De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar 2015-2016.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar 2015-2016."— Transcript van de presentatie:

1 Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar

2 Algemene Onderwijsvertegenwoordigers Britta Hanssen praeses onderwijs LO&BW adres: Plaatsvervanged praeses onderwijs LO&BW? Foto

3 Eerste Bachelor fase Jaarverantwoordelijke: Thijs Van Assche Jaarverantwoordelijke: ? Werkgroep: Voornamen + Namen Foto

4 Tweede Bachelor fase Jaarverantwoordelijke: : Pieter-Jan Marent Jaarverantwoordelijke: ? Werkgroep: Voornamen + Namen

5 Derde Bachelor fase Jaarverantwoordelijke: Ward Snauwaert Jaarverantwoordelijke: Sander Van den Broeck Werkgroep: Voornamen + Namen

6 Eerste Master fase Jaarverantwoordelijke: Tim Blomme Contactpersoon Tr&Co Jaarverantwoordelijke: Joran Driesen Contactpersoon RBK Contactpersoon FF&G: ? Contactpersoon SLO-LO: ? Contactpersoon Management: ? Foto

7 Tweede Master fase Jaarverantwoordelijke: Shari Claes Contactpersoon FF&G Jaarverantwoordelijke: Britta Hanssen Contactpersoon RBK Jaarverantwoordelijke: Benjamin Moeyersons Contactpersoon Tr&Co Contactpersoon SLO: ? Contactpersoon Management: ? Foto

8 Met welke vragen of problemen kan je bij wie terecht? Correcte communicatie tussen studenten, docenten en andere medewerkers

9 Student vraagt rechtstreeks aan docent Welk soort vragen o Inhoud van het vak o Verduidelijking van de leerstof Hoe kunnen de vragen gesteld worden o Voor, tijdens of na de les (bij voorkeur) o Tijdens monitoraten o Per mail aan de docent Zoek het adres van de docent op via de ECTS fiche van het OPO Gebruik een beleefde schrijfwijze in je s (“Beste Prof. X” of “Geachte Prof. X” NIET “hallo X” of “jo X”)

10 Student contacteert Faber Helpdesk Welk soort vragen o Studietrajectbegeleiding: samenstelling programma, studievoortgang, heroriëntering, … o Studiebegeleiding: studieplanning en methode, faalangst,... o Ombuds: problemen, klachten, bemiddeling, begeleiding bijzondere statuten, … Hoe kunnen de vragen gesteld worden o Via de Faber Helpdesk (http://help.faber.kuleuven.be) Kijk of je vraag niet tussen de FAQ staat op de Toledo community of o Enkel op afspraak langskomen o Bij dringend en/of zeer ernstig probleem telefonisch contact opnemen of je persoonlijk melden

11 Student contacteert jaarverantwoordelijke Welk soort vragen o Algemene problemen (bv. voor het hele jaar, praktijkgroep, …) o Uurrooster problemen (bv. les plots verdwenen uit het uurrooster) o Onderwijsgerelateerde problemen (bv. slides nog niet online, …) Hoe kunnen de vragen gesteld worden o Voor, tijdens of na de les o Tijdens terugkoppelingsmomenten over onderwijs o Via het adres van de jaarverantwoordelijken o Via de jaargroep of onderwijsgroep op Facebook o Langskomen op de open onderwijsvergaderingen


Download ppt "Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar 2015-2016."

Verwante presentaties


Ads door Google