De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

WebHIS Call Manager 3.5.

Verwante presentaties


Presentatie over: "WebHIS Call Manager 3.5."— Transcript van de presentatie:

1 WebHIS Call Manager 3.5

2 WebHIS Callmanager WebHIS Waarneming mailServer RSP/LDAPServer
WebHIS Ketendossier WebHIS Waarneming WebHIS Zorgdossier mailServer RSP/LDAPServer

3 Call Manager 3.5 een nieuwe versie met een aantal nieuwe schermen en nieuwe functies: Uitbreiding met BSN, met controle en WID Landtoevoeging en postcode Opmerkingen met einddatum Call registratiescherm aangepast Tijdsregistratie uitgebreid volgens wettelijke normen Call afhandeling is aangepast en uitgebreid met HISfuncties

4 Patient selecteren vanuit agenda
De arts aan het werk - Patient selecteren vanuit agenda en het registreren

5 Arts kiest vanuit hoofdmenu voor “agenda”

6 Arts kiest vaak voor 1 agenda
Met 1x klikken op patient goed beeld van de klacht en het verleden

7 Tijdsregistratie zorgt ervoor dat alle tijden automatisch worden geregistreerd.
Als gebruiker van CM heeft u daar praktisch geen last van

8 S O E P onder elkaar Tabbladen met medische informatie Call Registratiescherm aanzienlijk gewijzigd

9 Met bekende S O E P methode registreren
Bij E-regel automatisch naar ICPC tabel of handmatig met dubbelklik Dit is afhankelijk van instellingen in beheer

10 Bij tab naar E-regel komt ICPC naar voren
(dit kan afgedwongen worden – instelling in Call Manager)

11 Voorschrijven via EVS of voorschrijfmodule
De arts aan het werk - Voorschrijven via EVS of voorschrijfmodule

12 Daarna bij voorschrijven de keuze tot EVS (indien aanwezig) of “voorschrijven”
Medicatiedossier is ook apart zichtbaar

13 EVS is oproepbaar als HAP deze heeft aangeschaft

14 EVS biedt allerlei opties
Ondersteuning NHG-Standaard en Patientenbrieven op geselecteerde ICPC code

15 EVS biedt allerlei opties

16 EVS biedt allerlei opties
Selecteer voorkeur van gewenste medicatie Informatie medicatie middels electronisch Kompas

17 EVS biedt allerlei opties

18 EVS biedt allerlei opties
Bij juiste keuze dubbelklik op medicijn

19 Medicatie wordt meegenomen naar voorschrijfscherm, inclusief dosering en aantal

20 De arts aan het werk - verwijsbrief

21 Verwijsbrief binnen Call Manager
Bij aanklikken verschijn automatisch pop-up voor selectie geadresseerde (derde)

22 Verwijsbrief binnen Call Manager
Na keuze derde kiest u voor de juiste template (verwijsbrief)

23 Verwijsbrief binnen Call Manager
In de verwijsbrief kunt u type en velden selecteren vanuit journaal, net zoals in uw HIS

24 Selecteer met kruisje regels die u mee wilt nemen

25 Geselecteerde tekst staat nu in verwijsbrief

26 Verwijsbrief kan geprint worden en is automatisch opgeslagen binnen Call Manager
Als registratie klaar is kiest u voor “afhandelen”

27 De arts aan het werk - tijdsregistratie

28 Alle tijden worden automatisch geregistreerd.
Dit is een wettelijke eis. Deze informatie wordt alleen getoond als er tijden ontbreken. Actietijden zijn opvraagbaar, ook achteraf

29 Alle tijden worden automatisch geregistreerd.
Dit is een wettelijke eis. Ook is hier zichtbaar “wie deed wat”

30 Medische informatie van de huisartsendossiers en/of andere medische instellingen

31 Medische dossiers zichtbaar
Dit kan op 3 manieren: LSP – Landelijk Schakel Punt OZIS – regionaal schakelpunt Ziekenhuis - ZIS

32 Medische dossiers zichtbaar
Alle methodes worden ondersteund in Call Manager Wij laten u een willekeurige methode zien

33 Arts logt in en gaat naar de agenda

34 Arts selecteert patient vanuit agenda, bij medische informatie is er ook een bliksemschicht zichtbaar

35 Extern dossier zichtbaar:

36 Extern dossier zichtbaar: Nu op meerdere methodes dossier zichtbaar

37 Altijd een melding naar de eigen huisarts

38 Extern dossier zichtbaar:
Volledige journaal …

39 of alle medicatie ….

40 of alle meetwaardes

41 Medische registratie volgens de bekende S O E P methode
externdossier

42 Na inzage medisch dossier afhandeling in het registratiescherm, dus ook invoer ICPC

43 Voorschrijven met voorschrijfmodule of eventueel EVS

44 Voorschrijven met de voorschrijfmodule of eventueel EVS

45 Na registratie klik op “afhandelen”

46 Visite rijden Dit kan met een visitelijst maar ook via een notebook met UMTS of HSDPA verbinding, u heeft toegang tot al uw patientengegevens en heeft u de beschikking over al uw informatie zoals u op de huisartsenpost gewend bent.

47 WebHIS Call Manager in de visiteauto
Steeds meer HAPs hebben Call Manager mobiel

48 Visitearts kan in de visiteauto volledig met Call Manager werken

49 Wanneer de visiteauto aankomt bij de patient kan de status in de agenda gewijzigd worden.
Dit is voor de tijdsregistratie en ook gelijk zichtbaar voor de thuisbasis

50 Bij terugkomst van de patient kan gelijk de registratie worden ingevuld en afgehandeld.
Dit op de gebruikelijke manier in Call Manager

51 Bij terugkomst van de patient kan gelijk de registratie worden ingevuld en afgehandeld.
Dit op de gebruikelijke manier in Call Manager

52 Door het wijzigen van de status wordt de tijdsregistratie automatisch bijgehouden en hoeft de visitearts achteraf niets te doen

53 Nog vragen? Neem dan contact op Labelsoft Telefoon 079 – of bij helpdesk


Download ppt "WebHIS Call Manager 3.5."

Verwante presentaties


Ads door Google