
Cliëntervaringsonderzoek Wonen 2011 Tragel Zorg Kwaliteitsdag VGN Jos van Hooijdonk senior adviseur kwaliteit en Veiligheid.
Persuasive Marketing. Achtergrond Primitief Gedrag.
Sportparticipat ie, gepercipieerd e veiligheid in de wijk en individuele cognities Annie minasian 1BaSw C.
Customer Journey Content Mapping
Persoonsgerichte zorg
Made by: Virtual reality De wereld om je heen Made by:
Disclosure belangen NHG spreker
Building on People Opleiding Welzijn Toeleiding
Balans en perspectieven na drie jaar
Robert Cialdini Science of Persuasion
Dit ziekenhuis neemt deel aan de wereldwijde
lesweek 5 content online
Mensen met verstandelijke beperkingen in de samenleving
Uitdagingen Meten: welke informatie, hoe doe je dat op een slimme manier? Hoe organiseer je reflectie en de vervolgstappen in de verbetercyclus? Verantwoorden.
Analyseren, ontwerpen en evalueren van projectonderwijs Bijeenkomst 3
Uitwisselen van gegevens
Studentenwelzijn en kwaliteitszorg werken met de beleidsscan
Werkgroep transmurale communicatie
Inleiders: Bart Muller Paul Eijgendaal
Profilering van aandachtswijken, kantelwijken en zelfreddende wijken
Toezicht Wmo Toezicht WMO
Social interaction Meile Houtsma
Logistieke kwaliteitsprocessen
Yoga voor revalidatie na beroerte
Monitoring Vooral om van te leren.
Transcript van de presentatie:

Social Interaction Thuisbezorgd.nl App Bart Witting, Hidaya Boujamaa en Merel Stammes

Deel A: Analyse van sociale interacties  Rates: opgesplitst in bezorging en kwaliteit van het eten.  Liking / Consensus  Veilige betaalmogelijkheden.  Authority  Invullen gegevens.  Consistency  Rates: opgesplitst in bezorging en kwaliteit van het eten.  Liking / Consensus  Veilige betaalmogelijkheden.  Authority  Invullen gegevens.  Consistency

Deel B: Verbetering van sociale interacties  Optie om te zien wat je vrienden ook besteld hebben.  Consensus  Beoordeling van reviews.  Linking  Voucher.  Reciprocity  Kleinigheidje.  Reciprocity  Verspreiden van ervaringen.  Consistency  Optie om te zien wat je vrienden ook besteld hebben.  Consensus  Beoordeling van reviews.  Linking  Voucher.  Reciprocity  Kleinigheidje.  Reciprocity  Verspreiden van ervaringen.  Consistency

Wat je vrienden ook besteld hebben.

Beoordeling van reviews.

Kleinigheidje, voucher, verspreiden ervaringen