De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Kwalitatief Marktonderzoek 26 februari 2015. SMART De perfecte avondschool voor de huidige studenten creëren binnen de mogelijkheden Specifiek zijn de.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Kwalitatief Marktonderzoek 26 februari 2015. SMART De perfecte avondschool voor de huidige studenten creëren binnen de mogelijkheden Specifiek zijn de."— Transcript van de presentatie:

1 Kwalitatief Marktonderzoek 26 februari 2015

2 SMART De perfecte avondschool voor de huidige studenten creëren binnen de mogelijkheden Specifiek zijn de te verwachten realisaties realiseerbaar binnen de school? Meetbaar het ondervragen van medestudenten: moeilijk gezien de vakantieperiode Acceptabel Actieplan: opstellen van vragen + bepalen van doelgroep Realisatie deadline: donderdag 26 februari om 18u30 Tijdgebonden

3 3

4 4

5 5

6 6

7 Onze hypothese… Een uniformiteit in communicatie nastreven tussen de onderwijsinstelling en de studenten Voorstel om 1 basis platform te gebruiken voor de meer algemene communicatie zoals cursussen, mededelingen, taken, … Studenten dagonderwijs versus studenten avondonderwijs: – Studenten avondonderwijs dienen taken te combineren met werk en gezinsleven, hebben een andere aanpak nodig. – haalbare planning taken nastreven. – Planning en deadline taken in overleg met studenten.

8 BEDANKT VOOR UW AANDACHT


Download ppt "Kwalitatief Marktonderzoek 26 februari 2015. SMART De perfecte avondschool voor de huidige studenten creëren binnen de mogelijkheden Specifiek zijn de."

Verwante presentaties


Ads door Google