De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Peter Klosse, Emily Teunissen & Tom Keller Kennis in Bedrijf, 27 november 2014.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Peter Klosse, Emily Teunissen & Tom Keller Kennis in Bedrijf, 27 november 2014."— Transcript van de presentatie:

1 Peter Klosse, Emily Teunissen & Tom Keller Kennis in Bedrijf, 27 november 2014

2 Hotel Management School Maastricht Take Feel Share The next step in hospitality

3 Take the next step in hospitality De student en de Hotelschool

4 Feel the next step in hospitality Teaching Hotel Château Bethlehem

5 Share the next step in hospitality Hospitality Consultancy

6

7 Als Apple zou zijn zoals de meeste andere bedrijven, dan zouden zij zich profileren als een bedrijf dat goede computers maakt (What), die er mooi uitzien en makkelijk te gebruiken zijn (How). In werkelijkheid begint Apple midden in de cirkel bij Why. Ze vertellen wat de visie is van het bedrijf, namelijk het uitdagen van de status quo door anders te denken. De manier waarop ze de status quo uitdagen is door het maken van producten die mooi ontworpen zijn en gemakkelijk te gebruiken (How) en laten dat nu net computers zijn (What).

8 Als Apple zou zijn zoals de meeste andere bedrijven, dan zouden zij zich profileren als een bedrijf dat goede computers maakt (What), die er mooi uitzien en makkelijk te gebruiken zijn (How). het uitdagen van de status quo door anders te denken In werkelijkheid begint Apple midden in de cirkel bij Why. Ze vertellen wat de visie is van het bedrijf, namelijk het uitdagen van de status quo door anders te denken. De manier waarop ze de status quo uitdagen is door het maken van producten die mooi ontworpen zijn en gemakkelijk te gebruiken (How) en laten dat nu net computers zijn (What).

9 Als Apple zou zijn zoals de meeste andere bedrijven, dan zouden zij zich profileren als een bedrijf dat goede computers maakt (What), die er mooi uitzien en makkelijk te gebruiken zijn (How). het uitdagen van de status quo door anders te denken het maken van producten die mooi ontworpen zijn en gemakkelijk te gebruiken In werkelijkheid begint Apple midden in de cirkel bij Why. Ze vertellen wat de visie is van het bedrijf, namelijk het uitdagen van de status quo door anders te denken. De manier waarop ze de status quo uitdagen is door het maken van producten die mooi ontworpen zijn en gemakkelijk te gebruiken (How) en laten dat nu net computers zijn (What).

10 Als Apple zou zijn zoals de meeste andere bedrijven, dan zouden zij zich profileren als een bedrijf dat goede computers maakt (What), die er mooi uitzien en makkelijk te gebruiken zijn (How). het uitdagen van de status quo door anders te denken het maken van producten die mooi ontworpen zijn en gemakkelijk te gebruiken computers In werkelijkheid begint Apple midden in de cirkel bij Why. Ze vertellen wat de visie is van het bedrijf, namelijk het uitdagen van de status quo door anders te denken. De manier waarop ze de status quo uitdagen is door het maken van producten die mooi ontworpen zijn en gemakkelijk te gebruiken (How) en laten dat nu net computers zijn (What).

11 Why?

12 - Samenwerking met bedrijven, organisaties en de beroepspraktijk - Praktijkgerichte kennisontwikkeling, onderzoek en leeromgeving - Verbinding onderzoek en onderwijs - Leren in communities Het onderwijs- en onderzoeksprogramma van Hotel Management School Maastricht onderscheidt zich door haar accent op hospitality in care & cure

13 Horizons in Hospitality & Foodservice Take the next step in hospitality

14 Hospitality Consultancy Share the next step in hospitality

15 Gastronomy in Foodservice Take, Feel & Share the next step in hospitality Research lines in Gastronomy - Gastronomy & Sustainability - Gastronomy, local food & tourism - Gastronomy & Hospitality - Gastronomy & Health

16 Why?

17

18

19

20

21

22 How?

23 What?

24 The Golden Circle

25 Wij geloven dat gastvrijheid het verschil maakt in de zorg! door onderwijs, alumni, organisaties en de zorg te verbinden en kennis te delen platform Hospitality & Gastronomy in Healthcare

26

27 Hospitality & Gastronomy in Healthcare een platform dat onderwijs, alumni, organisaties en de zorg verbindt en waar kennis gedeeld wordt resultaat = community

28 & dit kunnen wij samen doen!

29 Peter Klosse peter.klosse@zuyd.nl Emily Teunissen emily.teunissen@zuyd.nl Tom Keller tom.keller@zuyd.nl Samen zetten wij graag die next step!


Download ppt "Peter Klosse, Emily Teunissen & Tom Keller Kennis in Bedrijf, 27 november 2014."

Verwante presentaties


Ads door Google