De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Feedback applicatie Introductie in het gebruik Aanleiding •Wie? Het betreft de Autorisatie artsen en de eigen Huisarts van de Patiënt •Wat? Het betreft.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Feedback applicatie Introductie in het gebruik Aanleiding •Wie? Het betreft de Autorisatie artsen en de eigen Huisarts van de Patiënt •Wat? Het betreft."— Transcript van de presentatie:

1

2 Feedback applicatie Introductie in het gebruik

3 Aanleiding •Wie? Het betreft de Autorisatie artsen en de eigen Huisarts van de Patiënt •Wat? Het betreft het creëren van de Feedback mogelijkheid op medisch handelen •Waarom? Terugkoppeling van medisch handelen is minder direct in de huisarts- posten dan vroeger •Hoe? Middels een internet applicatie. De feedback betreft de feitelijke informatie zonder waarde oordeel

4 Werking globaal Autorisatie arts verwerkt casus in Callmanager Assistent verzendt dump Callmanager naar internet (Wekelijks) Huisarts beoordeelt casus in de Feedback applicatie Autorisatie arts leest Feedback van de Huisarts Beheer bewaakt het proces Huisarts ontvangt bericht per mail Autorisatie- arts ontvangt bericht per mail En genereert statistische info Na lezen wordt de Casus geanonimiseerd

5 Spelregels •De gevraagde FEEDBACK : –Is kort en bondig –Geeft feitelijke informatie –Betreft een verwachte of belangwekkende uitkomst

6 Voor het gebruik van de applicatie heeft u het internet adres nodig alsmede login gegevens, deze worden door de beheerder van uw huisartsenpost toegezonden Start

7 Initialisatie •Plak of type het internetadres waarmee u voor het eerst de applicatie dient te gebruiken (deze krijgt u van uw HAP) in het adresvenster van uw browser •Indien e.e.a. juist is ingevoerd krijgt u het volgende scherm:

8 Inloggen Door het invoeren van uw naam en wachtwoord maakt u zich kenbaar aan het systeem, waar na u … op basis van uw inlog een * met daarin een eenmalige code ontvangt. * In een later stadium kan dit ook op basis van een sms-bericht.

9 Feedbackapplicatie •Na de het invoeren van de ontvangen code komt u automatisch in de feedback applicatie, de uitleg van de structuur van de start pagina volgt in de demo hierna:

10 Startscherm Tabblad toont de Casus t.b.v. feedback van de huisarts aan de autorisatie arts Tabblad toont de ontvangen feedback van de desbetreffende autorisatie arts Tabblad toont de als huisarts gegeven feedback Druk deze link u feedback wenst in te voeren met betrekking tot de getoonde casus Druk deze link indien geen feedback benodigd is Druk deze link indien u nog onvoldoende informatie heeft tav het geven van feedback Selecteer deze knop indien u terug wilt naar het startscherm (getoont) Selecteer deze knop indien u de spelregels wilt inzien Selecteer deze knop indien u het helpscherm wilt tonen Selecteer deze knop indien u contact wilt opnemen met beheer Na selectie van deze knop wordt het info venster getoont Selecteer deze knop indien u uw wachtwoord of adres wilt wijzigen Selecteer deze knop indien u wilt uitloggen (aanbevolen) Na selectie van deze knop wordt de portal van de HAP getoont

11 Feedbackapplicatie •Nu bent u klaar om de gegevens van de Feedback applicatie te verwerken, demo:

12 In de praktijk Selecteer daarna de knop feedback invoeren

13 Feedback invoeren Voer hier uw feedback in (max 128 letters) Hier kunt u de ICPC codering selecteren indien deze naar uw mening onjuist in de casus is weergegeven Bevestig de ingevoerde feedbackSelecteer cancel indien u wilt annuleren Hier komt de feedback

14 Ontvangen feedback Tablad ontvangen is geselecteerdIn dit venster wordt de eventuele nieuwe (ongelezen) feedback getoond Indien u dit wenst kunt u de reeds gelezen feedback met behulp van de knop archief tonen

15 Ontvangen feedback Na selectie van de knop Archief wordt de reeds gelezen feedback getoond Indien u dit wenst kunt u de casus inzien (selecteer Casus bij de gewenste feedbackregel)

16 Gegeven feedback Tabblad FB gegeven toont de gegeven feedback

17 Tips •Stel het adres van de beheerder in als ‘toegelaten’ in uw mailfilters. Hiermee maakt u het mogelijk om de wekelijkse herinneringsmail te ontvangen i.g.v. nieuwe Casus of Feedback •Goede feedback is belangrijk maar let op dat e.e.a. niet teveel tijd neemt. Probeer een balans te vinden in snelheid en zorgvuldigheid. Indien u door tijdgebrek achterstand oploopt is het beter de oude Casus te verwijderen en u te richten op de beoordeling van de recente Casus •Indien u een patiëntenpoel met een of meer andere artsen deelt dan is het raadzaam dat u wordt ingedeeld in een artsgroep, geef dit door aan uw beheerder

18

19 Voor (meer) informatie kunt u zich wenden tot de afdeling verkoop van Labelsoft Telefoon: www: webhis.nl


Download ppt "Feedback applicatie Introductie in het gebruik Aanleiding •Wie? Het betreft de Autorisatie artsen en de eigen Huisarts van de Patiënt •Wat? Het betreft."

Verwante presentaties


Ads door Google