De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

3.1 Wat bepaalt je koopgedrag? Marketinginstrumenten De vier P's © Noordhoff Uitgevers 2011.

Verwante presentaties


Presentatie over: "3.1 Wat bepaalt je koopgedrag? Marketinginstrumenten De vier P's © Noordhoff Uitgevers 2011."— Transcript van de presentatie:

1 3.1 Wat bepaalt je koopgedrag? Marketinginstrumenten De vier P's © Noordhoff Uitgevers 2011

2 3.1 Wat bepaalt je koopgedrag? Productbeleid Verschillende soorten of smaken van een product, maar ook bijvoorbeeld verpakking en presentatie van een product horen bij productbeleid. © Noordhoff Uitgevers 2011

3 3.1 Wat bepaalt je koopgedrag? Prijsbeleid De prijs van een product. De prijs zorgt ook voor de uitstraling van een product. Bij een hoge prijs is de uitstraling luxe, bij een lage prijs meestal niet. © Noordhoff Uitgevers 2011

4 3.1 Wat bepaalt je koopgedrag? Plaatsbeleid De plaats waar het product te koop is. Is het product in het centrum van de stad te koop, op het industrieterrein of alleen op Internet? © Noordhoff Uitgevers 2011

5 3.1 Wat bepaalt je koopgedrag? Promotiebeleid Via welke weg wordt het product onder de aandacht gebracht. Door advertenties in de krant, via Internet of door bijvoorbeeld mond-tot-mond reclame? © Noordhoff Uitgevers 2011


Download ppt "3.1 Wat bepaalt je koopgedrag? Marketinginstrumenten De vier P's © Noordhoff Uitgevers 2011."

Verwante presentaties


Ads door Google