De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

ShapeWorksTM Gezonde tussendoortjes

Verwante presentaties


Presentatie over: "ShapeWorksTM Gezonde tussendoortjes"— Transcript van de presentatie:

1 ShapeWorksTM Gezonde tussendoortjes
De ShapeWorksTM snacks zijn perfect om uw klanten tevreden te stellen.

2 Verzadigend Gezond Handig
Onthoud deze 3 steekwoorden bij het verkopen van de snacks: Verzadigend Gezond Handig

3 ShapeWorksTM Proteïnerepen Het grote verschil
De extra proteïne in elke Herbalife reep geeft u langer een verzadigd gevoel! Vergeleken met de chocoladenrepen die u in de winkel kunt kopen hebben onze proteïnerepen: 4 x meer proteïne 40% minder calorieën 3 x minder koolhydraten 4 x minder vet Kijk hier eensnaar! ShapeWorksTM proteïnerepen! Supermarkt chocoladereep 100g g (1 reep) 100g g (1 reep) Verkrijgbaar in 3 fantastische smaken: Vanilla-amandel Chocolade-pinda Citroen Energie 389 29 45 11 136 10 16 3.7 494 4.6 64.8 24.1 287 2.7 37.6 14 Proteïne K’hydr. Vet

4 ShapeWorksTM Sojanootjes Het grote verschil
Vergeleken met cashew-nootjes hebben onze sojanootjes: 50% minder calorieën 6 x meer vezels 75% minder vet minder koolhydraten ShapeWorksTM Sojanootjes Cashew-nootjes 100g g (1 portie) 100g g (1 portie) Energie 388 40.1 14.4 18.9 17.9 109 11.2 4.03 5.3 5.01 620 19.8 20.5 50.9 1.0 310 9.9 10.3 25.5 2.0 Proteïne K’hydrt. Vet Vezels

5 Doel Nieuwe klanten! Help uw klant bij het maken van de beslissing: De etiketten spreken voor zich, dus de sales pitch is gemakkelijk! Gebruik de ShapeWorksTM proteïnerepen als een gespreksopening Speel in op de behoefte aan gezonde snacks voor onderweg! Onthoud dat niet iedereen gewicht wil beheersen maar dat wel iedereen tussendoor snoept! Het ‘snacken’ zit in de lift: Uw hot prospects zijn zakenmensen en mensen die vaak onderweg zijn!

6 Denk hieraan: Een drukke baan en onregelmatige werktijden leiden tot een hogere consumptie van snacks voor onderweg Snacks hebben zich ontwikkeld van ‘een gat in de markt’ tot een hoofdproduct in de marktsector In 2008 maakt snacken deel uit van 44%* van alle eetmomenten “Het snacken zelf wordt niet per definitie gezien als ongezond maar het geconsumeerde product bepaalt de houding jegens de gezondheid van het snackmoment“.* * Datamonitor, Feb 2005

7 Heeft u alles wat uw klant nodig heeft?
Bestel uw QuickStart in een tas Vul de tas met alle extra’s om aan alle wensen van uw klanten tegemoet te komen! Bijvoorbeeld: Gezonde tussendoortjes Supplementen Specifieke voeding


Download ppt "ShapeWorksTM Gezonde tussendoortjes"

Verwante presentaties


Ads door Google