De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

ShapeWorks TM Gezonde tussendoortjes De ShapeWorks TM snacks zijn perfect om uw klanten tevreden te stellen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "ShapeWorks TM Gezonde tussendoortjes De ShapeWorks TM snacks zijn perfect om uw klanten tevreden te stellen."— Transcript van de presentatie:

1 ShapeWorks TM Gezonde tussendoortjes De ShapeWorks TM snacks zijn perfect om uw klanten tevreden te stellen.

2 Verzadigend Gezond Handig Onthoud deze 3 steekwoorden bij het verkopen van de snacks: –Verzadigend –Gezond –Handig

3 ShapeWorks TM Proteïnerepen Het grote verschil Kijk hier eens naar! De extra proteïne in elke Herbalife reep geeft u langer een verzadigd gevoel! Verkrijgbaar in 3 fantastische smaken: Vanilla-amandel Chocolade-pinda Citroen Vergeleken met de chocoladenrepen die u in de winkel kunt kopen hebben onze proteïnerepen: 4 x meer proteïne 40% minder calorieën 3 x minder koolhydraten 4 x minder vet ShapeWorks TM proteïnerepen! Supermarkt chocoladereep 100g 35g (1 reep) 100g 58g (1 reep) Energie Proteïne K’hydr. Vet

4 ShapeWorks TM Sojanootjes Het grote verschil Vergeleken met cashew-nootjes hebben onze sojanootjes: 50% minder calorieën 6 x meer vezels 75% minder vet minder koolhydraten ShapeWorks TM SojanootjesCashew-nootjes 100g 28g (1 portie) 100g 50g (1 portie) Energie Proteïne K’hydrt. Vet Vezels

5 Doel Nieuwe klanten! Help uw klant bij het maken van de beslissing: De etiketten spreken voor zich, dus de sales pitch is gemakkelijk! Gebruik de ShapeWorks TM proteïnerepen als een gespreksopening Speel in op de behoefte aan gezonde snacks voor onderweg! Onthoud dat niet iedereen gewicht wil beheersen maar dat wel iedereen tussendoor snoept! Het ‘snacken’ zit in de lift: Uw hot prospects zijn zakenmensen en mensen die vaak onderweg zijn!

6 Denk hieraan: Een drukke baan en onregelmatige werktijden leiden tot een hogere consumptie van snacks voor onderweg Snacks hebben zich ontwikkeld van ‘een gat in de markt’ tot een hoofdproduct in de marktsector In 2008 maakt snacken deel uit van 44%* van alle eetmomenten “Het snacken zelf wordt niet per definitie gezien als ongezond maar het geconsumeerde product bepaalt de houding jegens de gezondheid van het snackmoment“.* * Datamonitor, Feb 2005

7 Heeft u alles wat uw klant nodig heeft? Bestel uw QuickStart in een tas Vul de tas met alle extra’s om aan alle wensen van uw klanten tegemoet te komen! Bijvoorbeeld: –Gezonde tussendoortjes –Supplementen –Specifieke voeding


Download ppt "ShapeWorks TM Gezonde tussendoortjes De ShapeWorks TM snacks zijn perfect om uw klanten tevreden te stellen."

Verwante presentaties


Ads door Google