De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De wijzigingen in verband met gezondheidstoezicht en financiering van externe diensten opgesplitst in 2 delen: KB van 24 april 2014 DIVERSE BEPALINGEN.

Verwante presentaties


Presentatie over: "De wijzigingen in verband met gezondheidstoezicht en financiering van externe diensten opgesplitst in 2 delen: KB van 24 april 2014 DIVERSE BEPALINGEN."— Transcript van de presentatie:

1 De wijzigingen in verband met gezondheidstoezicht en financiering van externe diensten opgesplitst in 2 delen: KB van 24 april 2014 DIVERSE BEPALINGEN KB ook van 24 april 2014 TARIFERING.

2 KB 24 APRIL 2014 DIVERSE BEPALINGEN Rechtstreekse en discrete toegang tot de Arbeidsgeneesheer (AG) Inschakeling AG door werkgever bij toename risico’s door toestand werknemer. De AG kan overleg plegen met behandelende arts mits toestemming van de WN. Vermelden van namen en contactgegevens van de PA’s zowel internen als externen, door de WG aan de WN. DIE ONMIDDELLIJK IN WERKING TREDEN

3 Vermelden van namen en contactgegevens De nodige gegevens opnemen in het Arbeidsreglement. De nodige gegevens op een makkelijk toegankelijke plaats vermelden door de WG voor de WN.

4 GEGEVENS PREVENTIEADVISEURS Interne preventieadviseur(s) De interne PA van de school Eventueel een overkoepelend coördinerende PA Externe preventieadviseurs Algemene gegevens externe dienst. Preventieadviseur- arbeidsgeneesheer Coördinerend externe PA. PA Risicobeheersing PA Psycho-sociale aspecten Administratief medewerker externe dienst.

5 Externe preventieadviseurs Gegevens Mediwet algemeen: Opvoedingstraat 143, 9100 Gent, telnr.: 09/ Preventieadviseur - Arbeidsgeneesheer: Dr. Mabilde Frank, GSM: 0473/ , Coördinerend extern Preventieadviseur Niv.I: Mevr. Cindy Hendrycks, GSM: 0473/ , Preventieadviseur Niv.I Veiligheid Hoofd Dienst Risicobeheersing: Mevr. Ann Van Gool, te bereiken via algemeen telefoonnummer, e- mail: Preventieadviseur Niv. I Psycho-Sociale Aspecten: Dhr. Peter Vanslembrouck, GSM: 0473/ , Administratief medewerker voor onze SG: Kathleen Willems, 09/ ,

6 KB 24 APRIL 2014 DIVERSE BEPALINGEN Opheffing gezondheidstoezicht voor voedingswaren. Opheffing gezondheidstoezicht voor beeldscherm. DIE PAS IN WERKING TREDEN OP 1 JANAURI 2016

7 KB 24 APRIL 2014 TARIFERING Men spreekt niet meer van onderworpenen en niet onderworpenen. Er zal een forfaitair bedrag aangerekend worden:  Per werknemer  Afhankelijk van de risico’s binnen je school kan dit gaan van € 87 (standaardtarief) of € 52 (verlaagd tarief)  WN die minder dan 45 dagen werken worden per geleverde prestatie berekend. DIE PAS IN WERKING TREDEN OP 1 JANAURI 2016


Download ppt "De wijzigingen in verband met gezondheidstoezicht en financiering van externe diensten opgesplitst in 2 delen: KB van 24 april 2014 DIVERSE BEPALINGEN."

Verwante presentaties


Ads door Google