De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

C3 Animatie-Demo C3 Beeldbellen Business. Animaties van enkele situaties in bibliotheken Live 1 op 1 beeldbellen (1) Doorschakelen met ruggespraak (2)

Verwante presentaties


Presentatie over: "C3 Animatie-Demo C3 Beeldbellen Business. Animaties van enkele situaties in bibliotheken Live 1 op 1 beeldbellen (1) Doorschakelen met ruggespraak (2)"— Transcript van de presentatie:

1 C3 Animatie-Demo C3 Beeldbellen Business

2 Animaties van enkele situaties in bibliotheken Live 1 op 1 beeldbellen (1) Doorschakelen met ruggespraak (2) Applicatie delen (3) Uitzenden voorleesuur (4) Videobericht achterlaten (5)

3 Live 1 op 1 bellen (1) C3 wordt automatisch gestart…

4 KLIK! Met een druk op de knop wordt vanuit een uitleenpunt naar een hoofdlocatie van de bibliotheek gebeld… Met een klik laat de beller “de telefoon overgaan…” De andere locatie(s) ontvangen dit belsignaal.

5 Op de locatie(s) hoort men een belsignaal en ziet men het volgende… Met een druk op de knop wordt het loket geopend en volgt er live contact… Onder de belknoppen verschijnt een oproep in beeld… Terborg klik

6 U heeft groot en duidelijk beeld van de ander, u ziet uzelf in het kleine inzetvenster. Als één van beiden op de knop “beëindigen” drukt, stopt het beeldcontact… “Hallo Jaqueline, ik heb een vraag over dyslexie. Kun je mij...? “Hallo Bea, als je bij taal- stoornissen kijkt….

7 Na het verbreken van het contact komt u weer terug in het startscherm. Klaar voor het volgende contact…

8 Doorschakelen met ruggespraak (2)

9 KLIK! Vanuit een uitleenpunt wordt naar een hoofdlocatie gebeld… Op de andere locaties gaat er een belsignaal. Zoals hierboven krijgt de beller in het scherm dat de oproep in behandeling is… Uw oproep is in behandeling. U bent als eerste aan de beurt. U wordt weldra geholpen…

10 De hoofdlocatie beantwoordt de oproep… Live contact komt dan snel tot stand… Terborg W-Achterhoek Web-klant O-Achterhoek klik

11 Jaqueline klikt op de blauwe knop ruggespraak… “Hallo Jaqueline, volgende week is er een beeldoverleg gepland. Weet jij hoe laat? “Dag Bea, ik kan het je zo niet zeggen, als je een moment hebt overleg ik even ……….. Ok, ik wacht even. Dank je wel… Uw oproep staat in de wacht… Even geduld a.u.b. Jaqueline klikt en belt daarmee haar andere collega Peter..… Op Bea’s scherm verschijnt een wachtstand. Vanuit een ingebouwd telefoonboek kan Jaqueline haar andere collega bellen……..

12 Aan beide zijden kan weer met een druk op de rode knop het contact beëindigd worden… “Hallo Peter, Bea wil weten hoe laat volgende week het gezamenlijke beeldoverleg is? “Dag Jaqueline, dat is dinsdag om 17.30 uur. Maar schakel maar even door, ik heb ook nog iets voor haar. Ok, dank je wel. Ik schakel je gelijk met haar door. Dag, tot dinsdag! Jaqueline klikt op de oranje knop doorverbinden en brengt de verbinding tussen Bea en Peter tot stand..… klik “Hallo Peter, hoe laat is volgende week het overleg? “Hallo Bea, dat is dinsdag om 17.30 uur. Kun je mij de notulen nog even toesturen? Ok, dank je wel. Ik mail je ze gelijk even. Dag, tot dinsdag!

13 Applicatie delen (3) Met C3 Beeldbellen Business kan gekozen worden voor het delen van een applicatie. Dit houdt in dat een “openstaand” Windows- venster op uw computer met de andere persoon gedeeld/overlegd/ingevuld kan worden. Bijvoorbeeld een Word document…

14 Jaqueline opent het inschrijfformulier met Word en klikt in C3 op de knop “Window delen”. Ze kan in het formulier werken en Bea kan zien wat ze doet… “Hallo Jaqueline, ik begrijp dat het inschrijfformulier is gewijzigd. Wat is er anders geworden? “Hallo Bea, het gaat om een kleine wijziging. Ik laat je het even zien via applicatie delen…

15 Uitleg kan live gegeven worden. Nadat het overleg is afgerond kan de verbinding weer beëindigd worden… “O ja, ik zie het. Helemaal duidelijk zo. Kan ik al ………… “Kijk, het zit ‘m in het midden bij de adressering, nieuw is dat …… Ik heb het even gearceerd.

16 Uitzenden voorleesuur (4) Ook kunt u kiezen voor het uitzenden van informatie. Net als bij een tv uitzending kan men in de bibliotheek bij de uitzending aanwezig zijn. Bovendien kan deze vanaf ieder andere gewenste internetplek “live” bekeken worden. Bijvoorbeeld een voorleesuur voor kinderen…

17 Het startscherm staat weer klaar. Het is handig enkele instellingen vooraf te doen zodat u op een afgesproken tijd ook stipt kunt beginnen. U klikt op de knop uitzending. U vult enkele gegevens van de uitzending in, zoals de naam en de starttijd…

18 Alle ontvangers zien in hun startscherm dat u op “kanaal 1” gaat voorlezen. Overal kan men de uitzending live volgen. Lekker thuis, in de bibliotheek zelf of op andere publieke locaties. Overal waar een internet verbinding is. Met een druk op de knop kan men inschakelen….

19 De uitzending kan overal gevolgd worden. In de bibliotheek waar de uitzending plaats vindt… In andere publieke ruimtes of gewoon lekker thuis…

20 Videobericht achterlaten (5) Indien iemand niet aanwezig is kan het handig zijn een bericht achter te laten. U neemt uw videobericht even op. U kunt ook denken aan het tonen van bijv. een boek of een document. De geadresseerde kan later uw bericht zien en daar op reageren…

21 Vanuit het startscherm belt u handig iemand met behulp van uw telefoonboek. U hoeft geen nummers te typen. Handig ! U klikt op een naam in de lijst. Daarmee zet u de verbinding op. U wacht tot er “opgenomen” wordt….

22 Als er niet wordt opgenomen krijgt u een melding. U kunt kiezen om nog even te wachten. U kunt ook kiezen om een videobericht achter te laten… U klikt dan op de knop “Ja”. U klikt op de knop opnemen en spreekt uw boodschap in of laat bijv. een document zien. U kunt uw eigen opname bekijken voordat u deze achterlaat. Als het niet goed is kunt u opnieuw inspreken. U sluit af en uw bericht wordt verstuurd… Makkelijk. Uw bericht wordt verstuurd…

23 Tot slot… In animatievorm heeft u enkele mogelijkheden van C3 gezien. Ook het werken met C3 is éénvoudig. Naast de getoonde animatie-voorbeelden heeft C3 nog meer mogelijkheden voor u: Video bericht versturen naar een willekeurig email adres Live gesprek opnemen Beschikbaar in verschillende talen Video berichten/opname archief Chat box 'Dit loket gaat sluiten' mogelijkheden

24 Hartelijk dank voor het bijwonen van de C3 presentatie

25 Demonstratie in uw bibliotheek? Remco Ulenbelt 06 55 166 591 Guus Exterkate 06 50 235 300 info@glc.nl www.glc.nl Meer informatie of direct bestellen? Zie www.glc.nl of vul het C3 bestelformulier in.


Download ppt "C3 Animatie-Demo C3 Beeldbellen Business. Animaties van enkele situaties in bibliotheken Live 1 op 1 beeldbellen (1) Doorschakelen met ruggespraak (2)"

Verwante presentaties


Ads door Google