De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar 2015-2016.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar 2015-2016."— Transcript van de presentatie:

1 Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar 2015-2016

2 Algemene Onderwijsvertegenwoordigers Britta Hanssen praeses onderwijs LO&BW Emailadres: LO@apolloon.orgLO@apolloon.org Plaatsvervanged praeses onderwijs LO&BW? Foto

3 Eerste Bachelor fase Jaarverantwoordelijke: Thijs Van Assche Thijs.vanassche@student.kuleuven.be Jaarverantwoordelijke: ? Werkgroep: Voornamen + Namen Foto

4 Tweede Bachelor fase Jaarverantwoordelijke: : Pieter-Jan Marent Pieter-jan.marent@student.kuleuven.be Jaarverantwoordelijke: ? Werkgroep: Voornamen + Namen

5 Derde Bachelor fase Jaarverantwoordelijke: Ward Snauwaert Ward.snauwaert@student.kuleuven.be Jaarverantwoordelijke: Sander Van den Broeck Sander.vandenbroeck@student.kuleuven.be Werkgroep: Voornamen + Namen

6 Eerste Master fase Jaarverantwoordelijke: Tim Blomme Contactpersoon Tr&Co Timothy.blomme@student.kuleuven.be Jaarverantwoordelijke: Joran Driesen Contactpersoon RBK Joran.driesen@student.kuleuven.be Contactpersoon FF&G: ? Contactpersoon SLO-LO: ? Contactpersoon Management: ? Foto

7 Tweede Master fase Jaarverantwoordelijke: Shari Claes Contactpersoon FF&G Shari.claes@student.kuleuven.be Jaarverantwoordelijke: Britta Hanssen Contactpersoon RBK Britta.hanssen@student.kuleuven.be Jaarverantwoordelijke: Benjamin Moeyersons Contactpersoon Tr&Co Benjamin.moeyersons@student.kuleuven.be Contactpersoon SLO: ? Contactpersoon Management: ? Foto

8 Met welke vragen of problemen kan je bij wie terecht? Correcte communicatie tussen studenten, docenten en andere medewerkers

9 Student vraagt rechtstreeks aan docent Welk soort vragen o Inhoud van het vak o Verduidelijking van de leerstof Hoe kunnen de vragen gesteld worden o Voor, tijdens of na de les (bij voorkeur) o Tijdens monitoraten o Per mail aan de docent Zoek het emailadres van de docent op via de ECTS fiche van het OPO Gebruik een beleefde schrijfwijze in je emails (“Beste Prof. X” of “Geachte Prof. X” NIET “hallo X” of “jo X”)

10 Student contacteert Faber Helpdesk Welk soort vragen o Studietrajectbegeleiding: samenstelling programma, studievoortgang, heroriëntering, … o Studiebegeleiding: studieplanning en methode, faalangst,... o Ombuds: problemen, klachten, bemiddeling, begeleiding bijzondere statuten, … Hoe kunnen de vragen gesteld worden o Via de Faber Helpdesk (http://help.faber.kuleuven.be) Kijk of je vraag niet tussen de FAQ staat op de Toledo community “studeren@FaBeR” of “examens@FaBeR” o Enkel op afspraak langskomen o Bij dringend en/of zeer ernstig probleem telefonisch contact opnemen of je persoonlijk melden

11 Student contacteert jaarverantwoordelijke Welk soort vragen o Algemene problemen (bv. voor het hele jaar, praktijkgroep, …) o Uurrooster problemen (bv. les plots verdwenen uit het uurrooster) o Onderwijsgerelateerde problemen (bv. slides nog niet online, …) Hoe kunnen de vragen gesteld worden o Voor, tijdens of na de les o Tijdens terugkoppelingsmomenten over onderwijs o Via het emailadres van de jaarverantwoordelijken o Via de jaargroep of onderwijsgroep op Facebook o Langskomen op de open onderwijsvergaderingen


Download ppt "Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar 2015-2016."

Verwante presentaties


Ads door Google