De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie Vormen van social media De zwakke kanten De sterke kanten Jens Olsen & Denise Beiten.

Verwante presentaties


Presentatie over: "SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie Vormen van social media De zwakke kanten De sterke kanten Jens Olsen & Denise Beiten."— Transcript van de presentatie:

1 SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie Vormen van social media De zwakke kanten De sterke kanten Jens Olsen & Denise Beiten

2 Vormen van social media Social Networking(Facebook) Social Bookmarking (Delicious) Social Newssites (Digg) Weblogs (Wordpress) Microblogs (Twitter) Fotosites (Photobucket) Videosites (Youtube)

3 De rol van social media in marketing & internetstrategie 5 sociale basisbehoeften (Maslow) Eenvoudiger voldoen aan behoeften Gesprek met grote groepen Weinig geld Netwerk Relatiemarketing

4 Zwakke kanten van Social Media Slechte publiciteit (bijv. Domino’s pizza) Resultaten worden vertoont op basis van democratie Niet heel erg betrouwbaar Copyright infringement (plagiaat)

5 Sterke kanten van Social Media Actueel Deelbaar en eenvoudig te verspreiden Benadering van marketingniches Snel doorzoekbaar en relatief objectief Voldoen aan de basisbehoeften van Maslow Relatief objectieve en betrouwbare karakter

6 Conclusie Het heeft voor- en nadelen. Het is nu (bijna) onmisbaar in onze samenleving. Brengt werelden dicht bij elkaar.


Download ppt "SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie Vormen van social media De zwakke kanten De sterke kanten Jens Olsen & Denise Beiten."

Verwante presentaties


Ads door Google